Aloittamassa Eldareilla
Aloittamassa Eldareilla
Eli olen aloittamassa tätä harrastusta Eldar-armeijan parissa, ja haluaisin vähän perustietoa, mitä pitää tietää ennenkuin ostan ja kokoan armeijaani.
Codex on hankinnassa, mutta ei ole vielä saapunut.
Battleforcen ostan aluksi, mutta mitä siihen lisäksi kannattaisi ensimmäisenä ostaa? Mikä HQ:ksi(Avatar vai Farseer)?
Codex on hankinnassa, mutta ei ole vielä saapunut.
Battleforcen ostan aluksi, mutta mitä siihen lisäksi kannattaisi ensimmäisenä ostaa? Mikä HQ:ksi(Avatar vai Farseer)?
-
vompovompatti
Farseer on varma valinta. Kuolee todella harvoin tekemättä mitään ja jos näin käy tietää ainakin että viholisella meni aivan tajuton määrä ammuntaa siihen.
Farseer myös pitää vihollisen characterit kaukana mind warin avulla.
Avatar on tietenkin hieno ja suhteellisen halpa, mutta jää usein aika yksinäiseksi lähitaisteluissa.
Farseer myös pitää vihollisen characterit kaukana mind warin avulla.
Avatar on tietenkin hieno ja suhteellisen halpa, mutta jää usein aika yksinäiseksi lähitaisteluissa.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Battleforcesta kannattaa se falcon myydä suosiolla pois, sillä et tee mitään. Joko olen käsittänyt väärin, tai sitten se on pienempi wave serpent kalliimmalla hinnalla.
Farseer on suhteellisen varma valinta, se kannattaa toki ottaa. Suosittelen myös päättämään, aloittaako jonkin erityisen craftworldin, sillä se vaikuttanee todella paljon armeijan kasaamiseen.
Farseer on suhteellisen varma valinta, se kannattaa toki ottaa. Suosittelen myös päättämään, aloittaako jonkin erityisen craftworldin, sillä se vaikuttanee todella paljon armeijan kasaamiseen.
Olen ajatellut ihan perusarmeijaa, eli en mitään erityistä Craftworldiä. Ne ei oikeen vaan iskeneet. Ehkä sitten myöhemmin. Mutta nytten vain ihan tavallista armeijaa olen keräämässä. Miuluusti hyvä Space Marineita vastaan, kun kaveritkin pitää päihittää.Karu kirjoitti:Battleforcesta kannattaa se falcon myydä suosiolla pois, sillä et tee mitään. Joko olen käsittänyt väärin, tai sitten se on pienempi wave serpent kalliimmalla hinnalla.
Miten toi toimii käytännössä? Siis kun tuossahan pitää hankkia toi Heavy Weapon Platformi, että saa noita Guardianeille, eikö pidäkin? Eli jos kertoisitte miten tuo toimii Guardianeilla, olisin kiitollinen. Codexia siis ei vielä ole.Karu kirjoitti:No, ota pieniä guardian squadeja ja pistä jokaiseen tähtikanuuna.
Tarvisin myös vähän neuvoja, miten varustaisin ukkoni. Eli aluksi ostan Battleforcen ja Farseerin. Vastassa minulla on alussa ainakin Imperial Guardit(ale), Space Mariinit(Sivula ja Atsku) ja Tau. Mitä muita ukkoja noita armeijoita vastaan kannattaisi hankkia? Varmaan tässä aika pian kuitenkin täydennän armeijaani.
Ja tuo yllä mainittu Guardian-juttu on vielä vähän epäselvä.
Ja tuo yllä mainittu Guardian-juttu on vielä vähän epäselvä.
-
vompovompatti
- Yrittäisit Edes
Mariinit kaatuvat pitkälti siihen tähtikanuunaan, brightlanceen(tankit), Dark reapereihin(fluffi pelaajan valinta, heavyyn saa parempaakin), Wraithlordiin ja 10-naispuolisen eldarin banshee squadiin lähitaistelussa. IG kaatuu, no kaatuu ampumiseen, jos sinulla on sitä enemmän kuin IG:llä(epätodennäköistä), Tau taas kaatuu (jälleen kerran) tähtikanuunaan, tarvitset niitä vastaan vypereitä matrix:lla ja kaikkea millä saat crisis-suitit pois.
Siis hankintaan ainakin: Vypereitä 2-3, Wraithlord(vain 1, muuten kaverisi saattavat lopettaa pelaamisen, jos hankit niitä enemmän.), heavy-weapon platformeja, Howling bansheita(n. 6-10kpl),toinen Falcon ja firedragoneja(ovat aivan loistavia tankinmetsästäjiä.).
Toivottavasti tästä nyt oli edes jotain apua.
Siis hankintaan ainakin: Vypereitä 2-3, Wraithlord(vain 1, muuten kaverisi saattavat lopettaa pelaamisen, jos hankit niitä enemmän.), heavy-weapon platformeja, Howling bansheita(n. 6-10kpl),toinen Falcon ja firedragoneja(ovat aivan loistavia tankinmetsästäjiä.).
Toivottavasti tästä nyt oli edes jotain apua.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
- The Captain
- Valvoja
Hourailet. Falcon on pelin paras tankki. Optio holo-fieldiin tekee siitä hyvin kestävän, ja nopeutensa ja Crystal targeting matrixin ansiosta se pystyy räiskimään kaksi tai kolmekin (jos ottaa shuriken cannonin mahan alle) pahaa asetta joutumatta koskaan vastatulituksen kohteeksi. Eikä kuljetuskykykään turha ole.Karu kirjoitti:Battleforcesta kannattaa se falcon myydä suosiolla pois, sillä et tee mitään. Joko olen käsittänyt väärin, tai sitten se on pienempi wave serpent kalliimmalla hinnalla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Karu kirjoitti: Battleforcesta kannattaa se falcon myydä suosiolla pois, sillä et tee mitään. Joko olen käsittänyt väärin, tai sitten se on pienempi wave serpent kalliimmalla hinnalla.
Ja mä vastasin: Olet kyllä tainnu käsittää väärin nimittäin Falconissa on 3 asetta kun waveserpentissä on shuriken catapult/cannon ja sen lisäks yks twinlinked ase. (sitäpaits se vain falconissa tuleva pulse laser on hyvä)[/quote]
Ja mä vastasin: Olet kyllä tainnu käsittää väärin nimittäin Falconissa on 3 asetta kun waveserpentissä on shuriken catapult/cannon ja sen lisäks yks twinlinked ase. (sitäpaits se vain falconissa tuleva pulse laser on hyvä)[/quote]
haluatko purruksi? klikkaa: http://world5.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=59175457
PELATKAA MUN KAA!!!
PELATKAA MUN KAA!!!