Keskireiluja liskoja 2000 pistettä
Keskireiluja liskoja 2000 pistettä
40k fb armeijalla pelaaminen on kuin alaikäisiin sekaantuminen (ihan hauskaa, mutta likainen olo tulee). Niinpä mietin pieniä lisähankintoja liskomiehilleni. Tarkoituksena on saaada lista joka on mukava kohdata, mutta jolla pärjää vähän turboruuvatummallekkin armeijalle. Jalkaväki high elffini tai kääpiöni eivät ihan tuota kriteeriä täytä, niinpä liskojen täytyy astua esiin. Tämmönen:
LORDS&HEROES
2nd generation Slann mage priest -610 pts-
-2 scrolls, diadem of power, plaque of tepok, battle standard, warbanner-
Scar-veteran -133 pts-
-great weapon, shield, light armour, spawning of tepok, charm of jaguar warrior-
Sca-Veteran -152 pts-
-light armour, spawnin of tepok, piranha blade, enchanted shield-
CORE
10 Skinks -65 pts-
-blowpipes, brave-
10 Skinks -60 pts-
-javelins&shilds-
16 Saurus warriors -210 pts-
-standard, muscian-
15 Saurus warriors -198 pts-
-standard, musician-
SPECIAL
3 Terradons -105 pts-
4 Kroxigors -232 pts-
RARE
Stegadon -235 pts-
Total: 2000 pts
Onko ihan mauton, onko ihan huono, onko kiva?
LORDS&HEROES
2nd generation Slann mage priest -610 pts-
-2 scrolls, diadem of power, plaque of tepok, battle standard, warbanner-
Scar-veteran -133 pts-
-great weapon, shield, light armour, spawning of tepok, charm of jaguar warrior-
Sca-Veteran -152 pts-
-light armour, spawnin of tepok, piranha blade, enchanted shield-
CORE
10 Skinks -65 pts-
-blowpipes, brave-
10 Skinks -60 pts-
-javelins&shilds-
16 Saurus warriors -210 pts-
-standard, muscian-
15 Saurus warriors -198 pts-
-standard, musician-
SPECIAL
3 Terradons -105 pts-
4 Kroxigors -232 pts-
RARE
Stegadon -235 pts-
Total: 2000 pts
Onko ihan mauton, onko ihan huono, onko kiva?
Itse äänestäisin tuota "ihan kiva", en keksi mitään kommenttia, hyvä lista!!!
No ei vaan, tuon pienemmän saurusryhmän poistamisella saisit ah, niin hauskoja kameleontti skinkkejä, joskaan nämäkään eivät ole tehopelaajan valinta, mutta itse olen tykästynyt. Tuosta jää vielä pojoja ylitse, niin olisiko mahdollista vaikka heittää tuonne uusi 10 skinkin ryhmä, ja upata nuo javeliiniläiset scouteiksi (ilman shieldiä eivät nämä surkimukset sotakoneille pärjää, ja keihäällä osuu helpommin heitettäessä).
Nuo slanin rullat on vähän niin ja näin, jotkut käyttävät, jotkut eivät. Tosin tuota "turboruuvattua" listaa vastaan ovat parempi vaihtoehto kuin se power familiar, mutta itse olen tykästynyt enemmän familiariin, tosin power noppien puutetta ei slanilla ole, ja sauruksilla näyttäisi olevan tepokin liilat värit yllään, joten ei dispel nopista ole puutetta, mutta tee miten itse parhaaksi katsot parin pelin jälkeen.
Vielä kerran lista on oikein mukava, enkä keksinyt muuta kuin tällaista pikkuviilailua, mutta hyvä jos auttoi.
PS: Olet todellakin onnistunut siinä, että tuota vastaan näyttäisi olevan mukava pelata, mutta sillä pärjää.
No ei vaan, tuon pienemmän saurusryhmän poistamisella saisit ah, niin hauskoja kameleontti skinkkejä, joskaan nämäkään eivät ole tehopelaajan valinta, mutta itse olen tykästynyt. Tuosta jää vielä pojoja ylitse, niin olisiko mahdollista vaikka heittää tuonne uusi 10 skinkin ryhmä, ja upata nuo javeliiniläiset scouteiksi (ilman shieldiä eivät nämä surkimukset sotakoneille pärjää, ja keihäällä osuu helpommin heitettäessä).
Nuo slanin rullat on vähän niin ja näin, jotkut käyttävät, jotkut eivät. Tosin tuota "turboruuvattua" listaa vastaan ovat parempi vaihtoehto kuin se power familiar, mutta itse olen tykästynyt enemmän familiariin, tosin power noppien puutetta ei slanilla ole, ja sauruksilla näyttäisi olevan tepokin liilat värit yllään, joten ei dispel nopista ole puutetta, mutta tee miten itse parhaaksi katsot parin pelin jälkeen.
Vielä kerran lista on oikein mukava, enkä keksinyt muuta kuin tällaista pikkuviilailua, mutta hyvä jos auttoi.
PS: Olet todellakin onnistunut siinä, että tuota vastaan näyttäisi olevan mukava pelata, mutta sillä pärjää.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Mjaa, enpä tiedä. Ehkä itse poistaisin yhden kroxigorin ja braven skinkeiltä. Tilalle toisille skinkeille scoutit, ja toiselle saurusryhmälle joku spawning. Ehkä Quetzl, mahdollisesti Sotek.
Itse nautin salamantereista joten heittäisin sen takia stegadonin pois, mutta onhan se hieno figu ja ymmärrän toki miksi haluat sitä käyttää. Ihan toimiva lista, tosin toisen veteraanin tilalle voisi ottaa papin, pari.. No, ei välttämättä.
Itse nautin salamantereista joten heittäisin sen takia stegadonin pois, mutta onhan se hieno figu ja ymmärrän toki miksi haluat sitä käyttää. Ihan toimiva lista, tosin toisen veteraanin tilalle voisi ottaa papin, pari.. No, ei välttämättä.
I AM THE HYPER STAAAAAAAAAAAR !!
IMO parempi heittää scrollit pois ja ottaa joko
a: chotoo jos laitat sen ryhmään (suojaa edes jonkisen verran tikuilta ja muilta)
b: tdpop jos laitat yksin hillumaan. Erittäin kätevä.
c:pod jos haluat noppia lisää.
Hitaamman scarrun voisit ottaa pois ja laittaa tilalle skinkki priestin kantamaan scrolleja ja sille lvl2 ja siten jäisi kaksi pistettä ja voisit dropata braven ja ottaa skinkin. Näin saat lisää tulitehoa ja pisteet eivät mene yhtään yli.
a: chotoo jos laitat sen ryhmään (suojaa edes jonkisen verran tikuilta ja muilta)
b: tdpop jos laitat yksin hillumaan. Erittäin kätevä.
c:pod jos haluat noppia lisää.
Hitaamman scarrun voisit ottaa pois ja laittaa tilalle skinkki priestin kantamaan scrolleja ja sille lvl2 ja siten jäisi kaksi pistettä ja voisit dropata braven ja ottaa skinkin. Näin saat lisää tulitehoa ja pisteet eivät mene yhtään yli.
No pain no gain.