Että jos joku vaikka viittis kertoo tost nurglest vähä tarkemmin
(PS. tierän pelistä kohtalaisesti että haluaisin VALAISEVAA tietoa eikä ihan täysi N00B tietoa, jos jymmärrätte, mitä tarkoitan
1# viestini muuten
Voi olla. Katso esim sivulta 55 kappale The Chaos General. Kyseinen kappale kannattaa lukea ajatuksella läpi.kaamostelija kirjoitti:Nii, sit o tämmöne IDIOOTTI kymysys: voiko samassa armeijassa olla demonic- ja mortalunitteja? kysyin tään ku oon vähä tyhmä.
Voisin sanoa että saa mutta jos on mortal general demonit on spessui, samoin beasts of chaokset, jos on demoni kenraali niin mortalit ja beast of chaokset on specialei ja jos on beast kenraali niin demonit ja mortalit on specialei. Kannattaa hankkii myös beast of chaos kirja niin saat myös kivoja isoja öhköi apuun.Nii, sit o tämmöne IDIOOTTI kymysys: voiko samassa armeijassa olla demonic- ja mortalunitteja? kysyin tään ku oon vähä tyhmä .
Suo anteeksi, mutta voisitko opetella kirjoittamaan vähän selkeämmin? Pää tulee kipeäksi tuon lukemisesta. Asiasisältö viestissä on periaatteessa kohdallaan, joten siihen ilmiasuun voisi yrittää seuraavaksi kiinnittää huomiota.chaos pete kirjoitti:Voisin sanoa että saa mutta jos on mortal general demonit on spessui, samoin beasts of chaokset, jos on demoni kenraali niin mortalit ja beast of chaokset on specialei ja jos on beast kenraali niin demonit ja mortalit on specialei. Kannattaa hankkii myös beast of chaos kirja niin saat myös kivoja isoja öhköi apuun.Nii, sit o tämmöne IDIOOTTI kymysys: voiko samassa armeijassa olla demonic- ja mortalunitteja? kysyin tään ku oon vähä tyhmä .
Sitten Tzeentch paljon power noppia, enemmän power noppia, sitten tulee Tzeentch, lore ei ole hyvä eiei mutta kyllä sillä jotain saa aikaan, sankarit kuten sanottu kovia taistelevia taikureita ja kalliita. Demoni horrorit huonohkoja lähistelyssä mutta antavat bound spellin, screamerit on ihan näppäriä, fureja saa kaikille, normaali joukot tzceentchillä antavat power dicejä ja spawni tosiaan sylkee tulta :)