"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tuleva zombie armeija.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
zezuz

tuleva zombie armeija.

Viesti Kirjoittaja zezuz »

elikkä serkun kans aloitteilla zombie armeija joka ois tuleva tälläinen:
Hq1: Fiddler 125pts

Hq2: 3 x Enslavers 75pts

Troop1: 35 zombies 210pts

Troop2: 35 zombies 210pts

Troop3: 50 zombies 300pts

Troop4: 20 zombies 120pts
Megasaur 170pts

Troop5: 25 zombies 150pts
Carnosaur 120pts

Troop6: 45 zombies 270pts

mutta kertokaas mitä vois hq uuksi laittaa? eli tähän voi laittaa mitä vaan hq uita paitsi tyraniideiltä ja necroneilta...ja mieluiten joku hyvä lähitaistelu koska tää armeija ko'ostuu pelkästä lähentelystä...(ja ite oon aatellu jtn ig eitten hq uuta)

EDIT; ja joskus ku on rahaa niin laitetaan noihin kaikkiin troops ryhmiin täydet 50 zombia :P
Viimeksi muokannut zezuz, La 11.02.2006 18:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
i'm back !
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Hq: 50 zombies
Voit myös tehdä hq:n itse käyttämällä creature featurea, joka myös löytyy gw:n sivuilta.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
zezuz

vompovompatti kirjoitti:Hq: 50 zombies
Voit myös tehdä hq:n itse käyttämällä creature featurea, joka myös löytyy gw:n sivuilta.
voikos tällaista: http://uk.games-workshop.com/chapterapp ... feature/4/ laittaa hq uuksi? koska ei ainakaan ite löydetty mitään juttua että vois ite tehä hquun.-... että voitkos laittaa linkkiä vaikka siihen?
i'm back !
zezuz

nyt on lista muokattu ja valmis.
i'm back !
BugsOwn

Viesti Kirjoittaja BugsOwn »

Eiko kuitenkin olis ihan mukavaa jos jokin tappais myos vaunuja?

Ei nyt kuitenkaa haluis teemaa menttaa niin ei sinne tarvi mitaan aseit ottaa mut eiks sinne joukkoon sais jotai aspoi tai jotai fisteil?
zezuz

BugsOwn kirjoitti:Eiko kuitenkin olis ihan mukavaa jos jokin tappais myos vaunuja?

Ei nyt kuitenkaa haluis teemaa menttaa niin ei sinne tarvi mitaan aseit ottaa mut eiks sinne joukkoon sais jotai aspoi tai jotai fisteil?
tuskin saa koska en halua niitä... ja on mul kyl kaaos armeijaki että jos vihulla ei oo mitään koneita niin käytän tätä armeijaa ja jos on niin käytän kaamosta.
i'm back !
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Tee itse http://uk.games-workshop.com/download/d ... eature.pdf
Sillä pitäisi onnistua, mutta pitää ennen peliä tietenkin selvittää käykö myös kaverille.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
zezuz

vompovompatti kirjoitti:Tee itse http://uk.games-workshop.com/download/d ... eature.pdf
Sillä pitäisi onnistua, mutta pitää ennen peliä tietenkin selvittää käykö myös kaverille.
aattelin että teen tuolla koko armeijan itelle... eli laitan kaikille ukoille ihan omat pisteet... tulee halvemmaksi ja paljon parempia.
i'm back !
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”