"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cheap-ass Chaos Fury

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
xxxxxxx

Cheap-ass Chaos Fury

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Ostin Kaaos-armeijaani varten blisterin Nurglingeja, koska meinasin käyttää niitä koristeina baseissa jne. En sitten halunnutkaan tehdä Nurgle-teemaista armeijaa, joten viisi Nurglingia pääsi esittämään Furyja (siihen asti kunnes jaksan skulptata/konvertoida Nightgaunt-tyylisiä siivekkäitä). Tässä ensimmäinen valmis "Furgling"/kärpänen:
Naama.
Selkä.

Siivet ovat blisterin muovia, koska halusin niistä läpinäkyvät ötökkämäiset. Punainen väriteema siksi, että sen ulkomuoto osoittaa kuinka raivoisa (=furious) se on (ja siksi, ettei se olisi liian nurglemainen). :)
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
raven

Viesti Kirjoittaja raven »

Ompa suloinen, tuommoisen huolisi lemmikiksi :) Itse asiassa aika toimiva ajatus, ja aivan turha ruveta nillittämään mistään säästölinjasta, kyllä tuo palvelee esikuvaansa. Siivet voisivat tietysti olla hivenen pyöreämmät ja symmetrisemmät mutta menee. Maalaus perusjeeskivatasoa. Lisää tämmöistä.

E: menisi muuten myös mukavana familiarina jollekin.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Rautaa! Loistava idea, taidanpa kopioida sen.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Joo, kyllä oma Nurgle -viritelmäkin sai lisäideaa Furyjen kohdalla. Tosin en nyt ihan tuollaisia ajatellut, mutta aika lähelle kuitenkin.

Siipiä poisi pyöristää ja niihin voisi yrittää lisätä pieniä juovia (tiedä vaikka tuossa olisikin, ei vain näe), joita esimerkiksi sudenkorennolla on.

Hieno idea joka tapauksessa, ikävää etten itse tällaista keksi ;)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
hmmm..

Viesti Kirjoittaja hmmm.. »

Jos toi on itse tekemä niin se on hieno.Mä tykkäsin
saggoth

Viesti Kirjoittaja saggoth »

itsetekemää luultavasti vain siivet. mun mielestä loistoidea, toimii.
oi rouva te, voimmeko me, suunnistaa tanssiparketille. otsalamppuni, voit sammuttaa, jos humppa alkaa uuvuttaa.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Acoparaptor kirjoitti:Siipiä poisi pyöristää ja niihin voisi yrittää lisätä pieniä juovia (tiedä vaikka tuossa olisikin, ei vain näe), joita esimerkiksi sudenkorennolla on.
Jep, siivet aionkin tehdä uudestaan. Ja lopuille kärpäsille myös pyöreät siivet. Juovia yritin noihin siipiin tehdä pensselillä, mutta ei siitä tullut mitään (liian isoa jälkeä siis). Kokeilen kuitenkin että saisiko ne tehtyä hyvännäköisesti veitsellä.

Ja kiitos kommenteista. Minä tosin luulin ettei tämä ole mikään uusi idea (itsellänikin pyörinyt mielessä jo pari vuotta, siis siitä asti kun ensimmäistä kertaa meinasin tehdä Nurgle-armeijan).
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Castellan

Viesti Kirjoittaja Castellan »

Apua nyt meni Prkele yöUnet!!'' !!! todella pelottavan oloinen pikku kaveri tykkäsin punaisesta ja myös siivistä!!! sen yököttävä ilme on mahtava! ;) lisäää tämmömsii!
FOR (INSERT LEADERS NAME)!
Osqillator

Viesti Kirjoittaja Osqillator »

Heh. :D Hieno idea...! Möllykkä on hyvin maalattu ja basekin on hyvä.
Heeyee.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Näyttää lentävältä tomaatilta. Tappajatomaatit iskevät :D.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”