Necroneitten Phase Out luku
Necroneitten Phase Out luku
Kun itse alotin kerään Necroneita niin
Mikäs toi niin hypetetty Phase Out luku on?
Mikäs toi niin hypetetty Phase Out luku on?
Tällaisia urleja ei enää ikinä signatureen. -MN
-
RiviSotilas
Jos Necron armeijalla on pelissä enää neljäsosa "Necron" säännön omaavia joukkoja, koko armeija haihtuu olemattomiin ja vihut voittavat automaattisesti. Tämä on aina Necronpelaajien kiusana.
Lue codexista heti "Well be back" kohdan jälkeen.
Lue codexista heti "Well be back" kohdan jälkeen.
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"
Tämän käyttäjän voi poistaa.
Tämän käyttäjän voi poistaa.
Niinhän sitä voisi luulla.GTR kirjoitti:Kiitos.On tuo kyllä aika kiusaava sääntö..Noh kyllä se C´Tan kerkeää tuhoamaan tarpeeksi vihulaisia
C'tan on tosin kuitenkin vaan yksi kaveri... Joka keskiarvolta failaa joka toisen invusaven.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- ankara halla
- Valvoja
Pitää osata pelata.
Ja mitä enemmän Necron-säännöllä varustettuja modeleita sinulla, sitä enemmän vihollisen pitää niitä tuhota, jotta phase out tulisi. Eli mitä huonoa siinä on?
Ja mitä enemmän Necron-säännöllä varustettuja modeleita sinulla, sitä enemmän vihollisen pitää niitä tuhota, jotta phase out tulisi. Eli mitä huonoa siinä on?
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Niin pelaan minäkin lähes aina. Mutta jos kikkaillaan, niin voidaan sanoa että se tiimi on vain yksi pelaaja, jonka armeija on kasattu monesta Force Organisation Chartista. Tällä periaatteella saadaan kaikista yksittäisistä armeijoista sääntöjen mukaiset.GTR kirjoitti:mä vaan tarkotin sillä C´Tan letkautuksella kun me pelataan katsos tiimipelejä (Sääntöjen vastaista tiedetään , mutta mitäs me nobot)
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
Tiimipelit eivät ole missään nimessä sääntöjen vastaisia...GTR kirjoitti:mä vaan tarkotin sillä C´Tan letkautuksella kun me pelataan katsos tiimipelejä (Sääntöjen vastaista tiedetään , mutta mitäs me nobot)
Joukkuepeleille ei vain ole erillisiä sääntöjä olemassa.
Siinä on varsin iso ero
Niin mutta kun Necronit eivät saa olla kenenkään puolellaDeetwo kirjoitti:Tiimipelit eivät ole missään nimessä sääntöjen vastaisia...GTR kirjoitti:mä vaan tarkotin sillä C´Tan letkautuksella kun me pelataan katsos tiimipelejä (Sääntöjen vastaista tiedetään , mutta mitäs me nobot)
Siinä on varsin iso ero
Tällaisia urleja ei enää ikinä signatureen. -MN
Fluffi on fluffia, säännöt on sääntöjä.GTR kirjoitti:Niin mutta kun Necronit eivät saa olla kenenkään puolellaDeetwo kirjoitti:Tiimipelit eivät ole missään nimessä sääntöjen vastaisia...GTR kirjoitti:mä vaan tarkotin sillä C´Tan letkautuksella kun me pelataan katsos tiimipelejä (Sääntöjen vastaista tiedetään , mutta mitäs me nobot)
Siinä on varsin iso ero
Usein fluffilla on hyvin vähän mitään tekemistä sääntöjen kanssa, eikä sillä pidä koskaan perustella sääntöjä.
nyt muuten muistin että unohdin lisätä että se phase out lasketaan necroneista eikä kaikista ukoista yhteensä mutta koko armeija häviää kuitenkin.
