Tässä olisi tällänen Necron armeija joka KAIPAISI ehostusta
-20 Necron Warriors
Fast Attack
-5 Scarab Swarm Bases
4 Destroyers
-------------------------------------------------
Tämä on siis tämmönen perinteinen Battleforce paketti PKP:stä + Necron Destroyer Lord.Itse olin ajatellut ehostaa armeijaa kyseisillä:
1-3 Wraithsia
1-3 Heavy Destroyeria
3 Tomb Spyderia
Antakaas vinkkejä ja neuvoja!
Necron BF paketin ehostus
Necron BF paketin ehostus
Tällaisia urleja ei enää ikinä signatureen. -MN
Monolith olisi hyvä hankkia jossain vaiheessa. Noista Wraitheista, joko kolme tai ei yhtään. Scarabeja ja perus solttuja lisää myöskin, tai no, sehän riippuu armeijasi koosta, minkäs kokoista armeijaa meinasit? Ja scarabeille kannattaa antaa d. fieldit.
Heavy Destroyereista voi olla montaa mieltä, itse olen sitä mieltä että ne ovat hyviä, se AP 2 ja strenght 9...
Tomb Spydereille laittaisin todennäköisesti sen Staff of Lightin. Ja Immortalit olisivat myöskin kova ostos. Siinä on aika paljon tavaraa, jos armeijastasi ei ole kovin suurta tulossa niin niin.. No, scarabeja ottaisin lisää, Destroyerit ehkä neljän ryhmänä, D. Lordin vaihtaisin ehlä normaaliin että saisi Orbin ja Veilin molemmat. Voisi riehua warrujen/immojen kanssa.
Heavy Destroyereista voi olla montaa mieltä, itse olen sitä mieltä että ne ovat hyviä, se AP 2 ja strenght 9...
Tomb Spydereille laittaisin todennäköisesti sen Staff of Lightin. Ja Immortalit olisivat myöskin kova ostos. Siinä on aika paljon tavaraa, jos armeijastasi ei ole kovin suurta tulossa niin niin.. No, scarabeja ottaisin lisää, Destroyerit ehkä neljän ryhmänä, D. Lordin vaihtaisin ehlä normaaliin että saisi Orbin ja Veilin molemmat. Voisi riehua warrujen/immojen kanssa.
Minä olen posteljooni Jobin,
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP
-YUP
Tämmönen siitä tämänhetkisten suunnitelman ja neuvojen mukaan tulisi
Ehostus suunnitelma:
-1 Monolith/235 PTS/
-3 Wraithsia/123/
-20-30 kpl Scrababit /20 KPL / 240 PTS/
-10 kpl Warrioreita /180 PTS/
-4 Heavy Destroyeria /270 PTS/
-1 Täysi Squad Immortaleita /280 PTS/
-4 kpl Destroyerit /200 PTS/
-4 Tomb Spyderia /165 PTS/
Ja tämmönen se olisi ehostuksien jälkeen
HQ
-Necron Destroyer Lord
/130 Pts/
Elites
- 10 Immortalia
/360/
Troops
- 3 Squadia Warrioreita
/540 Pts/
Fast Attack
-3 Wraittia
/123 Pts/
-8 Destroyeria
/400Pts/
-25 Scarab Swarmsia
/252 Pts/
Heavy Support
-1 Monolith
/235 Pts/
-4 Heavy Destroyeria
/255 Pts/
mitäs ootte mieltä ja lopullinen pistesumma on 2301
Ehostus suunnitelma:
-1 Monolith/235 PTS/
-3 Wraithsia/123/
-20-30 kpl Scrababit /20 KPL / 240 PTS/
-10 kpl Warrioreita /180 PTS/
-4 Heavy Destroyeria /270 PTS/
-1 Täysi Squad Immortaleita /280 PTS/
-4 kpl Destroyerit /200 PTS/
-4 Tomb Spyderia /165 PTS/
Ja tämmönen se olisi ehostuksien jälkeen
HQ
-Necron Destroyer Lord
/130 Pts/
Elites
- 10 Immortalia
/360/
Troops
- 3 Squadia Warrioreita
/540 Pts/
Fast Attack
-3 Wraittia
/123 Pts/
-8 Destroyeria
/400Pts/
-25 Scarab Swarmsia
/252 Pts/
Heavy Support
-1 Monolith
/235 Pts/
-4 Heavy Destroyeria
/255 Pts/
mitäs ootte mieltä ja lopullinen pistesumma on 2301
Tällaisia urleja ei enää ikinä signatureen. -MN
Ääh... Laiton armeija, aika pahastikin. Sori, toi mun viestini oli ehkä hiukan epäselvä. Sulta siis löytyy codex, joten scarabeja se 10, d. fieldien kera. 10 immortalia maksaa 280 pistettä, ei 360. Minkä kokoisia warrior ryhmiä ajattelit? Et tarvitse 8 destroyeria, ja yhden ryhmän max. koko on 5, sulla on kahdeksan. Eli pidä vaan se neljä. Scarabit 10 ryhmään d. fieldien kanssa. Heavy Destroyereita on liikaa, max. koko on 3, sulla on neljä. Jos välttämättä haluat pitää tuon Dessu Lordin, niin pidä mutta suosittelen perus lordia Veil of Darknessin ja Ressurection Orbin kanssa.
(Ja lukemaan lisää Codexia, ryhmien maksimi koot, ja piste hinnatkin olisi ihan pro:D)
(Ja lukemaan lisää Codexia, ryhmien maksimi koot, ja piste hinnatkin olisi ihan pro:D)
Minä olen posteljooni Jobin,
-YUP
-YUP