Treeman
Treeman
Mielestäni kaikki GWn treemanit olleet melko rumia, joten päätin koittaa tehdä oman...
Puumiehen runko rakennettu rautalangasta. Kroppa päällystetty pakkelilla kerroksittain joista viimeiseen muovattu kuviointi. Naama greenstuffia. Alustan isot "kivet" ovat kaarnaa, jota löytyy jokaisen ruusupuskan alta hakkeesta. Lehvät woodlandin.
Metsänhenget greenstuffista (koko tulevan armeijan teema. Innoitus Prinsessa Mononokesta).
Kuvat (4kpl): http://photobucket.com/albums/a39/heika ... man001.jpg
Kommentoikaa kiitos.
Puumiehen runko rakennettu rautalangasta. Kroppa päällystetty pakkelilla kerroksittain joista viimeiseen muovattu kuviointi. Naama greenstuffia. Alustan isot "kivet" ovat kaarnaa, jota löytyy jokaisen ruusupuskan alta hakkeesta. Lehvät woodlandin.
Metsänhenget greenstuffista (koko tulevan armeijan teema. Innoitus Prinsessa Mononokesta).
Kuvat (4kpl): http://photobucket.com/albums/a39/heika ... man001.jpg
Kommentoikaa kiitos.
Yllättävän hyvin olet onnistunut, kenties hieman yksityiskohtia voisit lisäillä. Näyttää juurikin puumieheltä.
Maalaus on vähän suttuista ja yksitoikkoista, ja base on tylsähkö (vihreä reuna.)
edit: piti vielä mainita, että metsänhenget näyttävät ihan Princess Mononoken mönkiäisiltä, mutta olitkin sanonut sen. Däämn.
Maalaus on vähän suttuista ja yksitoikkoista, ja base on tylsähkö (vihreä reuna.)
edit: piti vielä mainita, että metsänhenget näyttävät ihan Princess Mononoken mönkiäisiltä, mutta olitkin sanonut sen. Däämn.
Mielestäni erinomainen omatekeleeksi. Mikäli koskaan aloitan Fabaa pelaamaan (yritystä on
) ja valitsisin armeijakseni welffit, tekisin myös itse omat treekinit ja puumiehet. Itse figusta minulle ei ole erityisemmin mitään moitittavaa. Stuffilla olisi ehkä parissa kohtaa voinut tehdä vaihtelua puumiehen ruumiinosiin, esim. skulptaamalla stuffista kaarnapaloja jalkoihin ja käsiin.
Maalauksesta pari sanaa: Koska figu on niin ryhmyinen, hieman rankempi kuivamaalaus värien vaihteluihin toisi enemmän esiin puumiehen puumaisuutta
. Keskivartalo ja jalat ovat tällä hetkellä hieman tylsiä ja eivät oikein erotu edukseen. Koska syksy näyttää olevan figun teemana, voisi ruskan värejä tuoda hieman enemmän esiin. Myös woodland scenicsin turffeja (tai nyt olivatkaan) olisi voinut käyttää enemmän etenkin figun selän oksissa.
CMONin asteikolla antaisin kahdeksan kymmenestä arvosanaksi. Figussa eniten pidin sen naamasta, käsistä ja metsänhengistä. Jatka samaan malliin!
Maalauksesta pari sanaa: Koska figu on niin ryhmyinen, hieman rankempi kuivamaalaus värien vaihteluihin toisi enemmän esiin puumiehen puumaisuutta
CMONin asteikolla antaisin kahdeksan kymmenestä arvosanaksi. Figussa eniten pidin sen naamasta, käsistä ja metsänhengistä. Jatka samaan malliin!
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
kiitos kommenteista. olen kyllä samaa mieltä useimpien kanssa. Eli tarkoituseni olikin keskittyä yläruumiiseen. Turffia on tarkotus lisätä heti kun saan kunnon liimaa (tai kuumaliima-aseen) kun se ei oikein pikaliimalla tai keeperillä meinannut onnistua...
mitä hailaittaamiseen tulee niin kuva ei kenties kerro aivan kaikkea. Käsissä ja kasvoissa viimeinen valo on maalattu bleached bonella. Jalat ovatt kyllä lievästi flätit. Teen asialle jotain kuhan tässä olisi aikaa. (olen saanut viimeisen kuukauden aikana n. kolme welf archeria osittain maalatuksi...)
Vielä basen reunoista. Itse pidän että itse base on reilusti eri sävyä kuin sen reunat.
mitä hailaittaamiseen tulee niin kuva ei kenties kerro aivan kaikkea. Käsissä ja kasvoissa viimeinen valo on maalattu bleached bonella. Jalat ovatt kyllä lievästi flätit. Teen asialle jotain kuhan tässä olisi aikaa. (olen saanut viimeisen kuukauden aikana n. kolme welf archeria osittain maalatuksi...)
Vielä basen reunoista. Itse pidän että itse base on reilusti eri sävyä kuin sen reunat.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Kovin mukavan näköinen oli, olisit mielestäni voinut ehkä hieman lisätä tuota vaikutelmaa jättimäisestä dryadista lisäämällä vielä oksia tuonne niskaan, selkään ja käsiin. Vielä hieman lisää epäsymmetriaa ja pahkuroita ympäri kehoa niin tuohan olisi täydellinen. Oli kyllä uskottavan kokoinenkin ukkeli tuohon jousimieheen verrattuna, hienoa. Kaarnakerrosta voisi seuraavalla kerralla jotenkin parannella, nyt aika epäpuumainen pinta paikoittain. Asteikolla 1-10 antaisin maalauksesta jotain 6-7 ja skulptista 7. Hienoa jälkeä. 
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Todella hieno! Itsekin olen suunnitellut puumiehen konvertoimista, mutta omat suunnitelmani taitavat mennä roskiin ja taidan ilkeästi ryöstää ideasi... ( Princess Monoke sattuu olemaan yksi suosikki elokuvistani...)
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
El Capitan kirjoitti:Jos joskus aloitan welffeillä pelaamaan suostuisitko myymään tuon minulle? Perhanan hieno, mutta mitä nuo siniset mötikät ovat?
Koodi: Valitse kaikki
[list]ne ovat niitä welffien metsän henkiä, en nyt muista tarkaa nimeä, mutta niillä on ihan pelillinenkin merkitys, eikä vaan fluffia tai rekvisiittaa..[/list]Mukavan komia ötöstys kun aluksi näki, mutta pinta saisi olla tosiaan puumaisempi. Tuo takana olevan jalan edessä oleva kivi on IMO aika huonosti onnistunut, olisi saanut olla syvemmällä. Oksia saisi olla hieman muissakin paikoissa kun selässä, niskassa ja päässä esim. käsissä. keihäskepakko kivessä on hyvä idea, mutta näkyy tyhmästi tuolta sivusta, mielummin olisi vaikka isketty maahan.
Ölli on varsin komea, mutta pikkuisia silmään pistäviä virheitä löytyy joten arvosanaksi antaisin 8+.
Ölli on varsin komea, mutta pikkuisia silmään pistäviä virheitä löytyy joten arvosanaksi antaisin 8+.
No pain no gain.