"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

*uusi* gobbo

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Zoltar

*uusi* gobbo

Viesti Kirjoittaja Zoltar »

Kuva Kuva Kuva Kuva
Klikkaa kuvia
Täs olis mun uus goblin standardi- malli. Huomatkaa anatomia(goblin ottaa nuolta viinistään)
Eu - direktiivien mukainen.
Kritiikkiä, kiitos.
zezuz

Viesti Kirjoittaja zezuz »

*En osaa sanoa kommentoida rakentavasti ja haukun muiden töitä kasvattaakseni virtuaalielintäni.*
i'm back !
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Ihan cool asento, mutta ei niinkää erikoinen, koska ei konvertausta ole käytetty. Maalit näyttävät olevan paikoillaan, mutta hieman sotkuisen näköinen silti. Johtunee maalien epätasaisuudesta.

Mutta kyllä tuossa ihan kelpo nappi seisoo. Perus pelipöytäkamaa.
hmmm..

Viesti Kirjoittaja hmmm.. »

Aika suttusia mutta ainakin tarkemmat kuvat
Zanfa

Viesti Kirjoittaja Zanfa »

Tohon baseen vois nähä enemmän vaivaa ihan kuin siitä puuttuisi väriä :)
Voimmeko muuttaa maailmaa? Emme , mutta totta helvetissä voimme aina yrittää.
-arska-

iha hieno

Viesti Kirjoittaja -arska- »

must maalit on aika paksut mut toi on aika örkkimainen...
Elven-captain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elven-captain »

No onhan se ihan hieno aloittelijan figu, kommentoin sitten parempien kuvien kanssa.
Tota noin niin annanpa kuvaus neuvon: Pienemmät kuvat, noin puolet noista riittää aivan hyvin, ja paremmat kuvat saat ottamalla pari senttiä kauempaa kuin nyt olet ottanut.
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
Zoltar

Hemmetti kun tänne tulee "ihan hyvä aloittelijan figu" -kommenttia, kun en osaa ottaa kunnon kuvii.....hemmetti...
Näkisittepä ton livenä.
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

PahaPaavo kirjoitti:Hemmetti kun tänne tulee "ihan hyvä aloittelijan figu" -kommenttia, kun en osaa ottaa kunnon kuvii.....hemmetti...
Näkisittepä ton livenä.
[Lots of OT]Muistathan, että kaikki ei ole aina kuvien syytä, itsellekkin kävi niin ensimmäisillä kuvillani täällä sotussa, että ihmiset eivät pitäneet niistä, vaikka minusta ne olivat hienoja, mutta kun katselin esimerkiksi Matin, Nostran, Mikan& muiden hyvien maalaajien kuvia, huomasin yhden asian. Heidän ottamat kuvat ovat jopa lähempää kuin minun omani, ja niissä kuuluisi näkyä helpommin kaikki virheet, mutta olin silti sitä mieltä, että heidän läheltä otetut kuvat olivat sata kertaa hienompia kuin yksikään minun figuistani, edes niin kaukaa, ettei virheet näy.

Olen siis sitä mieltä, että minun figuni eivät ole hienoja, koska heidän figunsa ovat, ovathan minun figuni heinompia kuin maalaamattomat(oi, kuinka imartelevaa itseltäni ;)), mutta eivät voi olla "hienoja" jos on olemassa hienoja figuja, jotka ovat niin paljon parempia.
Sama asia kuin se, että a ei voi olla b, koska b on b.[/End of OT]

Huomaan figussa samoja ominaisuuksia(virheitä) kuin omissanikin, eli olet drybrushannut niin rankasti, että jälki on melko suttuista. Ja sitten taas osa pinnoista(jousipyssy) on aivan flättejä. Tavallisestihan vastakohdat antavat toisilleen kontrastia, mutta ei nyt. Huomaan myös samoja vahvuuksia kuin minulla, elikkä maalit ovat pysyneet kohdallaan, silmät ja hampaat ovat ihan hyvin onnistuneita, maalit eivät ole levinneet. Nuolien sulista sitten taas olet maalannut pelkät "kärjet" tai siis, et ole maalannut koko sulkia. Tämä tapahtuu helposti jos maalaat tyylillä, että penseelin kärjellä nopea sipaisu kaikkien sulkien yli. Huomaan, että nuolta olet yrittänyt korostaa, ihan hyvä sinänsä, mutta se on mennyt hiukan pieleen, melko paksu jälki. No, tämän asian ainakin oppii maalaamalla. Osa kohdista tuntuu olevan maalaamattomia, kuten vasemman käden sisäpinta, ja korvarengas. Kokonaisuudessaan mukava pelifigu kentälle, tällä tyylillä koko armeija näyttää jo näyttävältä kentällä. Vieläpä beissi kaikille, vaikka ysinkertainen hiekka pinta johon pari static grass tupsua. Näyttävä, ja yksinkertainen, sopii rivimiehelle.

Muistatahan, silti, että kaikilla on paljon parannettavaa, aina ja ikuisesti.

Kröhöm, jopa, minulla.

