"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Valkoinen maali ja tasaisuus.

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Zob

Valkoinen maali ja tasaisuus.

Viesti Kirjoittaja Zob »

Olen törmännyt ongemaan valkoisen maalin kanssa, tummemmalle pohjalle tarvitsee aina muutaman leikan vähintään, että näyttäisi hyvältä, mutta tuppaa paakkuuntumaan ja tulemaan epätasaiseksi. Olen myös huomannut, että sudin jäljet näkyvät maalipinnassa ja maali ei pysy tasaisena.
Anon apua figuurimaalaajien killalta!

Edit// Typoja posteltu.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Jos mustalle pohjamaalille valkoista rupeat maalaamaan, niin kannattaa lähteä codex greystä/shadow greysta blendailemaan valkoiseen päin. Valkoisen pitäisi lopulta ihan hyvin peittää.
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Agreed. Harmaa pohjalle niin lopputulos on moninverroin tasaisempi ja helpompi saada näyttämään hyvältä.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Kannatta tosiaan aloittaa harmmaalla (tai jollain muulla) ja edetä siitä valkoiseen. Muista myös ohentaa maalejasi, niin saat tasaisempia kerroksia. Myös vallejon valkoinen saattaa auttaa asiaa, mutta itse en ole testannut.
Zob

Viesti Kirjoittaja Zob »

Maalina Vallejon model color (jokujoku)White.
Vähän on kiinteää maalia, kokeilen ohentaa ja vetää skullit ja muutenkin tasotaiset kerrokset alle.
Solid

Viesti Kirjoittaja Solid »

.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”