jaa pitää osata pelata..on sekin yksi pointti mutta kerrohan joku hyvä kikka millä voitat pelin jos kaikki necronit phasettaisi pois ja loput jäisi kentälle? usein kun armeijassa on vain enää sitten jäljellä monoliitti ja spydereitä ja ehkä ctani...mutta ei takerruta siihen vaan kertoisin vielä että
oottekos ikinä pelannut sitten että vaikka necronit ja vaikka marinet vastaan jotkut kaksi tai jotain sellaista?
vähän ehkä epäreilua noitten kannalta jotka on necroja vastaan vai?
ja oliskohan siinä mitään järkeä..tai voisihan siinä olla mutta tuskin paljoakaan:)
jaa pitää osata pelata..on sekin yksi pointti mutta kerrohan joku hyvä kikka millä voitat pelin jos kaikki necronit phasettaisi pois ja loput jäisi kentälle? usein kun armeijassa on vain enää sitten jäljellä monoliitti ja spydereitä ja ehkä ctani...mutta ei takerruta siihen vaan kertoisin vielä että
oottekos ikinä pelannut sitten että vaikka necronit ja vaikka marinet vastaan jotkut kaksi tai jotain sellaista?
vähän ehkä epäreilua noitten kannalta jotka on necroja vastaan vai?
ja oliskohan siinä mitään järkeä..tai voisihan siinä olla mutta tuskin paljoakaan:)
Boom!!! Hur hur hur...
- ankara halla
- Valvoja
No onneksi sellaista tilannetta ei pääse tulemaan, jossa necronit phase outtaisivat ja loppu armeija jäisi kentälle niin ei tarvitse sitäkään pähkäillä.
Mutta noista taktiikoista sen verran, että yksinkertaisimmillaan armeijansa voisi vaikka kasata niin, että siellä on mahdollisimman paljon necron -säännön omaavia yksiköitä. Näin vihollisen pitää tappaa niitä suhteellisen paljon (mikä on suht työlästä necronien ollessaa niin sitkeitä kuin ovatkaan) ennenkuin phase out tapahtuu.
Vastaavasti armeijansa pisteitä ei välttämättä kannata upottaa yksiköihin joilla ei ole necron -sääntöä (esim c'taniin ja kolmeen monoliittiin...) koska tällöin suht kevytkin, muta keskitetty tulitus saa koko armeijan tuhottua.
Eikä tuollainen liittopeli olisi yhtään sen epäreilumpaa kuin mikään muukaan peli missä kaksi armeijaa liittoutuu keskenään. Kyllä eri armeijoiden listat sen verran tasapainoisia ovat (vaikkakin tästä voi kyllä väitellä), että enemmän mitään mahdollista "epäreiluutta" syntyy pelaajien taitoeroista.
Mutta noista taktiikoista sen verran, että yksinkertaisimmillaan armeijansa voisi vaikka kasata niin, että siellä on mahdollisimman paljon necron -säännön omaavia yksiköitä. Näin vihollisen pitää tappaa niitä suhteellisen paljon (mikä on suht työlästä necronien ollessaa niin sitkeitä kuin ovatkaan) ennenkuin phase out tapahtuu.
Vastaavasti armeijansa pisteitä ei välttämättä kannata upottaa yksiköihin joilla ei ole necron -sääntöä (esim c'taniin ja kolmeen monoliittiin...) koska tällöin suht kevytkin, muta keskitetty tulitus saa koko armeijan tuhottua.
Eikä tuollainen liittopeli olisi yhtään sen epäreilumpaa kuin mikään muukaan peli missä kaksi armeijaa liittoutuu keskenään. Kyllä eri armeijoiden listat sen verran tasapainoisia ovat (vaikkakin tästä voi kyllä väitellä), että enemmän mitään mahdollista "epäreiluutta" syntyy pelaajien taitoeroista.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- Air Defence
Näinhän se menee. Kyllähän GW:n taannoisessa Eye of Terror -kesäkampanjassa necronit ilmaantuivat Imperial Guardin rinnalle puolustamaan Cadianissa olevia pyloneita kaaoksen joukkojen hyökkäykseltä.Deetwo kirjoitti:Fluffi on fluffia, säännöt on sääntöjä.GTR kirjoitti: Niin mutta kun Necronit eivät saa olla kenenkään puolella
- ankara halla
- Valvoja