"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikan Mordheim blogi (päivitys 23.4 Ogre bodyguard!.)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

Näitä figuja lienee turha arvostella, mutta minulla onkin erikoismaininta hihassani. Ensimmäiset figut joita katsoessani kävin nauramaan! Oikeasti, hulvattomia, etenkin zombi(sattuneesta syystä :D) ja koiranpentu kirveen-kera. Näissä on todella mahtava fiilis ja jälki on sitä huippuluokkaa. Humoristisin warband mitä olen koskaan nähnyt!
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Aiai. On taas hienoa nähdä töitäsi.

Nekku meni suureen muodonmuutokseen ja kappas. Tuli heti nuoremman ja tyylikkäämmän näköinen. Tietysti viikset vanhentaa, mutta tyylikäs on. On tuo synkkyys tyylikästä.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
hmmm..

Viesti Kirjoittaja hmmm.. »

Oujee.Nehän parani kuin silmän räpäyksessä
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

Tässä pari WIP kuvaa warbandin sudesta. Kokeilin beissiin hieman lisätekstuuria, joka on tehty kuvioidusta tapetista. Tällä tapetilla olisi tarkoitus päällystää myös itse pelipöytä. Turkkiin halusin aidon suden turkin näköä, se ei ole vielä ihan valmis, mutta sävyn olen jo saanut about oikeaksi.

Kuva
Kuva
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

Millos rupeet pitää maalauskursseja
hmmm..

Viesti Kirjoittaja hmmm.. »

Älyn hieno susi
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Relic kirjoitti:Millos rupeet pitää maalauskursseja
Ens 'Conissa, juukoseikös? Joku armeijanmaalaus/grimnanddargg-kurssi ois kyl ihan superii. Ite vaan en taitas ehtiä :|

Ainiin, hienoihan nää juu on, en mä muuta nyt jaksa sanoa.

Tamiya clear red inkilläkös noita verijuttuja maalailit?
raven

Viesti Kirjoittaja raven »

Suden veri väräytti, tuo on jo aikamoisen upea :) Ennenkin olen verestäsi pitänyt mutta tuo jotenkin vei koko potin. Sanoit että se on vielä wip, joten oletan että musta takaruumis saa vielä hieman jotain sävyä? Ei siis välttämättä hulluja highlightejä vaan hieman jotain murrettua tuon mustan sekaan, ja turkkiin ehkä voisi hieman likaa ja hikeä lisätä jollain ruskean sävyllä. Mutta pirun hienoa, grimdargness vaan on mielestäni paremman näköistä kun karamellinkirkas. Jatkappa.
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Mahtava hukka! Noi Chaos houndit on niin killeri hienot figutki.

Joku saakelin urpo pölli mun TAMYA Clear redin pari kesää sitten, enkä oo löytäny lisää mistään. Saako sitä enään???
☠️
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

migsula kirjoitti:Mahtava hukka! Noi Chaos houndit on niin killeri hienot figutki.

Joku saakelin urpo pölli mun TAMYA Clear redin pari kesää sitten, enkä oo löytäny lisää mistään. Saako sitä enään???
samaa olen itsekkin miettinyt?? ilmoittakaa pikapikaa..

ja kyllä.. warbandisi saa kyllä tuosta maanmainion susihukan.. :D
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Mika

Jep, täng juu ja näin eespäin. Tamiyaa olen tässä napissa käyttänyt suoraan purkista, eli ohentamattomana "tuore veri" -efekteihin. Loput sitten citadelin inkeillä. Tällä hetkellä taitaa olla tilanne se, että mitään tamiyan maaleja, tai ainakaan clearia ei myydä suomessa. Maahantuonti lopetettiin joku aika sitten ja kaikki suomalaiset pienoismalliliikkeet myi ainakin mulle jo viime vuonna eioota. Diggailen itsekin näistä kaaospiskeistä, kauniita sculpteja kertakaikkiaan..

