Päätin laittaa ässäarpa voiton dwarf batallion boxiin. Warrioreille laitoin hand weapon ja shieldin että pysyvät 3+ savella hengissä ja toisesta porukasta teen long beardeja. Pitkä parroille sitten joka h.weapon ja shield tai great weapon. Nämä iskisivät lujaa S6 gw:llä, mutta tietenkin kuolisivat helpommin. Tämä on pulma, jota toinen ässäarpa voittokaan ei voi ratkaista, joten kyselen kommenttejanne?
Vastustajista löytyy mortal chaosta, molempia lurtsiporukaita ja hi'elffejä. Chaosta löisi lujaa gwllä ja kilpi auttaisi taas elffien jousia vastaan ja näitä haavoittaisi pitkä parroilla jo 3+. Kertokaahan kokemuksianne!
dwarf: Great weapon vai h.weapon ja shield
dwarf: Great weapon vai h.weapon ja shield
Kysyppä äidiltäsi kenen kanssa hän oli viime yön.
Tämä tuntuu olevan The Kysymys kääpiöden kanssa, mikäli on uskominen esim. Bugmanin foorumia.
Kelffin-malli on sikäli hyvä, että on sekä oikeassa että väärässä, muittei koskaan pelkästään väärässä ( ei myöskään tosin pelkästään oikeassakaan ) ja turnausmielessä varmaan fiksu veto riippuen modelien määrästä. Mikäli kovin monelle laittaa varmuuden vuoksi sekä-että, niin valikoinnilla saisi lisämodeleita mukaan. Suo siellä, vetelä täällä, mutta kääpiöt ovat silti pelin ylivoimaisin armeija............
Kelffin-malli on sikäli hyvä, että on sekä oikeassa että väärässä, muittei koskaan pelkästään väärässä ( ei myöskään tosin pelkästään oikeassakaan ) ja turnausmielessä varmaan fiksu veto riippuen modelien määrästä. Mikäli kovin monelle laittaa varmuuden vuoksi sekä-että, niin valikoinnilla saisi lisämodeleita mukaan. Suo siellä, vetelä täällä, mutta kääpiöt ovat silti pelin ylivoimaisin armeija............
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
-
Der Dexter
Itse olen lähtenyt jo pitemmän aikaa siitä, että kääpiöiden tehtävä on kestää, kuin jakaa rankaisua kovémmin.
pitkäparroilla tuo onkin ongelma, mutta hinnan takia olen nykyään ne jättänyt kotiin. kun kestää, niin voi S4 iskuja jakaa vielä takaisin, joka usein tuntuukin vihussa.
Pyrin voittamaan combatit Resoluution avulla, en tappojen määrässä.
en sitten tiedä, kuinka toimiva lähtökohta tuo on ollut, murskaavia voittoja ei ole sadellut...
pitkäparroilla tuo onkin ongelma, mutta hinnan takia olen nykyään ne jättänyt kotiin. kun kestää, niin voi S4 iskuja jakaa vielä takaisin, joka usein tuntuukin vihussa.
Pyrin voittamaan combatit Resoluution avulla, en tappojen määrässä.
en sitten tiedä, kuinka toimiva lähtökohta tuo on ollut, murskaavia voittoja ei ole sadellut...
Aliquando Insanire Iucundum Est
-
Sotatonttu
Ja mikäli on käytössä uusia muoveja kauniimmat vanhat metallifigut niin ongelma on suoraan ratkaistu koska ne tulevat automaagisesti sekä ison kartun että kilpien kanssa.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.