"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necroneitten Phase Out luku

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
GTR

Necroneitten Phase Out luku

Viesti Kirjoittaja GTR »

Kun itse alotin kerään Necroneita niin
Mikäs toi niin hypetetty Phase Out luku on?
Tällaisia urleja ei enää ikinä signatureen. -MN
RiviSotilas

Viesti Kirjoittaja RiviSotilas »

Jos Necron armeijalla on pelissä enää neljäsosa "Necron" säännön omaavia joukkoja, koko armeija haihtuu olemattomiin ja vihut voittavat automaattisesti. Tämä on aina Necronpelaajien kiusana.

Lue codexista heti "Well be back" kohdan jälkeen.
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"

Tämän käyttäjän voi poistaa.
GTR

Viesti Kirjoittaja GTR »

Kiitos.On tuo kyllä aika kiusaava sääntö..Noh kyllä se C´Tan kerkeää tuhoamaan tarpeeksi vihulaisia
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

GTR kirjoitti:Kiitos.On tuo kyllä aika kiusaava sääntö..Noh kyllä se C´Tan kerkeää tuhoamaan tarpeeksi vihulaisia
Niinhän sitä voisi luulla.
C'tan on tosin kuitenkin vaan yksi kaveri... Joka keskiarvolta failaa joka toisen invusaven.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Ja kun vielä ottaa huomioon, että c'tanit maksavat julmetusti pisteitä, niin kaverin ei tarvitse ampua montaakaan necronia jolloin koko armieja, mukaanlukien se c'tan, poistuu kentältä ja necron pelaaja häviää.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
The C'Tan

Viesti Kirjoittaja The C'Tan »

ei se ctan mihinkään katoa vaan loput necron modeeliksi luokitellut eläimet..
ja kyllä catanilla on käyttöä kunhan ei ole liikaa str 6 tai enemmän aseita..vetävät hyvin puoleensa vihollistulta..siinä yksi hyvä puoli
Boom!!! Hur hur hur...
Jurpo

unohdat

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Jokainen Necron-armeijan figu katoaa. Niihin lasketaan C'Tan, monoliitti ja Pariahit.

Ja S5 riittää satuttamaan C'Tania.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
The C'Tan

niin mutta 6 ovat usein harvassa eikö?
Boom!!! Hur hur hur...
The C'Tan

ja siksi toiseksi kuinka voi enää voittaa jos lähes kaikki necroneilla luokitellaan necroneiksi ja kun phase out tulee niin...no joo sama se mutta automaattinen häviö siitä tulee kuitenkin..
Boom!!! Hur hur hur...
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

Pitää osata pelata.

Ja mitä enemmän Necron-säännöllä varustettuja modeleita sinulla, sitä enemmän vihollisen pitää niitä tuhota, jotta phase out tulisi. Eli mitä huonoa siinä on?
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
GTR

Viesti Kirjoittaja GTR »

mä vaan tarkotin sillä C´Tan letkautuksella kun me pelataan katsos tiimipelejä (Sääntöjen vastaista tiedetään , mutta mitäs me nobot)
willownen

Viesti Kirjoittaja willownen »

GTR kirjoitti:mä vaan tarkotin sillä C´Tan letkautuksella kun me pelataan katsos tiimipelejä (Sääntöjen vastaista tiedetään , mutta mitäs me nobot)
Niin pelaan minäkin lähes aina. Mutta jos kikkaillaan, niin voidaan sanoa että se tiimi on vain yksi pelaaja, jonka armeija on kasattu monesta Force Organisation Chartista. Tällä periaatteella saadaan kaikista yksittäisistä armeijoista sääntöjen mukaiset.
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
Deetwo

GTR kirjoitti:mä vaan tarkotin sillä C´Tan letkautuksella kun me pelataan katsos tiimipelejä (Sääntöjen vastaista tiedetään , mutta mitäs me nobot)
Tiimipelit eivät ole missään nimessä sääntöjen vastaisia...
Joukkuepeleille ei vain ole erillisiä sääntöjä olemassa.
Siinä on varsin iso ero
GTR

