http://uk.games-workshop.com/tau/preview/2/
Tuossa uusia viguja. Stealthit ovat järkyttävän hienoja, pari uutta Spessua ja uusi tankki
Öö, kääpiötkö juustoisia?Hän itse kirjoitti:Muutoksia odotellessa. Kiinnostaa, tekeekö GW samat kuin uusien kääpiöiden kanssa. Tuleeko kamalan juustoisia kommunisti kaloja. (The gag never gets dull)
Jos yhtään toimitaan smalla tavalla, kuin tyranidien päivityksen tapauksessa, niin varmasti heti kun ne julkaistaan. Mikä sattuu olemaan maaliskuussa...Lihamestari kirjoitti:GWn sivuille ovat uudet Taut ilmestyneet. Milloinkohan nämä saapuvat kaukaisen Pohjolan kauppoihin?
Mitä nyt olen kuullut että jotain erittäin juustoisia asioita saisi kikkailtua. Voi olla kuitenkin huono lähde.jamopower kirjoitti:Öö, kääpiötkö juustoisia?Hän itse kirjoitti:Muutoksia odotellessa. Kiinnostaa, tekeekö GW samat kuin uusien kääpiöiden kanssa. Tuleeko kamalan juustoisia kommunisti kaloja. (The gag never gets dull)
vaikuttaisi siltä, että tau saa kaikkea kivaa, mutta kaikki kiva on myös maksullista. Lisä vaihtelu ei tee koskaan pahaa.
ei niinkään paavi, mutta kyllä tuo sveitsiläiskaarti on aika tylyn näköistä kamaa. suorastaan järkyttävää.Half-breed kirjoitti:Vain tuo hirvittävä avaruuspaavi.Rectunator kirjoitti:Olenko minä ainut jolle näistä tulee mieleen Halon Covenantit?
Hyhhyh että tuli paljon rumia figuja Taulle. No onneksi on vanhat.
Ajattelin joskus tehdä topicin taun ja covenantin yhtäläisyyksistä mutta se jäi sille tielleen. Voisihan sitä Krootoxit tai broadsidet convata hunttereiksi ihan fiiliksen vuoksiº•Nàzgûl wraith•º kirjoitti:Ei, et ole. Järkyttävä muuten tuo stealth suit,tuommoinen iso mötikkä peltipurkissa,mutta mielipide kysymyshän tuo on.Muut vigut ovatkin sitten hienoja..Rectunator kirjoitti:Olenko minä ainut jolle näistä tulee mieleen Halon Covenantit?