"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysymyksiä kuvauksesta

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Kysymyksiä kuvauksesta

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Miten sais otettua sellasen valokuvan missä ei näkys "horisonttia" niinku esim. tässä kuvassa http://www.pbase.com/image/7679878 . Pitäskö mun ettiä nii iso pöytä et horisonttia ei tulis, tai sit ottaa kuva nii ala/ yläviistosta? Ku en oo kovin welho kuvankäsittelys en viittis alkaa säätää niillä... Ellette sit opeta :)
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Ara

Viesti Kirjoittaja Ara »

laita figun alle a4-paperi pystysuunnassa ja taivuta paperia niin että se muodostaa sekä kuvausalustan ja -taustan. niin saat parhaimman tuloksen.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Toi oli hyvä idea. Kiitos.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
The Chaos Cell

Re: Kysymyksiä kuvauksesta

Viesti Kirjoittaja The Chaos Cell »

OneTrueDrunk kirjoitti:Miten sais otettua sellasen valokuvan missä ei näkys "horisonttia" niinku esim. tässä kuvassa http://www.pbase.com/image/7679878 . Pitäskö mun ettiä nii iso pöytä et horisonttia ei tulis, tai sit ottaa kuva nii ala/ yläviistosta? Ku en oo kovin welho kuvankäsittelys en viittis alkaa säätää niillä... Ellette sit opeta :)
Mä en nää koko kuvaa tossa sun linkissä tuli vaan lukeen tällänen teksti

Bad Image Reference
The Image ID specified in the URL does not exist. It was probably deleted, but verify the URL.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”