Klikkaa kuvia
Täs olis mun uus goblin standardi- malli. Huomatkaa anatomia(goblin ottaa nuolta viinistään)
Eu - direktiivien mukainen.
Kritiikkiä, kiitos.
[Lots of OT]Muistathan, että kaikki ei ole aina kuvien syytä, itsellekkin kävi niin ensimmäisillä kuvillani täällä sotussa, että ihmiset eivät pitäneet niistä, vaikka minusta ne olivat hienoja, mutta kun katselin esimerkiksi Matin, Nostran, Mikan& muiden hyvien maalaajien kuvia, huomasin yhden asian. Heidän ottamat kuvat ovat jopa lähempää kuin minun omani, ja niissä kuuluisi näkyä helpommin kaikki virheet, mutta olin silti sitä mieltä, että heidän läheltä otetut kuvat olivat sata kertaa hienompia kuin yksikään minun figuistani, edes niin kaukaa, ettei virheet näy.PahaPaavo kirjoitti:Hemmetti kun tänne tulee "ihan hyvä aloittelijan figu" -kommenttia, kun en osaa ottaa kunnon kuvii.....hemmetti...
Näkisittepä ton livenä.
Jos itsekkin tätä ihmettelet, eikö olisi muutoksen paikka käytöksessä? Tai mitä itse ikinä epäiletkään syyksi, miksi et olisi päässyt.Drow warrior sig kirjoitti:Jotain outoa tapahtui.... pääsin kahvihuoneeseen.
T. King lizard
Vähän sammaa kun Jc42. Minäkin muistan kun joskus kauan sitten maalasin skaven warlordi ja se oli mielestäni erittäin hieno. Nyt kun katson sitä se ei enään näytäkään kovin hienolta. Älä kuitenkaan masennu, ei hyvin maalaamisen opettelu mikään mahdottomuus ole.PahaPaavo kirjoitti:Hemmetti kun tänne tulee "ihan hyvä aloittelijan figu" -kommenttia, kun en osaa ottaa kunnon kuvii.....hemmetti...
Näkisittepä ton livenä.
Anteeksi, mutta mielstäni tuo ei 3 vuotta harrastaneen figuksi kovin hyvä ole, kyllä noi kuvat ovat aivan tarpeeksi hyvät, en usko, että tuo livenä erilaiselta näyttää.Golg kirjoitti:minä olen tietääksi tuon napin livenä nähnyt ja se on ihan hyvää kolmisen vuotta harrastaneen figuksi,paha paavo ei ole aloittelija.
3 vuodesta noin 2v. on ollut taukoja sun muuta. On tullut harrastetuksi vaikka mitä ( softausta, boffausta,yms) , ja kun tällainen pullasuti olen, en maalaajana kovin kaksinen ole.SamuliH kirjoitti:Anteeksi, mutta mielstäni tuo ei 3 vuotta harrastaneen figuksi kovin hyvä ole, kyllä noi kuvat ovat aivan tarpeeksi hyvät, en usko, että tuo livenä erilaiselta näyttää.Golg kirjoitti:minä olen tietääksi tuon napin livenä nähnyt ja se on ihan hyvää kolmisen vuotta harrastaneen figuksi,paha paavo ei ole aloittelija.
Itse olen harrastanut n.vuoden ja ei pahalla, minäkin jo osaan tarkemmin ja siistimmin maalata kun tuo.minä olen tietääksi tuon napin livenä nähnyt ja se on ihan hyvää kolmisen vuotta harrastaneen figuksi,paha paavo ei ole aloittelija.