Höh. Minulla ei ainakaan toimi. 40K-sarjan tarinat nro. 10 ja 11 ovat yhä täysin samat.Grond kirjoitti:Noin, muutama virhe tuohon listaukseen oli päässyt. Nyt pitäisi olla toiminnassa.
Tarinakisa 2006, keskustelu
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Nyt.warhammer chaos kirjoitti:Millon se äänestys juttu tulee ja jos se on tullu niin missä se on?
Tuolla: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=51442
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Nyt alkaa hämätä. Ihan kuin (ainakin) kaksi noista tarinoista loppuisivat jotenkin kesken. 40k numero 5 "Lehvästö" ja FaBa numero 7 "Palkkasoturi". Jos tässä on jotain häikkää, niin älkää nyt kirjoittajat ihmeessä paljastako henkilöllisyyttänne vaan ottakaa yhteyttä Grondiin.
Jos kaikki taas on ok ja minä vain tulkitsin väärin, ei kenenkään varmaan silloinkaan tarvitse kommentoida mitään. Mutta kyllä nuo nyt jotenkin häiritsivät.
Jos kaikki taas on ok ja minä vain tulkitsin väärin, ei kenenkään varmaan silloinkaan tarvitse kommentoida mitään. Mutta kyllä nuo nyt jotenkin häiritsivät.
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Tuskin niissä mitään häikkää on, omakin tarinani päättyy hieman kesken, johtuen siitä että sille tulee jatkotarinaa, tosin en sitä pakosti nettiin laita, mutta omaksi huvikseni vain.Viikate kirjoitti:Nyt alkaa hämätä. Ihan kuin (ainakin) kaksi noista tarinoista loppuisivat jotenkin kesken. 40k numero 5 "Lehvästö" ja FaBa numero 7 "Palkkasoturi". Jos tässä on jotain häikkää, niin älkää nyt kirjoittajat ihmeessä paljastako henkilöllisyyttänne vaan ottakaa yhteyttä Grondiin.
- Blackguard
Vähän ankeahko pistesaldo minunkin osaltani, (ei sillä, että aiemmin olisi ollut mitenkään parempi) mutta oon tyytyväinen, että sain ekaa kertaa tarinan valmiiksi molempiin sarjoihin. Pitää nyt postata nuo tarinat foorumille ja kattoa minkälaista palautetta saa.pamp-pu kirjoitti:Samat sanat kuin Ghe'dahlgilla. Meni aika pitkälti vituralleen tämän vuoden kisa, pitää ensi vuonna varata enemmän kuin viimeinen yö aikaa kirjoittamiselle (just joo...)
Minun puolestani kiitokset kaikille osallistuneille!
Voikos ne tarinat nyt jo postata julkisesti, vai pitääkö odottaa, että Grondis pistää tulokset näkyville?
No juu, meni kyllä vähän potuille tämä kisa. Tavoitteenahan oli saada edes yksi ääni, mutta näin vähällä kisamäärällä ja näin monella äänestäjällä ei moinen paljoa lohduttanut. Noh, ensi vuonna aina paremmin. Tulihan ääniä sentään parilta "isolta" tarinankirjoittajalta, ja se oli hyvä se.
Suuret kiitokset kaikille osallistuneille, Grondille, joka suurella vaivalla meille tämän ilon järjesti, ja varsinkin kaikille jotka minua äänestivät.
No juu, meni kyllä vähän potuille tämä kisa. Tavoitteenahan oli saada edes yksi ääni, mutta näin vähällä kisamäärällä ja näin monella äänestäjällä ei moinen paljoa lohduttanut. Noh, ensi vuonna aina paremmin. Tulihan ääniä sentään parilta "isolta" tarinankirjoittajalta, ja se oli hyvä se.
Suuret kiitokset kaikille osallistuneille, Grondille, joka suurella vaivalla meille tämän ilon järjesti, ja varsinkin kaikille jotka minua äänestivät.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Käsilleenhän se män, kuten arvata saattoi.
Tuli tuota kuitenkin pari satunnaista ääntä kalasteltua, mutta lähinnä säälistä arvaan ma. Mutta sen siitä saa, enkä enempää odottanut/toivonutkaan.
Muutama helmi sieltä kyllä löytyi, kun eilen illalla silmät ristissä tarinoita luin. Enpä tiedä olisinko tälläkään kertaa antanut omalle pätkälleni ääntäkään, kun tuolla oli vahvoja ehdokkaita jo valmiiksi, eli hyvä näin. Näyttää, että oikeat tarinat saivat oikeat äänet.
40k:ssa, kuten odottaa taasen saattoi, taso oli hiukka tiukempaa. Kuten aina, toisaalta. Sitä saa aina odottaa vaikeampaa valintaa sci-fin puolella, ja niihin pitäisi oikeasti jaksaa keskittyä silmäilyä enemmän. Fabassa on helmpompaa kaikin puolin.
Mutta hyvä kisa oli taas. Nättejä tekstejä ja kivoja ideoita, toteutuksista puhumattakaan. Ensikertaan siis!
Muutama helmi sieltä kyllä löytyi, kun eilen illalla silmät ristissä tarinoita luin. Enpä tiedä olisinko tälläkään kertaa antanut omalle pätkälleni ääntäkään, kun tuolla oli vahvoja ehdokkaita jo valmiiksi, eli hyvä näin. Näyttää, että oikeat tarinat saivat oikeat äänet.
40k:ssa, kuten odottaa taasen saattoi, taso oli hiukka tiukempaa. Kuten aina, toisaalta. Sitä saa aina odottaa vaikeampaa valintaa sci-fin puolella, ja niihin pitäisi oikeasti jaksaa keskittyä silmäilyä enemmän. Fabassa on helmpompaa kaikin puolin.
Mutta hyvä kisa oli taas. Nättejä tekstejä ja kivoja ideoita, toteutuksista puhumattakaan. Ensikertaan siis!