figun wepon upgrade kyssäri
- Darfen Makuro
figun wepon upgrade kyssäri
juu ei siis kamuni sanoo että kun pelasi örkkejä vastaan"ei mun omiani" että kun sanoin että näillä ei voi olla rokkit launchoja koska se ei ole niille tehty..
ja se sanoo että voi laittaa ja koska en ole varma ja en jaksa sanoa hälle muuta kui että en tiää miks gws ei ole niitä poksiin lisännyt...
joten helppe mee ja kertokaa selvyys...
ja se sanoo että voi laittaa ja koska en ole varma ja en jaksa sanoa hälle muuta kui että en tiää miks gws ei ole niitä poksiin lisännyt...
joten helppe mee ja kertokaa selvyys...
Eternity is just a matter of an opinion.....
- Darfen Makuro
Kyseisen "säännön" nimi on WYSIWYG (aka. what you see is what you get), joka tarkoittaa juurikin tuota, että figuilla pitää olla näkyvillä kaikki lisäykset ja aseet, joita pelaaja haluaa käyttää. Kotipeleissä tällä ei ole juuri mitään väliä, ellei vastustaja sano toisin, mutta useimpiin turnauksiin ei ole pepsitölkkicarnifekseilla asiaa.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
- Darfen Makuro
- Synnin niittäjä
- Viesti:
On ainakin reilun pelin mukaista kertoa vastustajalle ennen kuin pelistä on pelattu edes deployment-vaihetta, jos armeijassa on jotain selkeästi WYSIWYGin vastaista, esim. nimenomaan eri ase kuin mitä kädessä näkyy.
Jos itse törmäisin tapaukseen jossa minulle kerrottaisiin sluggan esittävän rokkitia siinä vaiheessa kun rokkitilla halutaan alkaa ampumaan, kieltäisin sen aika kylmästi, ainakin siltä kierrokselta. Turnauksessa todennäköisesti kokonaan.
Jos itse törmäisin tapaukseen jossa minulle kerrottaisiin sluggan esittävän rokkitia siinä vaiheessa kun rokkitilla halutaan alkaa ampumaan, kieltäisin sen aika kylmästi, ainakin siltä kierrokselta. Turnauksessa todennäköisesti kokonaan.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul