"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

300 AP dirtzejä

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
pamp-pu

300 AP dirtzejä

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Tämä lista siis sen mukaan, mitä figuja omistan ja tulen ostamaan.

Thissan Ka @ 110 ap

4 Sentinels of Danakil @ 100 ap

Clone of Dirz @ 11ap
- Sword

Clone of Dirz @ 11ap
- Axe

Clone of Dirz @ 11ap
- Mace

3 Dirz Crossbowmen @ 39 ap

Listan figuista puuttuu vain clonet ja jalkajouset. Kommenttia - ottakaa huomioon se, että Danakileja tai Thissan Kata en ota listasta pois.
hyytelöperuna

Re: 300 AP dirtzejä

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

pamp-pu kirjoitti:Tämä lista siis sen mukaan, mitä figuja omistan ja tulen ostamaan.

Thissan Ka @ 110 ap

4 Sentinels of Danakil @ 100 ap

Clone of Dirz @ 11ap
- Sword

Clone of Dirz @ 11ap
- Axe

Clone of Dirz @ 11ap
- Mace

3 Dirz Crossbowmen @ 39 ap

Listan figuista puuttuu vain clonet ja jalkajouset. Kommenttia - ottakaa huomioon se, että Danakileja tai Thissan Kata en ota listasta pois.
Voisit laittaa klooneille vain suoraan sen macen. Näin saat kaikki samalle kortille, etkä lahjoita viholliselle ylimääräisiä refusaleja. Ja Danakilit varmaan kahdella kortilla?

Thissan voisi kaivata jotain tavaraa. Pieni potioni tai muu voisi mennä hyvin. Crossbowmanit ovat aika veijareita, hyvä lisä listaan.

Melko peruslista dirzeille. Seuraavaksi suosittelen ottamaan belisauruksia ja/tai keratiksia. Myöskään Skorizet tai Tiikerit eivät ole huonoja listaan.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Isketään isolla kädellä lista 400 AP:n tuntumaan:

Hanki Dasyatis
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”