"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Imperiumin laseraseet

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

No tämä kuuluu jotenkin aiheeseen:
Onko noiden las-aseiden ammukset star wars -maisia, eli yksi pieni säde on ammus vai star trek -maisia jatkuvia säteitä?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

laser on kertalaukus,kestävän systeemin nimi on 40k:ssa lance.
Flanker

Viesti Kirjoittaja Flanker »

Mistä johtuu sitten tuon laserin tappava vaikutus, jos se on pelkkää valoa? Vaikuttavatko valon aaltopituudet vähän samalla tavalla kuin laittaisit kananmunan mikroaaltouuniin vai polttaako se epämukavasti elävältä ja uhri saa tuta tuskaisan kuoleman?
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Yllättäen laserin tappava vaikutus perustuu suoraan laserin tehoon.
Nykyäänkin kaupasta ostettava patterilla toimiva kynälaser ei tapa kuin korkeintaan verkkokalvon soluja, mutta kun pistät muutaman megajoulen latauksen niin onkin ihan eri ääni kellossa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

ankara halla kirjoitti:Yllättäen laserin tappava vaikutus perustuu suoraan laserin tehoon.
Nykyäänkin kaupasta ostettava patterilla toimiva kynälaser ei tapa kuin korkeintaan verkkokalvon soluja, mutta kun pistät muutaman megajoulen latauksen niin onkin ihan eri ääni kellossa.
Mutta silti IG:eiden lasgun ei aiheuta kuin hädin tuskin pienimmän luokan palohaavan, jos sitäkään. Taskulampuksi ne kyllä voisivat mennä viellä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Ig:n lasgunin laser repii läpi seinästä ja aiheuttaa eläville olioille pienen luokan palovamman? ... just.

Lasgun on aika tehokas ase loppujen lopuksi. Tavallisten siviilien keskuudessa lasgunin saaminen käsiin olisi kuin lottovoitto, sillä kyseinen ase menee kevyesti ohi normaaleista autoguneista. Lasgunin "taskulamppu" vertaus johtuu pelkästään siitä, että kaikki muut rodut ovat uberpumpattuja. Fluffillisesti lasgun on turboase.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Wanha sääntökirja kertoo että lasgunin teho perustuu säteen kuumuuteen joka aiheuttaa kohteessa nopean lämpötilan nousun. Kaverista siis haihtuu osa räjähdysmäisesti (ei kivaa).
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”