Viesti Kirjoittaja GTR »

Deetwo kirjoitti:
Siinä on varsin iso ero
Niin mutta kun Necronit eivät saa olla kenenkään puolella
Deetwo

GTR kirjoitti:
Deetwo kirjoitti:
Siinä on varsin iso ero
Niin mutta kun Necronit eivät saa olla kenenkään puolella
Fluffi on fluffia, säännöt on sääntöjä.
Usein fluffilla on hyvin vähän mitään tekemistä sääntöjen kanssa, eikä sillä pidä koskaan perustella sääntöjä.
The C'Tan

nyt muuten muistin että unohdin lisätä että se phase out lasketaan necroneista eikä kaikista ukoista yhteensä mutta koko armeija häviää kuitenkin.

jaa pitää osata pelata..on sekin yksi pointti mutta kerrohan joku hyvä kikka millä voitat pelin jos kaikki necronit phasettaisi pois ja loput jäisi kentälle? usein kun armeijassa on vain enää sitten jäljellä monoliitti ja spydereitä ja ehkä ctani...mutta ei takerruta siihen vaan kertoisin vielä että
oottekos ikinä pelannut sitten että vaikka necronit ja vaikka marinet vastaan jotkut kaksi tai jotain sellaista?
vähän ehkä epäreilua noitten kannalta jotka on necroja vastaan vai?
ja oliskohan siinä mitään järkeä..tai voisihan siinä olla mutta tuskin paljoakaan:)
Boom!!! Hur hur hur...
ankara halla
Valvoja

No onneksi sellaista tilannetta ei pääse tulemaan, jossa necronit phase outtaisivat ja loppu armeija jäisi kentälle niin ei tarvitse sitäkään pähkäillä.

Mutta noista taktiikoista sen verran, että yksinkertaisimmillaan armeijansa voisi vaikka kasata niin, että siellä on mahdollisimman paljon necron -säännön omaavia yksiköitä. Näin vihollisen pitää tappaa niitä suhteellisen paljon (mikä on suht työlästä necronien ollessaa niin sitkeitä kuin ovatkaan) ennenkuin phase out tapahtuu.
Vastaavasti armeijansa pisteitä ei välttämättä kannata upottaa yksiköihin joilla ei ole necron -sääntöä (esim c'taniin ja kolmeen monoliittiin...) koska tällöin suht kevytkin, muta keskitetty tulitus saa koko armeijan tuhottua.

Eikä tuollainen liittopeli olisi yhtään sen epäreilumpaa kuin mikään muukaan peli missä kaksi armeijaa liittoutuu keskenään. Kyllä eri armeijoiden listat sen verran tasapainoisia ovat (vaikkakin tästä voi kyllä väitellä), että enemmän mitään mahdollista "epäreiluutta" syntyy pelaajien taitoeroista.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Deetwo kirjoitti:
GTR kirjoitti: Niin mutta kun Necronit eivät saa olla kenenkään puolella
Fluffi on fluffia, säännöt on sääntöjä.
Näinhän se menee. Kyllähän GW:n taannoisessa Eye of Terror -kesäkampanjassa necronit ilmaantuivat Imperial Guardin rinnalle puolustamaan Cadianissa olevia pyloneita kaaoksen joukkojen hyökkäykseltä.
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

eikös siinä jos pelaa joukkue pelejä jolloin on neljä tai useampi armeijaa kentällä? siinähän necronit ei pääse peliin ollenkaan kun niitä on vain neljäs osa.
ankara halla
Valvoja

...oletko tosissasi?

Siltä varalta, että olet niin kyllä ne necronit lasketaan ihan vain oman (tai omiensa jos enemmän kuin yksi necron armeija) FO chartin perusteella eikä tietenkään kaikkien armeijoiden mukaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”