"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

UUSI Space Marine Army idea

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
guifugi

UUSI Space Marine Army idea

Viesti Kirjoittaja guifugi »

Kuva
(klikkaa kuvaa)
Niin siis tuohon olen pistäny väriteeman Space Marine Armeijasta, jonka olen ajatellut kerätä. Nimeä en ole vielä chapterille päättänyt,enkä pisteiden määrää, mutta näistä parista asiasta olen tullut varmaksi:
-bioniikkoja sankareille
-Dredi jossa lascannoni
-Pari squadia Assault Marineita ja Land Speederejä
-Assault Termiksiä ja devastaattoreita
-pirusti plasma aseita
-tankkeja transportiksi
-Command Squad
-Ja tietysti raskas konvertointi
Tämä armeija keskittyy tietysti raskaaseen tulivoimaan, mutta siinä on silti kylliksi Melee voimaa vedelläkseen turpia melkeinpä minkä tahansa
armeijan CC joukolle, joka on kyllin tyhmä tullakseen 15:sta nälkäisen
ketjumiekan ja salamakynnen tielle.Landspeederiin tulee luonnollisesti
Multi-melta ja yksi sankareista on chaplaini.
Mitä mieltä olette tästä armeijasta? Pitäisikö jotain muuttaa?Onko väriteema hyvä?
Zoltar

Viesti Kirjoittaja Zoltar »

nimex antaisin power rangers
jos vaan noil olis mega zordeja
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Toi vihreä-punainen-sininen-kultainen väriskeema on aika ruma. Itse maalaisin jotain samanlaista ehkä humalassa, jos silloinkaan. Muuten, ehkä liian vähän fire supporttia tohon armeijaan, ottaisin ehkä pari yksikköä lisää tukiaseiden kera.

Edit. Kaverini vastasi tähän kännissä ilman mitään 40k tuntemusta, mutta silti vinkki kuulostaa hyvältä :)
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”