"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

High Elfien peliteho?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Darius

High Elfien peliteho?

Viesti Kirjoittaja Darius »

Tiedän että ne ovat heikkoja ja, että niillä on hyvä magia, mutta voisiko joku asiaa tunteva kertoa tarkemmin? Mtkä yksiköt ovat hyviä/huonoja? Saako niistä juustoa? Ovatko taikaesineet hyviä? Ja tänne ei sitten mielellään linkkejä armeijan valinta sivuille, koska olen lukenut ne. Tahtoisin vain hieman tarkempaa tietoa niiltä jotka ovat joskus pelanneet Helffeillä, tai saaneet niitä paljon vastaansa. Ja perustelut mukaan, kiitos.
Bep.
Grollix

Viesti Kirjoittaja Grollix »

kyllä niistä saa juustoa parhaimillaan, jos ottaa neljä seer-velhoa, kaksi kärryä, neljä pulttista ja shelmiletkan. Eikä unohdeta shadow warruja.
Karu kirjoitti:
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Yleistieto tuli yläpuolella. Myös lohikäärmeita suositaan. Useimmat ovat varmoja, että muuten et tule pärjäämään, joten miksipä ei tehdä samaa kuin kaikki 1000000+x muutakin. Noita vastaan suht paljon pelanneena osaan sanoa kuitenkin, että nuo temput eivät takaa voittoa. Voitin Helf "magiapatterin" Welf magiapatterilla, Massacrella. Kokeile mitä haluat ja missä on tyyliä. Kenties proxytä alkuun ja ota kokeilemalla selvää yksiköiden tehoista. Jalkaväkeä en kuitenkaan välttämättä suosittele (ainakaan paljon.).
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

- Jalkaväkeä vähintään se 2-3 ryhmää ja ratsuväkeksi korkeintaan elmeri ja dragon prince- yksiköt. ;). Helffeillä on myös hyvä, että kahdella pikkumaagilla saa 10 power noppaa ja 2 boundia. :)
Rullakuski

Viesti Kirjoittaja Rullakuski »

Kelffi kirjoitti:- Jalkaväkeä vähintään se 2-3 ryhmää ja ratsuväkeksi korkeintaan elmeri ja dragon prince- yksiköt. ;).
Niin tuo on se fiilistely + anti juusto lista. Tuolla niiden pelien voittaminen vaan on vaikeampaa.
Kelf

RullaKuski kirjoitti:
Kelffi kirjoitti:- Jalkaväkeä vähintään se 2-3 ryhmää ja ratsuväkeksi korkeintaan elmeri ja dragon prince- yksiköt. ;).
Niin tuo on se fiilistely + anti juusto lista. Tuolla niiden pelien voittaminen vaan on vaikeampaa.
Minä ainakin pelaan tuollaisella listalla ja voittoja tulee enemmän kuin tappioita. Ja onko kaikkien aina olla niin voitontahtoisia? Nauttisivat mielummin pelaamisesta :P
Shadow Warrior

Viesti Kirjoittaja Shadow Warrior »

Monet nauttivat enemmän voittamisesta kuin häviämisestä..
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja VVirtanen »

Monet nauttivat enemmän voittamisesta kuin häviämisestä..
Tuntuu vain paljon paremmalta voittaa omalla, "ei-copy paste" listalla vastustaja.

Haltsujen kovimmat jutut taitavat olla Lohikäärme, röpöttimet ja kärryt. Näitä sitten tuppaa näkymään vaihtelevissa määrissä lähes kaikissa listoissa, tosin haltsuilla noita erivalintoja on aika vähän.
Miekkonen

Viesti Kirjoittaja Miekkonen »

Näistä jalkaväkiyksiköistä kelvollisimpiä ovat (IMO) Swordmasterit.
Spearmanit ovat ylihintaisia, vaikka lyövätkin kolmesta rivistä.
Silver Helmit ovat pakko. Vähintään kaks yksikköä mieluiten kolme. Boltterit ovat hyödyllisiä kun niissä on se kuuden nuolen sarja.

Juuston Helffeistä saa helposti: Ottaa vaan paljon Maageja Shelmejä, kärryjä ja bolttereita.
"D'oh!"
-Homer J. Simpson
Kelf

Minä sain 1828P massacrevoiton tänään listalla jossa ei ollut yhtään silver helmiä, vain yksi ryhmä dragon princejä ja loput jalkaväkeä (mukana arsuja). :)
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Kelffi kirjoitti:Minä sain 1828P massacrevoiton tänään listalla jossa ei ollut yhtään silver helmiä, vain yksi ryhmä dragon princejä ja loput jalkaväkeä (mukana arsuja). :)
Ja vastustaja ei ollut aivokuollut apina?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Kelf

Lihamestari kirjoitti:
Kelffi kirjoitti:Minä sain 1828P massacrevoiton tänään listalla jossa ei ollut yhtään silver helmiä, vain yksi ryhmä dragon princejä ja loput jalkaväkeä (mukana arsuja). :)
Itse olet. Kulkee sotussa nimimerkillä slugger.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Kelffi kirjoitti:
Lihamestari kirjoitti:
Itse olet. Kulkee sotussa nimimerkillä slugger.
No voi herranjestas. Sinulla tietenkään ei ollut muita charruja kuin yksi Jalkalordi, ja pultterit loistivat poissaolollaan? Ja vastustaja tietenkin pelasi Summonhorde/SAD/RAF -viritelmällä?

Kuvittele minun tekstiini n+x potenssiin miljoona hymiötä ennen kuin vastaat.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Kelf

Oli minulla mukana 2 pulttia&kotkaa mutta jalkaprinssin sijaan käytin arkkimaagia. Slugger taas pelasi örkeillä joilla oli kolme maagia (yksi iso maagi), 4 sotakonetta (2x chukka, lobba ja doom diver), 4 fanaa ja reippaasti massaa.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Kelffi kirjoitti:Oli minulla mukana 2 pulttia&kotkaa mutta jalkaprinssin sijaan käytin arkkimaagia. Slugger taas pelasi örkeillä joilla oli kolme maagia (yksi iso maagi), 4 sotakonetta (2x chukka, lobba ja doom diver), 4 fanaa ja reippaasti massaa.
Tosin, yhdessä kohtaa huonon noppatuurini takia sait imaistua, big 'unit, kenraalin ja isoshamaanin. Lisäksi sain keihäsyksiköt vähennettyä puoleen.
Lihamestari kirjoitti:
=(
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
ComboBreaker

Viesti Kirjoittaja ComboBreaker »

Olen omaksunut omille helffeilleni hyvän small unit action taktiikan joka toimii seuraavasti: yksikköjen maksimi pistehinta on siinä 200-230,eli toisin sanoen yksikkkö paljous korvaa sen iki-ihanan t3 ja 5+saven. ratsuväkeä kaksi helmi porukkaa ja ainakin yksi reaver lössi ja jos siltä tuntuu niin viiden täys komento prinsessoja. vastustaja ei saa kunnolla pisteitä ja haltioiden liikkuvuus korostuu rakentamalla niin ikäviä charge paikkoja että itku pääsee. rarenani pidän (kuten kaikki) kotkia ja bolttereita. magiaa pelaan yleensä reilua arkki+seer velho comboa(ole mies ja ota vain kuusi tasoa magiaa).Spearmaneja suosin lähes jokaisessa listassani ainakin sen kahden yksikön verran(poikkeuksena bretonnia), nimen omaisesti staattisen combat reson ja ison hyökkäys määrän takia. kaksi kärryä ovat ehdoton lisä armeijaan.
Ensimmäinen isku ei ole läheskään niin tärkeä kuin viimeinen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”