"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Muutama kysymys

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
SMusta

Muutama kysymys

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Keitä/mitä ovat flayerkinit?

Montako hellcannonia on valmistettu? Onko chaoskääpiöt valmistanut useampia kuin storm of chaoksen kanuunan. Jos on niin kenelle? Käytettiinkö tuota storm of chaoksen kanuunaa missään välissä?

Mitä jumalaa puolituiset palvovat?

Entä kisleviläiset?

Kiitos sille joka osaa vastata näihin. :) Hakua yritin kyllä käyttää, mutta eipä löytynyt vastauksia näihin kysymyksiin.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Lihamestari

Re: Muutama kysymys

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

SMusta kirjoitti: Montako hellcannonia on valmistettu? Onko chaoskääpiöt valmistanut useampia kuin storm of chaoksen kanuunan. Jos on niin kenelle? Käytettiinkö tuota storm of chaoksen kanuunaa missään välissä?
Siis kyllähän Storm of Chaoksessakin käytettiin kokonaisia Hellcannon -pattereita. Tarkkaa lukumäärää voi olla vaikea sanoa.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Olen melkoisen varma, että vanhan Warhammer roolipelin mukaan puolituisten jumala(tar) oli Esmeralda, joka arvostaa aivan samoja asiota kuin hekin...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Tuon kyllä tiesin, mutta miksi ne on tuollaisia? Onko sitä selitetty missään taustatarinoissa?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

Kislevjumalat löydät a) geeween pdfstä b) tämän sivun threadista "teologinen katsaus syrjäseutujen uskontoihin"
Pörrö

Viesti Kirjoittaja Pörrö »

SMusta kirjoitti:
Tuon kyllä tiesin, mutta miksi ne on tuollaisia? Onko sitä selitetty missään taustatarinoissa?
Archaon halusi erilaisia äijiä ja meni Clan Moulder-Skavenien juttusille. Tuloksena oli Flayerkinit.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Archaon teki skaveneiden kanssa diilin: clan moulder väsää kaaoksen palvelukseen kieroja petoja ja saa palkkioksi Archaonin luottamuksen pettämiä ihmisiä. Skavenit yhdistelivät ihmisiä, rottia, lusikoita ja haarukoita warppikiven voimalla ja antoivat ne arskalle.

Ja Hellcannoneita oli todella paljon, mitään erityisempää määrää tuskin on kerrottu.

Kislevit palvovat lähinnä karhujumala Ursunia sekä Empiren jumalia. Kislev-vihkosessa mainitaan lisäksi Ulricia ja Taalia palvottavan alueen etelä-osissa.

Lisäksi täällä mainitaan Dazh, tulen ja auringon jumala sekä Tor, ukkosenjumala.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”