No ei nyt sentään, eihän minulla voi olla mitään parannettavaa, olenhan jo sentään paras ;).
Drow warrior sig kirjoitti:Jotain outoa tapahtui.... pääsin kahvihuoneeseen.
T. King lizard
Jos itsekkin tätä ihmettelet, eikö olisi muutoksen paikka käytöksessä? Tai mitä itse ikinä epäiletkään syyksi, miksi et olisi päässyt.
Viimeksi muokannut Jc42, La 18.02.2006 17:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

PahaPaavo kirjoitti:Hemmetti kun tänne tulee "ihan hyvä aloittelijan figu" -kommenttia, kun en osaa ottaa kunnon kuvii.....hemmetti...
Näkisittepä ton livenä.
Vähän sammaa kun Jc42. Minäkin muistan kun joskus kauan sitten maalasin skaven warlordi ja se oli mielestäni erittäin hieno. Nyt kun katson sitä se ei enään näytäkään kovin hienolta. Älä kuitenkaan masennu, ei hyvin maalaamisen opettelu mikään mahdottomuus ole.

Sitten itse figuun. Hyvä on se, että maalit pysyvät kohtuullisen hyvin omilla paikoillaan. Huonompaa on kuivaharjauksesta ja maalien paksuudesta johtuva suttuisuus. Suosittelen, että alat rohkeasti harjoittelemaan uusia maalaustekniikoita (esim. blendausta jolla saat paljon siistimpää jälkeä kun kuivaharjaamalla) ja ohennat maaleja, niin hyvä tulee.

Harjoitus tekee mestarin.

Edit:Lyhyesti maalustekniikoista.
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

harjoittrle lisää niin kehityt paremmaksi. Kuivamaalaus o n sopiva tekniikka kokeilla örkin ja gobbon ihoon, ja tuosta paidasta:
1. Enemmän syvennyksiä

2. Korkeempia hailaitteja.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Liikaa inkkejä, valumat poistamatta, ei noin.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Samuli.H

Ratovaari kirjoitti:Liikaa inkkejä, valumat poistamatta, ei noin.
Missähän sinä siellä inkkejä näet?
Golg
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golg »

minä olen tietääksi tuon napin livenä nähnyt ja se on ihan hyvää kolmisen vuotta harrastaneen figuksi,paha paavo ei ole aloittelija.

ps.onko paha paavo käyttänyt inkkiä tällä kertaa?
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

SamuliH kirjoitti:
Ratovaari kirjoitti:Liikaa inkkejä, valumat poistamatta, ei noin.
Missähän sinä siellä inkkejä näet?
Naamassa?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Samuli.H

Golg kirjoitti:minä olen tietääksi tuon napin livenä nähnyt ja se on ihan hyvää kolmisen vuotta harrastaneen figuksi,paha paavo ei ole aloittelija.
Anteeksi, mutta mielstäni tuo ei 3 vuotta harrastaneen figuksi kovin hyvä ole, kyllä noi kuvat ovat aivan tarpeeksi hyvät, en usko, että tuo livenä erilaiselta näyttää.
Zoltar

SamuliH kirjoitti:
Golg kirjoitti:minä olen tietääksi tuon napin livenä nähnyt ja se on ihan hyvää kolmisen vuotta harrastaneen figuksi,paha paavo ei ole aloittelija.
Anteeksi, mutta mielstäni tuo ei 3 vuotta harrastaneen figuksi kovin hyvä ole, kyllä noi kuvat ovat aivan tarpeeksi hyvät, en usko, että tuo livenä erilaiselta näyttää.
3 vuodesta noin 2v. on ollut taukoja sun muuta. On tullut harrastetuksi vaikka mitä ( softausta, boffausta,yms) , ja kun tällainen pullasuti olen, en maalaajana kovin kaksinen ole.
Valujälkiä en jaksa poistaa, ei niistä kukaan muu kuin joku ratovaari piittaa.Inkkiä olen käyttänyt vain housuissa,ja niihinkin vielä yhden layerin maalia. Sitä paitsi, olen laiska enkä jaksa yhteen normaaliin gobboon käyttää enempää kuin tunnin/puolitoista. Eihän tämä nyt mihinkään kilpailuun mene, se on asia erikseen.....
Håkan

Viesti Kirjoittaja Håkan »

Miksi ihmeessä oikein laitat kuvia nettiin Paha Paavo, kun et selvästikkään kestä arvostelua. Toki Ratovaarikin olisi voinut laittaa paremman kommentin kuin: ei näin. Mutta sille nyt ei voi mitään.

Figusta: Mielestäni figu on sottasen näköinen (kuivaharjaus) ja tylsähkö(vihreää ja ruskeata), valujälkien poisto ja kunnon beissaus tekevät ihmeitä. Metalli nuolen päässä on hieno.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Jees. Aika kökköset maalit ja vähän suttunen työ. Muuten ihan kelponappi.
minä olen tietääksi tuon napin livenä nähnyt ja se on ihan hyvää kolmisen vuotta harrastaneen figuksi,paha paavo ei ole aloittelija.
Itse olen harrastanut n.vuoden ja ei pahalla, minäkin jo osaan tarkemmin ja siistimmin maalata kun tuo.
zezuz

Viesti Kirjoittaja zezuz »

zezuz kirjoitti:*En osaa sanoa kommentoida rakentavasti ja haukun muiden töitä kasvattaakseni virtuaalielintäni.*
ja matti käyny muokkaan vähän toisten kommentteja. :P
i'm back !
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”