"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

SM: landraider

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Attila kirjoitti:
nakki ukko kirjoitti:
The Captain kirjoitti: Tosin yleensä tekee mieli ampua se assault cannon sittenkin machine spiritillä, koska BS2:lla ja twin-linkillä on isompi mahdollisuus kutosiin kuin BS4:llä ja twin-linkillä.
Minä en tajunnut. Yhtä helppohan kummallakin on saada kutosia.
BS2 vaatii osuakseen vitosen tai paremman, ja TL antaa heittää ohimenneet laukaukset uudelleen. Toisaalta BS4 ei vaasi kuin kolmosen tai paremman, jolloin saat vähemmän re-rolleja. Alkaako hahmottumaan?
No, mitä erikoista se 6:n tekee? Siis, eikö osuma ole osuma?
nakki ukko

Viesti Kirjoittaja nakki ukko »

Joo. Nyt ymmärsin. Muuten aika hyvä vinkki. Taidampa aina ampua silla machine spiritillä ne assault cannonit.
Sami Jumppanen kirjoitti:No, mitä erikoista se 6:n tekee? Siis, eikö osuma ole osuma?
No kun assault cannonilla on rending sääntö niin ne kutos osumat aiheuttavat automaattisen woundin tai jotain sellaista. En nyt muista.
Viimeksi muokannut nakki ukko, To 09.02.2006 19:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Every Nakki ukko has a story.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Assault cannonin kutosen osumaheitto on rending, eli automaattisesti wuondaa eikä siihen saa armour save
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Crusaderi on siitä kiva, että termikset saa iholle, muuten kuin deep strikittamalla, joka voi olla aika riski. Vihollinen ampuu äkkiä pois termikset jos ne vihollisen keskelle pistää.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Samsson kirjoitti:Assault cannonin kutosen osumaheitto on rending, eli automaattisesti wuondaa eikä siihen saa armour save
Jassoo, no sittenhän se onkin aika selkeä juttu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”