Temppelinherrat taas liikkeellä. 1500p
Temppelinherrat taas liikkeellä. 1500p
HQ
Master of Sanctity
Holy orb
Jump pack
Plasma Pistol
Termintor Honour
=170
Emperor's Champion
Vow: Accept any Challenge
=140
Elite
Dreadnaught
Venerable
Xtra Armour
Drop Pod
=160
Troops
Crusader Squad
5x Marine
Plasma Cannon
=100
Cusader Squad 2
10x Marine CCWs
4x Neophyte
Meltagun
Powerfist
Landraider Crusade
Blessed Hull
=515
Fast Attack
Assault Marine
10x Marine
Plasma Pistol X2
Power Fist
=224
Heavy Support
Predator Annihlator
Lascannon Sponsons
=145
Mitäs tästä nyt sanoa. Toivon että pääsee perille ehjänä tappamaan kaikki.
Edit: Uusi Lista
Master of Sanctity
Holy orb
Jump pack
Plasma Pistol
Termintor Honour
=170
Emperor's Champion
Vow: Accept any Challenge
=140
Elite
Dreadnaught
Venerable
Xtra Armour
Drop Pod
=160
Troops
Crusader Squad
5x Marine
Plasma Cannon
=100
Cusader Squad 2
10x Marine CCWs
4x Neophyte
Meltagun
Powerfist
Landraider Crusade
Blessed Hull
=515
Fast Attack
Assault Marine
10x Marine
Plasma Pistol X2
Power Fist
=224
Heavy Support
Predator Annihlator
Lascannon Sponsons
=145
Mitäs tästä nyt sanoa. Toivon että pääsee perille ehjänä tappamaan kaikki.
Edit: Uusi Lista
Viimeksi muokannut Hän itse, La 11.02.2006 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
- Yrittäisit Edes
Dreadin heavyflamerin saa heittää niin kauas kuin ikinä jaksaa, sillä vaan ei tee mitään.
Reclusiarchilta suosiolla MC plasma pois, se on liian kallis, ja kuitenkin polttaa näppinsä vaikka onkin MC, ota bolt pistooli, Adamantine cloak on turha, kaveri nyt kuitenkin omistaa 4+ invun, artificer armour on hyödyllinen, mutta nyky armeijat omistavat niin paljon AP2 aseita ettei sillä tee mitään. Sanoisin, että otat kappalaiselle lekan, hyppyrepun, orbin, honorit ja meltabombit(tai vaihtoehtoisesti pistät jalan tuohon isoon jalkaväki blokkiin lantulla, kuitenkin sinun tarvitsee juoksuttaa se jossain vaiheessa talon taakse piiloon.).
Predalle smoket ja ekstrat kappalaiselta riistetyillä piteillä, sitten laitetaan dreadille smoket myös.
Assault squadille joko kaksi fleikkaa tai kaksi plasmaa.
Ainoa AT näyttää olevan preda, vaikka tuo 5*marine porukka P.cannonilla ja dreadin AC ovatkin mukana(marinet kuolee siihen, että ne juoksevat aukealle ja dreadi kaatuu kuitenkin ekaan klänäriin venestä huolimatta)
Armeijasi kaiken kaikkiaan kaatuu massan puutteeseen(vaikka ovatkin marineita, niin silti), jota voidaan helpottaa poistamalla lantikka, jotta saadaan lisää massaa, toinen preda, tiputatetaan Assault squadin koko 6:n ja jos haluat pitää tuon ison porukan, niin nostetaan ukkojen määrä maksimiin, otetaan kappalainen kolmella servalla mukaan(tulimagneetti, joten ottaisin voviksi sen 6+invu tempun(et sinä kuitenkaan tee sillä coverilla mitään;)))
(And everyone need FRAGS
)
Reclusiarchilta suosiolla MC plasma pois, se on liian kallis, ja kuitenkin polttaa näppinsä vaikka onkin MC, ota bolt pistooli, Adamantine cloak on turha, kaveri nyt kuitenkin omistaa 4+ invun, artificer armour on hyödyllinen, mutta nyky armeijat omistavat niin paljon AP2 aseita ettei sillä tee mitään. Sanoisin, että otat kappalaiselle lekan, hyppyrepun, orbin, honorit ja meltabombit(tai vaihtoehtoisesti pistät jalan tuohon isoon jalkaväki blokkiin lantulla, kuitenkin sinun tarvitsee juoksuttaa se jossain vaiheessa talon taakse piiloon.).
Predalle smoket ja ekstrat kappalaiselta riistetyillä piteillä, sitten laitetaan dreadille smoket myös.
