Örkkien Nobit
Örkkien Nobit
Onko Nobeille olemassa jotain erillistä figua, vai jos haluan nobin vaikka Sluggaboy mobiin, niin isken vaan bosspolen Boyn selkään ja sanon sen olevan nob? 
En suosittele, kunnon nobi erottuu paljon paremmin joukosta ja on muutenkin rutkasti näyttävämpi kun tavan pojasta tehty viritys.
Toki jos massanmuotoilutaitoja on niin nobin saa peruspojasta lisäämällä pituutta, biiffaamalla käsiä ja tekemällä isomman pään...
edit: Nirsoilenpahan tässä vaan. Tietysti perusukoista saa tehtyä nobeja miten vaan, kunhan ne seasta erottuu.
Toki jos massanmuotoilutaitoja on niin nobin saa peruspojasta lisäämällä pituutta, biiffaamalla käsiä ja tekemällä isomman pään...
edit: Nirsoilenpahan tässä vaan. Tietysti perusukoista saa tehtyä nobeja miten vaan, kunhan ne seasta erottuu.
Kuinkas sitten kun mobi koostuu skarboysseista, joiden pitäisi olla tavan orkkipoikaa suurempia. Tehdäänkö koko mobi nobeista ja pistetään nobiksi warbossi?? Käsittääkseni skarboysseillekkään ei ole omaa figua. Pitääkö tässä lähtä ostamaan muovailuvahaa ja tehdä itse omat arpipojat??Drakken kirjoitti:Olihan tuossa asiaa, pitäähän sen nobin olla semmonen ISO köriläs siellä mobin keskellä.
Eiköhän ne skarboyzzit voi olla tavan figuja joille on tehty arpia, kuten on tehty örkki codexissa. Nobin iso koko tuo sille 2 woundia jota ei perusjampalla ole. Joten eiköhän se ole vielä "fluffillisesti" selitettävissä miksi skarboyzzit ovat suurinpiirtein samankokoisia kuin tavan boyzzit.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
Totta.camo kirjoitti:Eiköhän ne skarboyzzit voi olla tavan figuja joille on tehty arpia, kuten on tehty örkki codexissa. Nobin iso koko tuo sille 2 woundia jota ei perusjampalla ole. Joten eiköhän se ole vielä "fluffillisesti" selitettävissä miksi skarboyzzit ovat suurinpiirtein samankokoisia kuin tavan boyzzit.
Skar boyzit saa ihan normaaleista örkeistä hieman konvertoimalla, ja nehän voi aina maalata tummemmiksi, kun ovat kerta ovat enemmän tapelleet.
http://www.xd.fi -viisaitten miesten virallinen kohtauspaikka-
Joo. Olen ruvennut käyttämään puhtaasti skarboyzzeja sluggaukkojen tilalla. Tosin pienempi mobikoko vähän häiritsee kun pojat lähtevät pahimmassa tapauksessa pakoon. Toisaalta S4 korvaa kyllä kaikki muut puutteet.
Eilisessä 1500 raid-pelissä (eka 1500 listan peli muuten) tapoin mariinipelaajan terminatorsquadin yhellä kierroksella skarboyzmobilla. Totuuden nimessä pitää kyllä myöntää että pelissä tuli tappio.
Eilisessä 1500 raid-pelissä (eka 1500 listan peli muuten) tapoin mariinipelaajan terminatorsquadin yhellä kierroksella skarboyzmobilla. Totuuden nimessä pitää kyllä myöntää että pelissä tuli tappio.
-
manmangler
- Viesti:
Itse tein skarboyssit Warhammer fantatasy battlen örkeistä hieman muotoilemalla.
Noita Nobseja voi tehdä normaaleista kunhan tekee niistä pidempiä (itse lisäsin jalkojen pituutta) sekä hieman leveämpiä eli lisäilee muovista tai massasta metallilaattoja sinne tänne.
Noita Nobseja voi tehdä normaaleista kunhan tekee niistä pidempiä (itse lisäsin jalkojen pituutta) sekä hieman leveämpiä eli lisäilee muovista tai massasta metallilaattoja sinne tänne.
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
C'mon taste my Rot
- Half-breed
Tietysti eihän niiden tarvitse olla isompia, vaikka fluffi sanoisi mitä. Yksi kaveri teki Nobinsa peruspojista laittamalla figulle enmmän panssaria ja munakkaammat aseet.
Fluffillisesti siis tämä poika on saanut korkeamman aseman hyvien varusteidensa ansiosta ja 2W selittyy paremmalla panssarilla.
Fluffillisesti siis tämä poika on saanut korkeamman aseman hyvien varusteidensa ansiosta ja 2W selittyy paremmalla panssarilla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Mutta mistä selittyy parempi strenght ja attack-arvo, boy kun on muskeleiltaan samaa tasoa muiden kanssa? Lisäksi woundit on käytännössä täysin riippumattomia panssareista ja kun boylla kuitenkin olisi 6+ save, niin eikö se näyttäisi hiukan hassulta?Half-breed kirjoitti:Tietysti eihän niiden tarvitse olla isompia, vaikka fluffi sanoisi mitä. Yksi kaveri teki Nobinsa peruspojista laittamalla figulle enmmän panssaria ja munakkaammat aseet.
Nob- figut käyttöön vain.
- Half-breed
Mun mielestä ei tavallinen poju sovi oikein Nobiks.Se on liian pieni ja muutenkin Nobi on paljon näyttävmpi ku joku vatun tavallinen poju. Kyl sellasen varmaan voi tehä,mut en oikein tiiä onks siin mitään järkee.Itse en sellasta ainaskaan menis tekemään.Mut jos ite pidät nii siitä vaan
Turku, Suomen persereikä
-
Kingwalrus