Necron bunkkerit
-
RiviSotilas
Necron bunkkerit
Minkälaisia tyyliinsopivia bunkkereita, piikkilanka-aitoja tai muuta tämmöistä kannattaisi Necroneille rakentaa? Ei oikein tuo perus hautateema oikein innosta kun se nyt vähäsen kuollut, joten ajattelin vähäsen semmoista high-tech tyylistä arkkitehtuuria (Ovathan Necronit sentään käveleviä robotteja:D)
Piikkilanka varsinkin tuottaa vähän ongelmia.
Ideoita! Ehdotuksia!
Piikkilanka varsinkin tuottaa vähän ongelmia.
Ideoita! Ehdotuksia!
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"
Tämän käyttäjän voi poistaa.
Tai voit laittaa semmoisia lapinäkyviä värikkäitä muovilevyjä kiinni jonkunlaisten ''pylväiden'' väliin
Tyyliin:
http://photobucket.com/albums/y195/Hoka ... t=robo.jpg
Tyyliin:
http://photobucket.com/albums/y195/Hoka ... t=robo.jpg
-
RiviSotilas
Bunker assaulttia on vähän tylsä pelata ilman bunkkeriaSotii kyllä fluffia vastaan rakennella niille jonkinlaisia puolustusrintamia tjsp.
Se plasma aita voisi toimia... Laitan varmaan niistä läpinäkyvistä kehikoista missä putket on kiinni.
Nyt kun vielä keksisi bunkkerit.
- figunarkki
Ylipäätänsä on hieman tyhmää rakentaa maastoa jollekkin tietylle armeijalle. Etenkin kun kyseessä on hyökkäävä armeija. Mutta jos välttämättä haluat:
Plasma-aita. En tykkää ollenkaan, sellaisia über teknillisiä laitteita on hemmetin typerää ja aikaavievää pystytellä pitkin rintamaa. Itse valmistaisin taivaalta pudotettuja hieman droppod tyylisiä sähkö tolppia joiden välille tulee tietenkin vihreitä salamoita.

Necroneiden bunkkerit. Hmm... Minulla tulee mieleen lähinnä vain etulinjan komentobunkkerit. Jotka luonnollisesti pudotetaan taivaalta. itse tekisin madalletun ja aseistamattoman version monoliitista. Joka on iskun voimasta hieman uponnut maan sisään. Vaihtoehtoisesti jotain huoltoon liittyvää. Mitä huoltoa necronit tarvitsevat? Jonkin sortin yhdistetty sähkövoimala (joka toimii sieluilla), ja raajavarasto.
Plasma-aita. En tykkää ollenkaan, sellaisia über teknillisiä laitteita on hemmetin typerää ja aikaavievää pystytellä pitkin rintamaa. Itse valmistaisin taivaalta pudotettuja hieman droppod tyylisiä sähkö tolppia joiden välille tulee tietenkin vihreitä salamoita.

Necroneiden bunkkerit. Hmm... Minulla tulee mieleen lähinnä vain etulinjan komentobunkkerit. Jotka luonnollisesti pudotetaan taivaalta. itse tekisin madalletun ja aseistamattoman version monoliitista. Joka on iskun voimasta hieman uponnut maan sisään. Vaihtoehtoisesti jotain huoltoon liittyvää. Mitä huoltoa necronit tarvitsevat? Jonkin sortin yhdistetty sähkövoimala (joka toimii sieluilla), ja raajavarasto.
No kirjoitetaan jotain rakentavaakin.
Jopa rakentaessa Necronien puolustamia asemia voi olla hyvä ajatella hieman niiden kuuden vuoron ulkopuolelle. Necronit ilmestyvät yleensä yllättäen ja ajavat puolustajia taaksepäin ennenkuin vastahyökkäys saadaan aikaiseksi. Tässä vaiheessa Necronit saattavat hyvinkin käyttää esim. keisarillisia bunkkereita ymmärtäen niiden edun ja merkityksen. Necrojen itsensä "rakennuksia" eli hautakomplekseja harvemmin, jos koskaan, yritetään vallata jalkaväellä vaan ne jätetään koko planeetan mukana laivaston Exterminatuksen hoidettavaksi.
Jopa rakentaessa Necronien puolustamia asemia voi olla hyvä ajatella hieman niiden kuuden vuoron ulkopuolelle. Necronit ilmestyvät yleensä yllättäen ja ajavat puolustajia taaksepäin ennenkuin vastahyökkäys saadaan aikaiseksi. Tässä vaiheessa Necronit saattavat hyvinkin käyttää esim. keisarillisia bunkkereita ymmärtäen niiden edun ja merkityksen. Necrojen itsensä "rakennuksia" eli hautakomplekseja harvemmin, jos koskaan, yritetään vallata jalkaväellä vaan ne jätetään koko planeetan mukana laivaston Exterminatuksen hoidettavaksi.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
-
RiviSotilas
Jos tekisin maastoille jonkinlaiset liikuntamahdollisuudet?
Esim bunkkeri vosi leijailla vähän maankamaran yläpuolella ja piikkilnagat voisivat olla vaikka ikivanhoja voimalinjoja?
Tai sitten voisi tehdä bunkkerista vaan sellaisen pienen Necron-pyramidin.
Esim bunkkeri vosi leijailla vähän maankamaran yläpuolella ja piikkilnagat voisivat olla vaikka ikivanhoja voimalinjoja?
Tai sitten voisi tehdä bunkkerista vaan sellaisen pienen Necron-pyramidin.
necroilla ei varsinaisesti taida kamalasti puollustusta olla mutta ehkäpä hautamailmojen suojaksi on aikoinaan pystytetty suojia. Nämä voisivat siis olla mitä vain edellä mainituista mutta niiden voisi olla hyvä näyttää vanhoilta (lohkeamia ruohoa yms.) taivaalta tippuva aita ei kuulosta necronmaiselta, mutta vihollisten ja entisten vihollisten sekä sattumalta hautamailman portilla sijaitsevien rakennelmien hyväsi käyttö kuulostaisi realistiselta.
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Itselläni on monta kertaa käynyt mielessä rakentaa monoliitistä bunkkeri. Ajatus olisi, että mono olisi ammuttu alas ja täten "vahingoittunut" niin pahasti, että sinne sisälle voisi laittaa necroja. Mielessä kävi repiä yksi reuna lähes irti ja toiselle puolelle kurkistusaukkoja joidenkin ohjustenosumien seurauksena. Täten se toimisi aivan kuin bunkkeri, ja idea ei sodi "hirveästi" necronien massarevinnäistä vastaan.
tuo plasma aita systeemi voisi onnistua fluffisesti sen kannalta että nämä olisi voitu rakentaa necrons vs old ones sotien aikana jolloin nämä olisivat olleet suojaamassa jotain pyhiä paikkoja tai jotain, tietysti niinkin onnistuu että nämä necrot olisivat jotain tekno hulluja ja olisivat rakentaneet paljon erillaisia erillaisia suojelu vehkeitä ja muuta kivaa ennen nukkumaan menoa, tuo aita voisi olla sellainen että se menee päälle kun aluueelle tulee muita tyyppejä (koko peli alueelle).
-
RiviSotilas
En tiedä mitä vastapelaaja olisi tuosta mieltä. Piikkilanka on kuitenkin vain difficult terrain, joten se vosi olla enemmänkin vain joku este.(koko peli alueelle)
Plasmahökötyksiä voisi käyttää kyllä oikein hyvänä miinakenttänä.
Bunkkerin rakentaminen monoliitistä voisi tulla hieman kalliiksi. 50€ bunkkeri plus maalit ei tunnu kauhean taloudelliselta.
Outoa ... itse ensimmäisen kerran tätä topicia lukiessa ajattelin aivan samaa, mutta päätin pitää idean omanani kun totesin, etteivät nämä tolpat näytä kovin "necronmaisilta". Lisäksi itse olen jo näistä osista rakentanut onnistuneesti tai vähemmän onnistuneesti Marsuhäkin jossa urheat soturit voivat piilotella viholliselta.Razwrakka kirjoitti:eiks sen sähkö aidan tai mikä onkaan vois tehdä space marins macrakre tolpist...ottas vaan ne logot sielt nupist pois..
Mikään ei ole kallista jos vaan on täytettä lompakon nahkojen välissä. Normaalisti minulle bunkkerin kustannukset on olleet pahvilaatikko, erikeepperiä, teippiä ja hiekkaa. Niin, no, hiukan maaleja ja spraykannu.Solid_Mario kirjoitti:
Jos 50€ on mielestäsi paljon tässä harrastuksessa, olet luultavammin valinnut väärän harrastuksen.