"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkkien Nobit

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Drakken

Örkkien Nobit

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Onko Nobeille olemassa jotain erillistä figua, vai jos haluan nobin vaikka Sluggaboy mobiin, niin isken vaan bosspolen Boyn selkään ja sanon sen olevan nob? :)
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Drakken

Mahtavaa.
Onko kuitenkaan mahdollista tehdä tavallisesta Boysta nobi?
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

En suosittele, kunnon nobi erottuu paljon paremmin joukosta ja on muutenkin rutkasti näyttävämpi kun tavan pojasta tehty viritys.

Toki jos massanmuotoilutaitoja on niin nobin saa peruspojasta lisäämällä pituutta, biiffaamalla käsiä ja tekemällä isomman pään...

edit: Nirsoilenpahan tässä vaan. Tietysti perusukoista saa tehtyä nobeja miten vaan, kunhan ne seasta erottuu. :)
camoflame

Viesti Kirjoittaja camoflame »

Minne on hävinnyt itse etsiminen? Tämäkin tieto olisi löytynyt örkki codexista tai GW:n sivuilta ja jopa puolenkuunpelien sivustolta. Nyt sormi irti takapuolesta ja itse etsimään.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
Drakken

Olihan tuossa asiaa, pitäähän sen nobin olla semmonen ISO köriläs siellä mobin keskellä. Ei muuta kun GW:hen Nobeja noutamaan...

Kiitos vastauksista.
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Drakken kirjoitti:Olihan tuossa asiaa, pitäähän sen nobin olla semmonen ISO köriläs siellä mobin keskellä.
Kuinkas sitten kun mobi koostuu skarboysseista, joiden pitäisi olla tavan orkkipoikaa suurempia. Tehdäänkö koko mobi nobeista ja pistetään nobiksi warbossi?? Käsittääkseni skarboysseillekkään ei ole omaa figua. Pitääkö tässä lähtä ostamaan muovailuvahaa ja tehdä itse omat arpipojat??
camoflame

Viesti Kirjoittaja camoflame »

Eiköhän ne skarboyzzit voi olla tavan figuja joille on tehty arpia, kuten on tehty örkki codexissa. Nobin iso koko tuo sille 2 woundia jota ei perusjampalla ole. Joten eiköhän se ole vielä "fluffillisesti" selitettävissä miksi skarboyzzit ovat suurinpiirtein samankokoisia kuin tavan boyzzit.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
Boltteri

Viesti Kirjoittaja Boltteri »

camo kirjoitti:Eiköhän ne skarboyzzit voi olla tavan figuja joille on tehty arpia, kuten on tehty örkki codexissa. Nobin iso koko tuo sille 2 woundia jota ei perusjampalla ole. Joten eiköhän se ole vielä "fluffillisesti" selitettävissä miksi skarboyzzit ovat suurinpiirtein samankokoisia kuin tavan boyzzit.
Totta.
Skar boyzit saa ihan normaaleista örkeistä hieman konvertoimalla, ja nehän voi aina maalata tummemmiksi, kun ovat kerta ovat enemmän tapelleet.
http://www.xd.fi -viisaitten miesten virallinen kohtauspaikka-
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Joo. Olen ruvennut käyttämään puhtaasti skarboyzzeja sluggaukkojen tilalla. Tosin pienempi mobikoko vähän häiritsee kun pojat lähtevät pahimmassa tapauksessa pakoon. Toisaalta S4 korvaa kyllä kaikki muut puutteet.
Eilisessä 1500 raid-pelissä (eka 1500 listan peli muuten) tapoin mariinipelaajan terminatorsquadin yhellä kierroksella skarboyzmobilla. Totuuden nimessä pitää kyllä myöntää että pelissä tuli tappio.
manmangler
Viesti:

Viesti Kirjoittaja manmangler »

Itse tein skarboyssit Warhammer fantatasy battlen örkeistä hieman muotoilemalla.

Noita Nobseja voi tehdä normaaleista kunhan tekee niistä pidempiä (itse lisäsin jalkojen pituutta) sekä hieman leveämpiä eli lisäilee muovista tai massasta metallilaattoja sinne tänne.
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Tietysti eihän niiden tarvitse olla isompia, vaikka fluffi sanoisi mitä. Yksi kaveri teki Nobinsa peruspojista laittamalla figulle enmmän panssaria ja munakkaammat aseet.

Fluffillisesti siis tämä poika on saanut korkeamman aseman hyvien varusteidensa ansiosta ja 2W selittyy paremmalla panssarilla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Half-breed kirjoitti:Tietysti eihän niiden tarvitse olla isompia, vaikka fluffi sanoisi mitä. Yksi kaveri teki Nobinsa peruspojista laittamalla figulle enmmän panssaria ja munakkaammat aseet.

Fluffillisesti siis tämä poika on saanut korkeamman aseman hyvien varusteidensa ansiosta ja 2W selittyy paremmalla panssarilla.
Mutta mistä selittyy parempi strenght ja attack-arvo, boy kun on muskeleiltaan samaa tasoa muiden kanssa? Lisäksi woundit on käytännössä täysin riippumattomia panssareista ja kun boylla kuitenkin olisi 6+ save, niin eikö se näyttäisi hiukan hassulta?

Nob- figut käyttöön vain. :)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Äääh, kyllä sitä enemmän respektiä saa kun on itse ne tehnyt.

Ja nuo selitykset olivat vain yritys saada fluffipelaajat ja muut sääntöjäärät samalle puolelle.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
WarBoss

Viesti Kirjoittaja WarBoss »

Mun mielestä ei tavallinen poju sovi oikein Nobiks.Se on liian pieni ja muutenkin Nobi on paljon näyttävmpi ku joku vatun tavallinen poju. Kyl sellasen varmaan voi tehä,mut en oikein tiiä onks siin mitään järkee.Itse en sellasta ainaskaan menis tekemään.Mut jos ite pidät nii siitä vaan
Turku, Suomen persereikä
t

Viesti Kirjoittaja t »

Tavaalinen poju on liian pieni ja ei muutenkaa sovi nobiks.Mä en ainakaa jaksais nähä sellasee vaivaa et convertoisin tavallisest pojust nobin.Mut jos ite haluut nii siit vaa.[/img]
Kingwalrus

Viesti Kirjoittaja Kingwalrus »

Entäs saisiko faban black orkeista kasattua mitään? Vai ovatko nekin liian pieniä? :/
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

Mursvin kirjoitti:Entäs saisiko faban black orkeista kasattua mitään? Vai ovatko nekin liian pieniä? :/
kyllä saa,eli eivät liian pieniä ole...
big or small,we loot it all.hmph..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”