"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysymys

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Aco

Kysymys

Viesti Kirjoittaja Aco »

Juu, tämä jäi nyt vaivaamaan kun en Kaaosbookkia käteeni saanut eilen illalla:

Voiko esim. Mark of Slaneesh maagi joinata Marauderyksikköön tai Houndeihin, joilla ei ole mitään merkkiä? Entä Mark of Undivied?
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Voi liittyä. Liittymissäännöt koskevat vain merkillisiä yksiköitä. Maraudereilla ja houndeilla ei ole merkkiä, joten mikään liittymissääntö ei koske niitä.

Jos uniitti on undivided, Slaaneshin charru on uninvited.
Viimeksi muokannut Amazing Slug, Su 19.02.2006 15:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Kaaoksen liittymissääntö koskee vain merkittyjä yksiköitä. Sanamuoto kuuluu: "only characters bearing the same Mark can join the unit/ride in the chariot." Maraudereilla ja koirilla ei ole merkkejä, joten niihin saa vapaasti liittyä minkä tahansa merkkinen sankari.

Sitten herääkin uusia kysymyksiä, kun aletan pohtia, saako samaan Marauderiyksikköön laittaa kaksi erimerkkistä sankaria...

EDIT: Jaahas, poistit sitten toisen kysymyksen, kun kirjoitin vastausta...
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Jäipä silti vaivaamaan tuo toinen kysymys vaikka sen poistit.. Mikä kumma on Foe Bane?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Ædit: Lighthammerilla tuntuisi olevan parempi selitys, antaapa kuulua.
Viimeksi muokannut Attila, Su 19.02.2006 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Olipas fiksusti kirjoitettu. Pilvihaltioiden hand weaponikin autowoundaa kaikkia toughness kutosen aloitusprofiilissaan omaavia vihollisia kutosella.

LightEdit: Ei se "autowoundaa", jos tarvitsee heittää noppaa. Jos tekisi, niin samalla perusteella voisin jättää ratsuväen 2+ savet heittelemättä, koskapa 2+ "autosavettaa" muutenkin joka kerta.
Set fire to the family tree.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”