Uruk-hai Scouts 610 pts.
Uruk-hai Scouts 610 pts.
Lutz : 60 pts
Scout captain + shield (Uglug) : 55 pts
Scout captain + shield : 55 pts
24 Uruk-hai scout + shied : 216 pts
12 Uruk-hai scout + bow : 108 pts
10 Orc + spear : 60 pts
Models : 50 kpl Heroes : 225 pts
M W F
9 4 4
Kommettia !
Scout captain + shield (Uglug) : 55 pts
24 Uruk-hai scout + shied : 216 pts
12 Uruk-hai scout + bow : 108 pts
10 Orc + spear : 60 pts
Models : 50 kpl Heroes : 225 pts
M W F
9 4 4
Kommettia !
Urukki scoutit eivät saa mitään varsijousia, joten niiden ottaminen rikkoo pahasti listan teemaa...
Paljon pahoja heroa... Mightia piisaa, ja S5 kaikilla, joten uskoisin noiden korvaavan eliittijoukkojen puutteet.
Itse lisäisin jousien määrää, ehkä jopa maksimiin 16:sta, ja yrittäisin saada keihäiden määrää ylöspäin.
18 Scouttia, 16 jousi-Scouttia ja 12 örkkiä taitaa antaa 603 pisteen listan, jossa on 50 figua. Luultavasti itse tekisin jotain tuohon suuntaan.
Paljon pahoja heroa... Mightia piisaa, ja S5 kaikilla, joten uskoisin noiden korvaavan eliittijoukkojen puutteet.
Itse lisäisin jousien määrää, ehkä jopa maksimiin 16:sta, ja yrittäisin saada keihäiden määrää ylöspäin.
18 Scouttia, 16 jousi-Scouttia ja 12 örkkiä taitaa antaa 603 pisteen listan, jossa on 50 figua. Luultavasti itse tekisin jotain tuohon suuntaan.
-
Dunedain 90
tuli vaa mieleen et ku se uglug oli vähäisempää kapuu järkevämpi nii voisit käyttää/konfata shagratista (jos nimi menee sekas tarkoitan sitä urukia) kun silläki on aik mukavasti mightii eikä oo sillee hirmu kallis- eli uglug shagratin säännöillä....
"Who shall call them from the twilight, the forgotten people."
Onhan tuota Ugluk=Shagrat komboa käytetty iät ja ajat, mutta kun nykyään pitäisi olla täysin samaa maata koko armeija, jos ajatellaan Garothin tekemiä taulukoita, mutta muuten ihan sallittua.Uskon kumminkin, että tämä lista on ihan turnauksiin tarkoitettu, joten halutaan teemastakin pisteitä ja näin käytetään vain Rautapihan scout joukkoja, eikä sinne saa silloin ujuttaa mitään muuta, vaikka olisikin konfattu ja nimeä vaihdettu.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin