"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tzeentch 2k

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
world eater

Tzeentch 2k

Viesti Kirjoittaja world eater »

Lord of Tzeentch ... 493 pts
- mark of tzeentch
- shield
- chaos armor
- level 4 wizard
- golden eye of tzeentch
- disc of tzeentch
- staff of tzeentch

Exalted Champion of Tzeentch ... 223 pts
- mark of tzeentch
- great weapon
- power familiar

Sorcerer of Tzeentch ... 161 pts
- barded chaos steed
- level 2
- dispel scroll

Sorcerer of Tzeentch ... 161 pts
- barded chaos steed
- level 2
- dispel scroll

Warriors of Tzeentch ... 230 pts
- 12 warr.
- full command
- mark of tzeentch

Knights of Tzeentch ... 260 pts
- 5 knight
- full command
- mark of tzeentch
- warbanner

Knights of Tzeentch ... 235 pts
- 5 knight
- full command
- mark of tzeentch

Screamers of Tzeentch ... 99 pts
- 3 screamer

Chariot of Tzeentch ... 140 pts
- mark of tzeentch

total : 2002 pts

models : 29

power pool : 15

dispel pool : 6 + 2 rullaa

elikkä siinä oli itse lista , olen vasta juuri aloittanut fabaa enkä ole varma listan laillisuudesta / pitääkö power pool ja dispel pool paikkansa , en sitten tiedän onko tämä juusto lista vai... mutta kommentoikaa !
( muistakaa että olen aloittelija , uskon että virheitä löytyy.. )
Viimeksi muokannut world eater, Su 12.02.2006 11:22. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Vladimir von Carstein

Viesti Kirjoittaja Vladimir von Carstein »

sorcerer ei saa tzeenchin markkia. Pelkästään exa/aspa/lordi/demoini/yksikkö saa.
"He who runs away
lives to paint another day"
chaos pete

Viesti Kirjoittaja chaos pete »

Tzceentchin(mikä lie, en jaksa kattoo miten kirjotetaan) lore on niin huono ettei mitään power familiareja kannata ottaa. Tzceentchin nopat on tuhlausta.
Flamers of Tzeentch ... 200 pts
- 8 flamer
Mikäli oikein muistan oman yksikön sai vain daemonic legionissa.

Ei näin, sorsat laittomia ja Tzceentch ilman ilmasotavoimaa ja warruilla höystettynä = kuraa

4pistettä yli on aika paljon, se on kahden gnoblarin verran sentään.
Owerall: liikaa poweria Tzceentchin lorelle, laittomat sorsat. Warrut kuraa jos armeijassa nihtejä, ja mikä pahinta, ne ovat sikahintaista kuraa.

Fureja mukaan 5kpl ja colme (3) screameria
:) vähintään+ paljon muuta mitä väsynyt ei jaksa sanoa.
Ikävä kyllä spirit of the game on epäkuolleiden special character, jonka valmistus taidettiin lakkauttaa tuossa 90-luvun alkupuolella - The Captain
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Tzeentchin lore kuuluu niihin, joita otetaan vähän tai paljon. Vähän silloin kun ei halua tuhlata pisteitää, paljon jos haluaa aiheuttaa tuhoa. (Kys. loren hyöty tulee arvaamattomuuden takia parhaiten esiin suurena massana.) Kyseinen lore on kuitenkin ainoa jolla pyyhkäistään lohikäärme tai suurdemoni pois pelistä yhdellä loitsulla. Lore kuitenkin vaatii yhden taian takia (blue fire) lentävien charrujen käyttöä, joten discit charrujen alle. Poista warriorit, yleisesti pisteiden tuhlausta.

Korjaa ensin seuraavat virheet:

Lordilla 5 pistettä liikaa maagisia esineitä.
Sorcererit eivät saa Tzeentchin markkia, kannattaa ottaa tilalle exalted kiekolla, kustannustehokkaampi. 3 charrua riittää.
Flamerit eivät ole oma unitti, vaan horrorien kamuja.

14 on powereina hyvä määrä Tzeentchille, sillä saa jotain aikaankin.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
world eater

ok , elikkä ajattelin että lordilta vaikka enchanted shield pois --> tavallinen shield , sitten kun saadaan pisteitä niistä mot (140p) niin niillä kyllä ylennän sorsat level 2 ja dispeleitä hommaan , sitten poistan koko flamer uniitin ja ottaisin tilalle juuri 3 screameria ja chariotin , yhtään järkeä ??
chaos pete

Viesti Kirjoittaja chaos pete »

On se sit jo parempi, mutta sorsat disci champpaan! se mitä jää niin 5furyy ois hyvä sotakoneita vastaan
Ikävä kyllä spirit of the game on epäkuolleiden special character, jonka valmistus taidettiin lakkauttaa tuossa 90-luvun alkupuolella - The Captain
Höpöttiuhka

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Ei Tcheentchin lore ole huono, sillä pitää osata pelata. Aijotko pelata jotain tiettyä armeijaa vastaan, vai onko tämä harjoittelulista?
Ota warriorit suosiolla pois ja tilalle kärry ja vaikka niitä Screamereitä aluksi se 3kpl.
Lordille ei saa sitä enchanted shieldiä eli se pois. ota exalted championilta GreatWeapon pois ja tilalle kilpi. anna tuolle exalted championille myös disci, niin siitäkin on jotain hyötyä. siltä voisi ottaa Power familiarin pois ja antaa tilalle vaikka gaze of the gozin ja vaikka spell familiarin sen hinnaksi nousee nyt 267.

Toiselle sorcererille Chaos steed, toinen leveli ja dispel scrolli... oikeastaan tee kummistakin sorcerererereistä tälläisiä, loren saat valita itse, vaikka suosittelen fireä. Kummankin hinnaksi tulee tällöin vain 161 pistettä
Anna tuolle exalted championille myös disci, niin siitäkin on jotain hyötyä. siltä voisi ottaa familiarin pois ja antaa tilalle vaikka gaze of the gozin ja vaikka spell familiarin
Armeijan hinta on nyt...1813.vielä kannattaisihankkia parit slaaneshin spawnit ja vielä yksi screameri. armeijan kokonaishinta on nyt 1997, jos oikein laskin.
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
world eater

juuh vastustajia tulee varmaan olemaan : wood elves , khorne , ehkä lizardmens. ja tuota noi sorsathan ovat jo sellasia että niillä on ne steedit , dispeli scrolli ja level 2 ja niiden molempien hinta on se 161 pts.

muutes eikö tosiaan saa flamereita yksittäisenä uniittina siis että on vain flamereita ?? , siis kun olen katsonut noita muita tz listoja niin kyllä niissä on sellasia uniitteja missä on vain flamereita..
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

world eater kirjoitti: muutes eikö tosiaan saa flamereita yksittäisenä uniittina siis että on vain flamereita ?? , siis kun olen katsonut noita muita tz listoja niin kyllä niissä on sellasia uniitteja missä on vain flamereita..
Ei. Flamer-yksiköt ovat sallittuja vain daemonic legionissa.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
world eater

aa... ok
Höpöttiuhka

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

world eater kirjoitti:juuh vastustajia tulee varmaan olemaan : wood elves , khorne , ehkä lizardmens. ja tuota noi sorsathan ovat jo sellasia että niillä on ne steedit , dispeli scrolli ja level 2 ja niiden molempien hinta on se 161 pts.
Näin on.
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

Voihan noille lvl2sen sorsille ottaa sen fire loren.. Paljon parempi kuin tzeentch.
Höpöttiuhka kirjoitti:kannattaisihankkia parit slaaneshin spawnit ja vielä yksi screameri. armeijan kokonaishinta on nyt 1997, jos oikein laskin.
Se saatta olla hieman hankalaa koska kenraalilla tz merkki.

* * *

Nuo warrut on kyllä aika cool valinta. tosin ne ovat täysin hyödyttömiä.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Malakian kirjoitti:Voihan noille lvl2sen sorsille ottaa sen fire loren.. Paljon parempi kuin tzeentch.
Kun ei se ole, et voi todellakaan odottaa tiputtavasi treemania täysistä woundeista kahdella fire ballilla, mutta kahdella red firella se meni vuorossa. :D

Niin ja armeijassa on jotain pielessä, koska standardi disci lordi maksaa 499 eli siltä puuttuu jotain. ;)

Mark of Tzeentchit pois mielellään ritareilta, ja warriorit kokonaan pois. Tilalle 2 Tzeentchin markattua chariottia.

Exalted discin päälle ja power familiar kuuseen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”