Hail of doomin säännöissä lukee kyllä ihan selvästi, että taikajouset ei vaikuta hail of doomilla ammuttaessa. Eli normaalit 3D6 S4 nuolta lähtee.ironhide kirjoitti:Jos highborn käyttää hail doom arrowia bow of lorenin kanssa niin tuleeko siitä se 12D6 s4 nuolta vai vain yks niistä nuolista on hail doom arrow??
onko hail doom arrow hyödyllinen?
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
- Eltharrion
Tarkoitin tuolla, että saan vain niistä 3D6 osumista vain 5 edes aikaan, jonka jälkeen lasketaan osuuko, woundaako ja meneekö armoreista läpi.. yleensä tuloksena on kokonaiset 2 woundia..PhoenixKing kirjoitti:Kuinka niin? BS kuutosella pitäis tulla -4 penaltyä että osuu viitosilla. Liikkumisesta kun ei tuu penaltya niin skirmaajia vastaan long range+skirmishers yhdistelmällä viskotaan 3+. Muissa tapauksissa 2+.Eltharrion kirjoitti:Kaikki tuo (paitsi EHKÄ D) vaativat wompa sen, että heität enemmän ku 5 siinä osumissa.. jota minulla ei koskaan ole tapahtunutWompatti kirjoitti:HoDA on yksi welffien hyödyllisimmistä esineistä. Syynä monipuolisuus, voit:
A) Aiheuttaa melko varman paniikin useimpiin yksiköihin
B) Tiputtaa mukavasti vastustajan 2+ save ritareita
C) Tiputtaa vastustajan nopeita mutta heikkoja yksiköitä joihin muu armeija ei pysty vastaamaan tarpeeksi nopeasti, esim. fell batit ja furyt jne.
D) Tiputtaa yksinäisiä sankareita esim. Diski champpa, Scar vetu jne.
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
- Prince Ansom
Jos sinulla on noin surkea noppakäsi niin kannattaa vaihtaa lajia.Eltharrion kirjoitti:Tarkoitin tuolla, että saan vain niistä 3D6 osumista vain 5 edes aikaan, jonka jälkeen lasketaan osuuko, woundaako ja meneekö armoreista läpi.. yleensä tuloksena on kokonaiset 2 woundia..PhoenixKing kirjoitti:Kuinka niin? BS kuutosella pitäis tulla -4 penaltyä että osuu viitosilla. Liikkumisesta kun ei tuu penaltya niin skirmaajia vastaan long range+skirmishers yhdistelmällä viskotaan 3+. Muissa tapauksissa 2+.Eltharrion kirjoitti:Kaikki tuo (paitsi EHKÄ D) vaativat wompa sen, että heität enemmän ku 5 siinä osumissa.. jota minulla ei koskaan ole tapahtunutWompatti kirjoitti:HoDA on yksi welffien hyödyllisimmistä esineistä. Syynä monipuolisuus, voit:
C) Tiputtaa vastustajan nopeita mutta heikkoja yksiköitä joihin muu armeija ei pysty vastaamaan tarpeeksi nopeasti, esim. fell batit ja furyt jne.
Jos sinulla on noin surkea noppakäsi niin kannattaa vaihtaa lajia.Eltharrion kirjoitti:Tarkoitin tuolla, että saan vain niistä 3D6 osumista vain 5 edes aikaan, jonka jälkeen lasketaan osuuko, woundaako ja meneekö armoreista läpi.. yleensä tuloksena on kokonaiset 2 woundia..PhoenixKing kirjoitti:Kuinka niin? BS kuutosella pitäis tulla -4 penaltyä että osuu viitosilla. Liikkumisesta kun ei tuu penaltya niin skirmaajia vastaan long range+skirmishers yhdistelmällä viskotaan 3+. Muissa tapauksissa 2+.Eltharrion kirjoitti:Kaikki tuo (paitsi EHKÄ D) vaativat wompa sen, että heität enemmän ku 5 siinä osumissa.. jota minulla ei koskaan ole tapahtunutWompatti kirjoitti:HoDA on yksi welffien hyödyllisimmistä esineistä. Syynä monipuolisuus, voit:
Itse heitän aina yli kymmenen, yleensä sellaiset 11-13 shottia ja noin 10 hittiä.
- Eltharrion
No, jostain syystä se noppatuuri osottautuu aina HoD nuolen kohdalla.. ja tietysti niissä tärkeissä spelleissä pitää heittää tupla 1..Wompatti kirjoitti:Jos sinulla on noin surkea noppakäsi niin kannattaa vaihtaa lajia.Eltharrion kirjoitti:Tarkoitin tuolla, että saan vain niistä 3D6 osumista vain 5 edes aikaan, jonka jälkeen lasketaan osuuko, woundaako ja meneekö armoreista läpi.. yleensä tuloksena on kokonaiset 2 woundia..PhoenixKing kirjoitti:Kuinka niin? BS kuutosella pitäis tulla -4 penaltyä että osuu viitosilla. Liikkumisesta kun ei tuu penaltya niin skirmaajia vastaan long range+skirmishers yhdistelmällä viskotaan 3+. Muissa tapauksissa 2+.Eltharrion kirjoitti: Kaikki tuo (paitsi EHKÄ D) vaativat wompa sen, että heität enemmän ku 5 siinä osumissa.. jota minulla ei koskaan ole tapahtunut
Itse heitän aina yli kymmenen, yleensä sellaiset 11-13 shottia ja noin 10 hittiä.
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
- Prince Ansom
Jollei fightericharacterille niin sitten haili tulee ostettua casterille. On se vaan niin hyvä, erityisesti unitteja vastaan joillen muuten häviät (halvat kärryt jne).
Jos jokin on nobrainer niin HoD.
-Sami
Jos jokin on nobrainer niin HoD.
-Sami
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.