Olen jo maalannut yhden warhoundeistani ja voin sanoa, että väriteema on jotain omalaatuista. Lähdin nimittäin siitä liikkeelle, että armeijani teemana pitää olla wh 4th edition. Räikeitä värejä, sieniä, mutatoituja snotlingeja
Laitan kuvia kunhan löydän digikamerani akun lataajan...* lähtee etsimään akkua*
*palaa löydettyään vain maalaamattomia figuja sängyn alta*
Armeijani kenun valinnassa ei ollut ongelmia ja päätinkin heti ottaa lohikäärmeellä ratsastavan juustosankarin. Hero slotin käytin diskillä surffailevilla heroilla ja coret kaikkein kustannustehokkaimmilla yksiköillä (kärryillä). En olisi ottanut warhoundeja, mutta satuin omistamaan maalaamattomia sellaisia, joten en voinut vastustaa niiden lisäämistä armeijaani. Spessut täytin tietenkin kirkujilla kuten tavallista.
Itse pidän tästä armeijasta, koska se ei maksa rahassa paljoa ja jaksan ehkä maalata kaikki figut valmiiksi parissa viikossa. Odotan todella lohmun maalausurakkaa. Täytyy vain keksiä jokin sopiva korvike figu reaperilta.. Ehdotuksia?
Se alkulöpinöistä ja sitten itse listaan:
(General) Wargor...176
-Mark Tz
-Chaos armor
-Horn of the great hunt
-gw,sh
Menee ei-ambushaavaan herdiin
Shaman...151
-bray staff
-Staff of Darkoth
-Chaos armour
-Lvl2
Beast lore ja menee ambushaavaan herdiin.
Exalted Sorcerer...384
-lvl4
-Crown of everlasting quest
-spell familiar
-dispel scroll
-steed
Fire lore ja menee knihteihin.
Exalted champion...259
-Mark Tz
-Disc
-Gw
-Golden eye of Tz
-E Shield
* * *
Beast Herd 8/10...131
-full command
Ambush porukka.
Beast herd 10/10..125
-sb,m
2x Tuskgor chariot...170
5 Warhounds...30
* * *
4 Chaos knights...162
-sb,m
2x Chariot of Tz...280
4x Screamers
* * *
PD: 14
DD: 7
Total Models: 59
Total Points: 2000
Se on siinä. Parantelu ehdotuksia saa antaa. Ei sitten mielellään tälläsiä juustoa ei tueta viestejä. Jospa nyt pääsisin juustotuksen makuun
*lähtee etsimään akkua*
EDIT// 10.2 Listaa muokattu