"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uudet Taut!?!?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Lihamestari

Uudet Taut!?!?

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

GWn sivuille ovat uudet Taut ilmestyneet. Milloinkohan nämä saapuvat kaukaisen Pohjolan kauppoihin?

http://uk.games-workshop.com/tau/preview/2/

Tuossa uusia viguja. Stealthit ovat järkyttävän hienoja, pari uutta Spessua ja uusi tankki :D
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Ranskan geeweeltä löytyy jo joitain uusia pistehintoja, samoin australian white dwarffista. Lupaavalta näyttää.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Muutoksia odotellessa. Kiinnostaa, tekeekö GW samat kuin uusien kääpiöiden kanssa. Tuleeko kamalan juustoisia kommunisti kaloja. (The gag never gets dull)
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

hyi hitto ne stealthit on karseen näkösiä. commander shdowsun on melko hieno
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Uudet stealthit on jotain maitopurkin ja roskakorin väliltä, mutta mistä kukin tykkää :D
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Olenko minä ainut jolle näistä tulee mieleen Halon Covenantit?
Ja nuo uudet stealth suitit ovat todella hienoja. Lisää vaan.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Hän itse kirjoitti:Muutoksia odotellessa. Kiinnostaa, tekeekö GW samat kuin uusien kääpiöiden kanssa. Tuleeko kamalan juustoisia kommunisti kaloja. (The gag never gets dull)
Öö, kääpiötkö juustoisia?

vaikuttaisi siltä, että tau saa kaikkea kivaa, mutta kaikki kiva on myös maksullista. Lisä vaihtelu ei tee koskaan pahaa.
Montyr

Re: Uudet Taut!?!?

Viesti Kirjoittaja Montyr »

Lihamestari kirjoitti:GWn sivuille ovat uudet Taut ilmestyneet. Milloinkohan nämä saapuvat kaukaisen Pohjolan kauppoihin?
Jos yhtään toimitaan smalla tavalla, kuin tyranidien päivityksen tapauksessa, niin varmasti heti kun ne julkaistaan. Mikä sattuu olemaan maaliskuussa...

Nyt tahtoo statsit tuolle Commander Shadowsunille. Jäi kiinnostamaan mitä nuo erikoiset dronit tekee sen kanssa...
Vespids vespids! niitä hankin enkä välitä ovatko hyviä vai eivät.
Walk softly...and carry a big gun.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

jamopower kirjoitti:
Hän itse kirjoitti:Muutoksia odotellessa. Kiinnostaa, tekeekö GW samat kuin uusien kääpiöiden kanssa. Tuleeko kamalan juustoisia kommunisti kaloja. (The gag never gets dull)
Öö, kääpiötkö juustoisia?

vaikuttaisi siltä, että tau saa kaikkea kivaa, mutta kaikki kiva on myös maksullista. Lisä vaihtelu ei tee koskaan pahaa.
Mitä nyt olen kuullut että jotain erittäin juustoisia asioita saisi kikkailtua. Voi olla kuitenkin huono lähde.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Pjotr

Viesti Kirjoittaja Pjotr »

Nää on nyt vaa huhuja, mutta ilmeisesti yleinen konsensus näyttäis olevan että toi Shadowsunin spessudrone on jonkinnäkönen command drone, eli leadershippiä levittäis.

Stealthsuitit saa ilmeisesti yhen fusion blasterin kolmea nappia kohden, ja näyttäis saavan vielä yhen hardpointin. Stealthien yhteydessä on nähty myös markerlight-drone, joka onkin mukava juttu.

Sniper teamit on uusinta uutta, innolla odotan niittenkin statteja.

Vespideiden pyssyjä huhuillaan S5 AP3 12" välineiksi, epäselvää on että miten vespidien siivet auttaa liikettä, 12" kantama on mariinintappoon kuitenkin vähän heikko kun tuppaa jäämään charge-etäisyydelle.

Kroottien houndit ja krootoxit eivät vie enää omia fast attack- ja heavy support-slottejaan, ja hyvä niin.

Commanderit saavat ns. "special issue"-wargearia, pari uutta pyssyä ainakin.

Normaalien XV8-hinnat kuulemma laskevat, pistehinnat siis. (Ylläri ylläri...)

Peruskodeksiin tulee piranhat ja skyrayt, ei tietoa muuttuuko statit juurikaan tosta IA3:sesta, luulis, yleensähän forgen kamojen pistehinnat tuppaa olemaan isompia.

Eli kaikenkaikkiaan aika kivasti uusia juttuja tulossa. Kaksi kokonaan uutta fast attack-valintaa, parikin uutta heavy supportia, commandereille erikoisvarustusta, kaksi uutta speacial charrua (shadowsun ja space pope). Uudet figut stealtheille, railrifle-pathfindereille ja commandereille extra-sprue. Innolla odotan kodeksia, näitä huhujahan nyt liikkuu.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Rectunator kirjoitti:Olenko minä ainut jolle näistä tulee mieleen Halon Covenantit?
Vain tuo hirvittävä avaruuspaavi.
Hyhhyh että tuli paljon rumia figuja Taulle. No onneksi on vanhat.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Saunis

Viesti Kirjoittaja Saunis »

Nuo muut oli hienoja, paitsi tuo stealth suit oli jotenkin häiritsevän näköinen. Ihan kuin homehtunut kananmuna...
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Half-breed kirjoitti:
Rectunator kirjoitti:Olenko minä ainut jolle näistä tulee mieleen Halon Covenantit?
Vain tuo hirvittävä avaruuspaavi.
Hyhhyh että tuli paljon rumia figuja Taulle. No onneksi on vanhat.
ei niinkään paavi, mutta kyllä tuo sveitsiläiskaarti on aika tylyn näköistä kamaa. suorastaan järkyttävää.
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Ei, et ole. Järkyttävä muuten tuo stealth suit,tuommoinen iso mötikkä peltipurkissa,mutta mielipide kysymyshän tuo on.Muut vigut ovatkin sitten hienoja..
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

º•Nàzgûl wraith•º kirjoitti:
Ei, et ole. Järkyttävä muuten tuo stealth suit,tuommoinen iso mötikkä peltipurkissa,mutta mielipide kysymyshän tuo on.Muut vigut ovatkin sitten hienoja..
Ajattelin joskus tehdä topicin taun ja covenantin yhtäläisyyksistä mutta se jäi sille tielleen. Voisihan sitä Krootoxit tai broadsidet convata hunttereiksi ihan fiiliksen vuoksi ;). (ovat nääs tyylikkäimpiä covenantteja).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”