"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tyranids army (ehk n.450 pts)

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Lumppu
Viesti:

tyranids army (ehk n.450 pts)

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Mä oon niin kovati halunut tehdä mun armeija listan =)

hq:
old one eye (viel tulos)

troop:
10 hormagauntia
3 termagauntia
5 spine gauntia

faasteja:
revenger
2 gargoilea

hevy suport:
zoanthrope

siin on mun lista sit ku pääsen wh 40k kauppaan hiihtolomal ja ehrin ostaa sen old onen =)
kommentia....(tää on vast alkua) (ja viel et codeks tullee sit näiden jälkeen)
Viimeksi muokannut Lumppu, Ti 14.02.2006 14:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Listasi on laiton ainakin viidellä eri tavalla. Osta se codexi ja vasta sen jälkeen ala heittää noita listojasi tänne.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Lumppu
Viesti:

no sanokaa mikä meni väärin...=(
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

Eikös Old one eye ollut heavy support?
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Göbö

Viesti Kirjoittaja Göbö »

pikkupoika kirjoitti:Eikös Old one eye ollut heavy support?
kyllä on. ja se on = garnifex (melkein) hive HQ:ksi osta mielummin garnifex kun old one eye. ja codex. Gargoylet on huonoja ei niitä lisää. se on ravener muuten ja niitä lisää (codeksin,hiven,gauttien ja warriorien jälkeen.)
Lumppu
Viesti:

eli ei enää gargoileja....ja ku mä luulin et ne on hyviä..=(
ainoita lentäviä olentoja (ellei sit hanki warrui siivil tai hq:ta siivin)
oliks mun listas mitään hyvä vaik se men vähän perseeleen...??
niin ja sit viel siit et mä oon lyönyt jo kaupan lukkoon sen old onen eyen suhteen....
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Uudessa codexissahan ei ole enää Old One Eyetä, eikä muitakaan Special Charruja, mutta eipä tuo niin justiinsa. Netistä saa kyllä tuolle Old One Eye:lle uuden codexin kanssa yhteensopivat säännöt, mutta itse kyllä mielummin käyttäisin sitä normaalina carnifexina, jolla on crushing clawit ja scything talonit, mahdollisesti myös regeneraatio ja muuta sopivaa.

Tai vielä parempaa, jos jostain osia löytyy niin tuolle voisi laittaa ampumaseenkin, kun lähitaistelu fexit ei tunnetusti ole ihan niin tehokkaita kuin ampuvat varientit. Crushing clawit luultavasti pitäisin tuossa tapauksessa, kerran niistä on jo maksettu rahaa, vaikka ne eivät niin tehokas ratkaisu ampuvalle fexille olekaan.

Gargoilejen kanssa joudut tekemään ratkaisun, että ostatko niitä lisää (8 taitaa minimikoko yksikölle, isompi on ryhmä on luultavasti parempi), vai jätätkö suosiolla niiden hankkimisen sikseen. Ovat kalliita rahassa, eivät mitään kovin kummoisia pelissä.

Tietty myös 8 on minimikoko gauntti-ryhmille (ja taas kerran isommat toimivat paremmin), joten niitäkin tarvitset lisää. Mutta ennen kaikkea tarvitsen sen codexin, josta tällaiset perushommat kuin ryhmän minimikoko ja aseoptiot selviävät.
Viimeksi muokannut Garoth, Ke 15.02.2006 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Göbö

Viesti Kirjoittaja Göbö »

Razwrakka kirjoitti:eli ei enää gargoileja....ja ku mä luulin et ne on
ei oo hyvii. tiedän kokemuksest ostin niin ja luulin et ne on hyvii mut mun kalliit gargoylet eivät tappaneet yhtään chaos marsuu. 10x ei yhtään tappoo! ja ne kaikki kuoli eli niihin en tuhlais rahaa en ainekaan marsuja tai chaaost vastaan.
world eater

Viesti Kirjoittaja world eater »

ja jos ostat ravenereita niin osta nyt ihmeessä ainakin väh. 3 , juuh ja todellaki kantsii mieluumin hankkii se hive hq ks , warruja , genejä tarttet myös...
Lumppu
Viesti:

ei kai mä nyt vaan old one turhaan ostanut...no kyll se kai mun kamun örkei vähän ees tappaa....(i hope so)

(no eiks old one ole aloitelin armeijas hyvä valinta ..?)
world eater

Viesti Kirjoittaja world eater »

melkeenpä... :) mutta karu totuus on vain se että oikein varustettu hive on paljon tehokkaampi...

kyllä se hive on paljon paljon parempi vaihtoehto aloittelijalle...
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

Ei niitä voi periaatteessa edes verrata, toinen on jo kauan sitten unohdettu special character ;). Ja toinen HQ -valinta jokaiseen armeijaan. Old On Eye on sitäpaitsi rumempi kuin normaali 'Fexi.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
BugsOwn

Viesti Kirjoittaja BugsOwn »

Gargoyleis mitaan vikaa, kyl miulummin ottaisin niit ku hormeja.
Lumppu
Viesti:

no nytt mull on se etu et mä saan old onen halvemmala (nimittäin se old one on käytetty) ja minust old ones saa hyvän kilven gauntien suojaks (se suojaa niit sarjatulelta...vai suojaako??? )
Half-breed

Razwrakka kirjoitti:minust old ones saa hyvän kilven gauntien suojaks (se suojaa niit sarjatulelta...vai suojaako??? )
Eieieieieieieiei näin. Gauntit menevät niin nopeasti kuin voivat vihollisen kimppuun. Jolloin ne eivät tarvitse mitään suojelua, sillä vihollinen ampuu mielummin isoja monstereitasi, ennen kuin viime hetkellä harventaa hieman gaunttejasi. Jos teet niin kuin teet, eli suojaat gaunttejasi, niin hyvä jos pääset sillä 6" liikkeellä (Vihollisella paljon aikaa ampua.) minnekkään lähelle joukot kunnossa.
Lumppu
Viesti:

no onks siit siten mitään hyötyä....???
Half-breed

Old one on Carnifexi, joten siitä saa kaiken saman hyödyn, kuin normaalista Carnista, paitsi sen ampumisen. Kuitenkin kuuntele sitä mitä ihmiset ovat täällä sanoneet ja hanki se codexi ja sitten tee näitä listojasi.
Lumppu
Viesti:

no sitten kun saan vaan sen codeksin niin sitten ilmoitan listani (ei kai se sitten oo laiton kun tierän listan luomisen säänöt ...) {odottakaapas...}
=)
tatupas

yt

Viesti Kirjoittaja tatupas »

kyllä niitä gargoileja kannattaa hankkia. kun nopeesti väännät ne vaikka devastatorien kimppuun, niin ne ei kerkee ampumaan ketää. hanki ainakin 12niin ne pärjää nille devastatoreille.
mr.tp

Re: yt

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

tatupas kirjoitti:kyllä niitä gargoileja kannattaa hankkia. kun nopeesti väännät ne vaikka devastatorien kimppuun, niin ne ei kerkee ampumaan ketää. hanki ainakin 12niin ne pärjää nille devastatoreille.
Gargoylit vain sattuvat olemaan kohtalaisen turhia. Jos ne olisi tarkoitettu lähitaisteluun niin niillä olisi scything talonit ja niitä jaksaisi pelata. Jos ne olisi tarkoitettu ampumiseen niillä ei olisi bio plasmaa, jolloin olisivat halvempia ja niitä jaksaisi pelata. Harvoin on sekasikiöt toimineet 40k:ssa (en nyt tarkoita walkkereita, vaan jalkaväkeä) ja uskon ettei tässäkään tapauksessa toimi. Siipi tyrantti nyt vain yksinkertaisesti hoitaa tuon kaiken paremmin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”