Pers´ osa tosta on siis kuvissa vaan pohjamaalissa, olen miettinyt siihen jotain erisävyistä harmaata kenties...
Andi

Viesti Kirjoittaja Andi »

Tämäki kuva on taas tätä perus Mika tasoa. Eli 10 heppu :)
Dalamar kirjoitti: Myymme halpaa suuseksiä.
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Woow. Siistejä tappeja. Tosin NMMän puute... NYYYYH!
Tol Cormp Norz Norz Norz
saimon

Viesti Kirjoittaja saimon »

Drow warrior kirjoitti:Woow. Siistejä tappeja. Tosin NMMän puute... NYYYYH!
Eipä sitä NMM:ää joka paikkaan tarvitse tunkea. Varsinkin Mordheimin synkässä ja karussa maailamassa MM on paljon parempi valinta kuin NMM, varsinkin Mikan tekemä sellainen.
TrollChieftain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TrollChieftain »

Ei oikein tuo susi nyt iske.

WIPin piikkiin ehkä menevät, mutta turkki on juuri nyt aika kauhean näköinen. Se näyttää siltä, kuin se olisi maalattu valkoisella spraylla ja sekoitettu keskelle jotain tummanharmaata. Myös oikeanpuoleinen silmä on aika ruma, joka kyllä saattoi olla tarkoituskin.

Veri on todella aidon näköistä, ja suupielet ovat erinomaiset.

Jään odottamaan valmista.
Köyhillä ei ole varaa.
Mika

Noniin, susi valmiina! Kuvia on hieman enemmän kuin normaalisti, mutta tämä piski mielstäni ansaitsee sen, olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen! Yksi tavoite oli saada mahdollisimman smoooothi ilme perään/ takajalkoihin kun olin sopivan sävyn löytänyt, ja mielestäni onnistuin tässä hyvin. Pystyin myös hillitsemään itseni enkä lisännyt liikaa varjostusta loppuvaiheessa. Perä on tehty scab red/harmaa/valkoinen väriyhdistelmällä, turkki musta/valkoinen/snakebite yhdistelmällä ja luut/sarvet jo mulle "standardiksi" muodostuneella graveyard earth + valkoinen sekoituksella. Kaikkiin sävyihin varjostus lisäämällä mustaa perussävyyn, ja mustan/ruskean/chestnut inkin sekoituksilla vedetty glazeja vähän joka puolelle figua. Baseen lisäsin hieman ruohoa, ikävä kyllä ENNEN lakkausta, kämmi jonka takia se näyttää hieman huurteiselta, luonnossa se on vielä kyllä huonomman näköinen. Myös katukivetys -kuvioinen tapetti onnistui loppujen lopuksi ihan hyvin, pidin sen sävyn hyvin tummana, että figu monine harmaan sävyineen erottuisi kunnolla basesta.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Uu mama.

Figu ei ole mitään GD-tasoa mutta siitä näkyy, että tekijällä olis mahdollisuuksia pärjätä brittien kisassakin (ne tykkää tosta tyylistä).
Siun täytyy alkaa suunnittelemaan gd-reissua figmaatikkojen kera :P
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Upeita ja mahtavia. Yritin hurtasta katsella jotain ja löysin jotain mikä minun silmään pistää nimittäin tuon hurtan takajalan luu joka näkyy ihon läpi niin sen sivut on imo turhan ruskeat, myös likaa olisit voinut laittaa jalkoihin jos oletamme että se on juoksennellu jonkisen aikaa.
No pain no gain.
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Todella hienosti sait finaaliin. Mahtava rytmi valoa ja varjoa ja toi veri hieno yksityiskohta. Hieno warbandi tulossa!

Mitä lakkaa käytät? vai käytätkö mitään? Ainakin valmiissa kuvassa veren kiilto on kadonnut, eli varmaan hipaset sitä vielä hieman ainakin suun alueelta tamya clear redillä?
Viimeksi muokannut migsula, Pe 24.02.2006 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
☠️
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

Jumpe. Mnää fanitan tota sutta ihan tosissani.

Sitäpaitsi tämmöinen yksi threadi on hyvä idea.

Saako kysyä, miten otat kuvat? Varmaan foorumin parhaat kuvat, nimittäin.

Clear Redille olis minullakin vähän käyttöä, nyt kun sain rielun vuoden uudessa kämpässä asumisen jälkeen ostettua työpöydän suojamuovilevynkin... Tietääkö kukaan Tamiyannettikauppapuolesta jotain - samalla vaivalla sitä sitten tilaa muutaman putelin?

/T
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”