Apua Ork codexiin?
-
"Dwarf Man"
Apua Ork codexiin?
Ostin orkkejen vanhan codexin (sai halvemmalla) mutta?
Sieltä ei löytynyt Ork Slugga-pistolin statseja ja ilman varoituksia haluisin kysyä statseja koska en löytänyt niitä codexista...
Sieltä ei löytynyt Ork Slugga-pistolin statseja ja ilman varoituksia haluisin kysyä statseja koska en löytänyt niitä codexista...
Re: Apua Ork codexiin?
[quote=""Dwarf Man""]Ostin orkkejen vanhan codexin (sai halvemmalla) mutta?
Sieltä ei löytynyt Ork Slugga-pistolin statseja ja ilman varoituksia haluisin kysyä statseja koska en löytänyt niitä codexista...[/quote]
http://uk.games-workshop.com/orks/reference/1/
tuosta lataat,,,
Sieltä ei löytynyt Ork Slugga-pistolin statseja ja ilman varoituksia haluisin kysyä statseja koska en löytänyt niitä codexista...[/quote]
http://uk.games-workshop.com/orks/reference/1/
tuosta lataat,,,
big or small,we loot it all.hmph..
-
"Dwarf Man"
- Cannonball
...Tai sitten vähennät tietoturvallisuutta ohjauspaneelin internetasetuksista. Kuulostaa olevan säädetyn sen parhaaksi havaitun normaalin sijasta 'ylireagoinnilla'.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
tietokoneesi internet asetuksissa on sellainen kohta jossa (tai ainakin omassa koneessa) voi laittaa palomuurin päälle tai pois eli omallakin koneella jos se on päällä niin joskus vinee jostain mutta kun laittaa pois päältä niin ei sano mitään...
niin ja kannataa varmaan pyytää isä apuun jos et itse osaa hommaa hoitaa....
niin ja kannataa varmaan pyytää isä apuun jos et itse osaa hommaa hoitaa....
big or small,we loot it all.hmph..
Eikö tänne oikeasti saa postata statteja jotka löytyvät vapaasti ladattavissa olevasta .pdf-tiedostosta GW:n omilta sivuilta? Tämä alkaa kyllä jo mennä aika naurettavaksi jos ihmiset joutuvat säätämään jotain koneensa internet-asetuksia että saisivat yhden pistoolin tiedot... Muutenkin taitaa olla helpompaa kirjoittaa ne tiedot kuin etsiä tarkka linkki tuohon tiedostoon.
En nyt kuitenkaan itsekään kirjoita niitä, ties vaikka saisin bannit.
En nyt kuitenkaan itsekään kirjoita niitä, ties vaikka saisin bannit.
Eikö juuri ollut puhe, ettei se lataus onnistu? Rupea miettimään vähän pitempään, mitä kirjoitat.gawd kirjoitti:saa tottaiakao mutta ne on niin helposti ladattavissa gw:n sivulla että ....
Kun ne tiedot ovat kerta vapaasti saatavilla ainakin periaatteessa, uskon saavani kertoa ne tässä, eli
//edit:
no eipä sanotakaan sitten.
Viimeksi muokannut Lassek, Ke 08.02.2006 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- The Captain
- Valvoja
Minusta se, että käyttäjä käteilee, ei ole mikään tekosyy.Largo kirjoitti:Eikö juuri ollut puhe, ettei se lataus onnistu? Rupea miettimään vähän pitempään, mitä kirjoitat.gawd kirjoitti:saa tottaiakao mutta ne on niin helposti ladattavissa gw:n sivulla että ....
Suosittelen lukemaan sen GW:n Terms of Use -tekstin, joka pompsahtaa ruudulle ennen PDF:n latautumista. Tämä ei ole uskon asia.Kun ne tiedot ovat kerta vapaasti saatavilla ainakin periaatteessa, uskon saavani kertoa ne tässä, eli
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Konvertoija
...
Siis, örkkien codex on aina ollut TODELLA vajavainen. (itsekkin olen huomannut
) Aseiden statseja ei ole ollenkaan koko codexissa ja joitain tärkeitä asioita puuttuu. Jos et saa ladattua niin postaan ne tänne seuraavaksi. (olen helsingissä
)
\ . . / ( x x ) \ . . /
Juuri näin.
Juuri näin.