Assault squadille joko kaksi fleikkaa tai kaksi plasmaa.
Ainoa AT näyttää olevan preda, vaikka tuo 5*marine porukka P.cannonilla ja dreadin AC ovatkin mukana(marinet kuolee siihen, että ne juoksevat aukealle ja dreadi kaatuu kuitenkin ekaan klänäriin venestä huolimatta)
Armeijasi kaiken kaikkiaan kaatuu massan puutteeseen(vaikka ovatkin marineita, niin silti), jota voidaan helpottaa poistamalla lantikka, jotta saadaan lisää massaa, toinen preda, tiputatetaan Assault squadin koko 6:n ja jos haluat pitää tuon ison porukan, niin nostetaan ukkojen määrä maksimiin, otetaan kappalainen kolmella servalla mukaan(tulimagneetti, joten ottaisin voviksi sen 6+invu tempun(et sinä kuitenkaan tee sillä coverilla mitään;)))
(And everyone need FRAGS
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Ohoh. Menitkö sinä kurja sielu kaikki minun valintani kyseenalaistamaan. 
Mutta asiaan, artificer ja cloakin voisi heittää veke, mutta MC Plasma pysyy. Olen kiintynyt kyseisiin aseisiin, koska se on tehokas eikä tule kuumaksi. Koska harrastan wysiwyggiä niin hammeria ei voi hankki (sukkaan conffauksessa) Jump packki pysyy, koska assault marinekin tarvitsevat crusader sealssien vaikutukset. Preda ei tavitse smokeja, pysyy sponsonien takia aika paljon paikallaan. ( sen voi aina hull downittaa)
Massakadolle en voi mitään. Lanttu maksaa pisteitä,fiksut viholle ampuu kävelevät joukot äkkiä pois, ne pakostakin tarvitsee kulkuneuvon.
Dredille voisi antaa smoket ja fleimerin pois. Noh, katsoo nyt. Ja miten niin dredi tippuu klänäriin? Kovis drenet kestää penatkin heppulisti.
Mutta asiaan, artificer ja cloakin voisi heittää veke, mutta MC Plasma pysyy. Olen kiintynyt kyseisiin aseisiin, koska se on tehokas eikä tule kuumaksi. Koska harrastan wysiwyggiä niin hammeria ei voi hankki (sukkaan conffauksessa) Jump packki pysyy, koska assault marinekin tarvitsevat crusader sealssien vaikutukset. Preda ei tavitse smokeja, pysyy sponsonien takia aika paljon paikallaan. ( sen voi aina hull downittaa)
Massakadolle en voi mitään. Lanttu maksaa pisteitä,fiksut viholle ampuu kävelevät joukot äkkiä pois, ne pakostakin tarvitsee kulkuneuvon.
Dredille voisi antaa smoket ja fleimerin pois. Noh, katsoo nyt. Ja miten niin dredi tippuu klänäriin? Kovis drenet kestää penatkin heppulisti.
-
nakki ukko
Hee
Kun et selvästikkään plasma pistoolista luovu niin miten olisi jos ottaisit siitä tuon turhan master craftedin (et sillä paria kertaa useammin pääse ampumaan ja kaveri osuu kumminkin 2+) pois ja vaihtaisit niillä pisteillä tuon kappalaisen siihen kolme woundiseen versioon, olisi enemmän hyötyä tuosta adamantiun mantelistakin. Olisi ainakin niin kova kappalainen ettei tosikaan.
Muuten on vähän vaikea kommentoida, varsinkaan kun en assault cannoniin usko, itse ottaisin mielummin perus dredin missilellä ja lascannonilla ja istuskelisin sillä omassa nurkassa. Mutta kukin tyylillään..
Vähän epäilyttää tuon lähistelyn jättö vain kahdelle ryhmälle. Riittääkö se?
Kun et selvästikkään plasma pistoolista luovu niin miten olisi jos ottaisit siitä tuon turhan master craftedin (et sillä paria kertaa useammin pääse ampumaan ja kaveri osuu kumminkin 2+) pois ja vaihtaisit niillä pisteillä tuon kappalaisen siihen kolme woundiseen versioon, olisi enemmän hyötyä tuosta adamantiun mantelistakin. Olisi ainakin niin kova kappalainen ettei tosikaan.
Muuten on vähän vaikea kommentoida, varsinkaan kun en assault cannoniin usko, itse ottaisin mielummin perus dredin missilellä ja lascannonilla ja istuskelisin sillä omassa nurkassa. Mutta kukin tyylillään..
Vähän epäilyttää tuon lähistelyn jättö vain kahdelle ryhmälle. Riittääkö se?
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
- Synnin niittäjä
- Viesti:
Saanko kysyä et mikä tässä listassa oottaa noita moral chekkejä?nakki ukko kirjoitti:Kapteenin armeijasi tarvii. Tarvit sitä siihen että joukoillasi olisi iso leadership koska joutuvat ottamaaan morale chekkejä niin usein.
5:n ampumaryhmäkö?
Oma ehdotukseni olisi plasmalta mastercrafted pois (Tavllinen käy hyvin) ja myös toi panssari (kyl 3+ on ihan hyvä ja jos vastassa örkkejä ym. laskevat silloin jokatapauksessa 4+:aan.).
Naillä pisteillä tuttu ja turvallinen drop pod dredille. (Nopea tapa pääsätä möyhentämään)[/quote]
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
- Synnin niittäjä
- Viesti:
Eipä assault marinet niitä voi ostaa, niillä on ne valmiina..Synnin niittäjä kirjoitti:En osaa sanoa.
Ehkä tolle assaultsquadille... ei tartte yksikkö joka on lantikas.
Jos pisteitä on niin tee toki kappalaisesta master of sanctity. Ja vaikka plasmagun tuohon pikkaseen ryhmään.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
-
nakki ukko
- Yrittäisit Edes
Kyllä ja varmasti teen sitä tulevaisuudessaHän itse kirjoitti:Ohoh. Menitkö sinä kurja sielu kaikki minun valintani kyseenalaistamaan.
Osta asa termareitaKoska harrastan wysiwyggiä niin hammeria ei voi hankki (sukkaan conffauksessa)
Sori, mutta rightseous zeal kieltää hyppyreppu setienjuoksun(eli ei juoksevia assault marineita.)Jump packki pysyy, koska assault marinekin tarvitsevat crusader sealssien vaikutukset.
Fragit ovat lähes pakollisia koska BT kuitenkin juoksee, johonkin puskaan, jossa on vihollisia. Kuten nakki ukko jo mainitsikin niin, vähintään castellan mukaan,se mitä olen BT:llä pelannut ne tarvitsevat sen korkean ld:n tai juoksevat ulos kentältä.
Welcome to freak show. It`s called life.
-
nakki ukko
No en minä sitä kapeenia ota itsekään 500 pisteen armeijaan. Mutta näin iso armeija huutaa kapteenia kentälle. Ja jos ei tule niin he pissivät pöksyyn. Mutta on se aika typerää että kiihkoilevat super uljaat black templarit juoksevat karkuun yhdesta käsyltäystä. Siis minun mielestäni gw:eeltä on lähtenyt järki näitä sääntöjä tehdessä. Ja muutenkin eihän niillä ole ollut koskaan järkeä.
Every Nakki ukko has a story.
Sinänsä eikö lantikan frägit riitä?Yrittäisit Edes kirjoitti:Kyllä ja varmasti teen sitä tulevaisuudessaHän itse kirjoitti:Ohoh. Menitkö sinä kurja sielu kaikki minun valintani kyseenalaistamaan.
Osta asa termareitaKoska harrastan wysiwyggiä niin hammeria ei voi hankki (sukkaan conffauksessa)
Sori, mutta rightseous zeal kieltää hyppyreppu setienjuoksun(eli ei juoksevia assault marineita.)Jump packki pysyy, koska assault marinekin tarvitsevat crusader sealssien vaikutukset.
Fragit ovat lähes pakollisia koska BT kuitenkin juoksee, johonkin puskaan, jossa on vihollisia. Kuten nakki ukko jo mainitsikin niin, vähintään castellan mukaan,se mitä olen BT:llä pelannut ne tarvitsevat sen korkean ld:n tai juoksevat ulos kentältä.
- Yrittäisit Edes
- Synnin niittäjä
- Viesti:
Oho, ite en varmaankaan tiennyt tuota...nakki ukko kirjoitti:No kun black templareiden infantry joukot joutuvat aina ottamaan morale checkin jos tulee ampumisesta yksikin casultay.Synnin niittäjä kirjoitti:Saanko kysyä et mikä tässä listassa oottaa noita moral chekkejä?5:n ampumaryhmäkö?
Mutta asia on näin ettei assault squad ota tuota heitoa ja toinen squad on lantikassa, niin mikä ihmeessä ottaa niitä heittoja?
Kyllä ne varmaankin lastataan lantikkaan uusiksi jos uudet vihu-unitit on liian kaukana...
PS: Unohdin että assault squad omaa nuo kranut
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
-
nakki ukko
- Synnin niittäjä
- Viesti: