kysymys koskien örkejä...
kysymys koskien örkejä...
niin että mä oon päättänyt ruveta keräämään kahta ryhmää....
nidejä ja orkeja....
täll hetkellä mulla on 10 ork-boyzia...
(oon ajatellut hankia stick bonbac örkejä kertokaa onks ne hyödyllisiä...)
(mull on viel yks ongelma...mull ei oo kovin hyvä maali tilanne...mull on melkein kaikki pää sävyt loppu joudn kaiketi hankimaan kalliin maalipaketin...)
antakaa neuvoja mitä mun kannatas hankia...
nidejä ja orkeja....
täll hetkellä mulla on 10 ork-boyzia...
(oon ajatellut hankia stick bonbac örkejä kertokaa onks ne hyödyllisiä...)
(mull on viel yks ongelma...mull ei oo kovin hyvä maali tilanne...mull on melkein kaikki pää sävyt loppu joudn kaiketi hankimaan kalliin maalipaketin...)
antakaa neuvoja mitä mun kannatas hankia...
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
itse sinuna hankkisin sen 2 trooppia eli boyzzeja ja warbossin ja sitten sen päälle alkaisin armeijjaa kasaamaan,
maaleista ei välttämättä kannata ostaa kalliita laatikoita silla pelkillä pääväreillä eli valkoinen ,musta ,kelt,sin,pun saa jo paljon aikaan kun sekoittelaa ei tarvitse kaikkia sävyjä ostaa..
niin ja muista toki heti aluksi codeksi ostaa jos sitä et omista...!
maaleista ei välttämättä kannata ostaa kalliita laatikoita silla pelkillä pääväreillä eli valkoinen ,musta ,kelt,sin,pun saa jo paljon aikaan kun sekoittelaa ei tarvitse kaikkia sävyjä ostaa..
niin ja muista toki heti aluksi codeksi ostaa jos sitä et omista...!
big or small,we loot it all.hmph..
niin että ku mun entiset värit on kovettunu...(siis ne on niinsanotusti vanhentunut)
voisitteko antaa neuvoja miten maalaisin örkkini...???
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
no yleensä se vihree ihoväri(ei tietenkään pakollinen)Razwrakka kirjoitti:niin että ku mun entiset värit on kovettunu...(siis ne on niinsanotusti vanhentunut)
ja sitten jotkut maanläheiset vaatteet sopii mainiosti (omillä örkeillä vaatteet kyllä vaaleanpunaisia joten mikä vaan tässäkin tilanteessa)...
eli toisinsanoen väreillä ei ole juuri merkitystä...
joo ku oon yrittänyt "epätoivoisesti" maalat mun huonoil vanhoil väreil niitä ja on tullut aika moinen sotku (kyll mun on aika hankia uudet värit...mitä mun pitäs tehdä vanhoille...??)
- Apocalypse
- ankara halla
- Valvoja
Parempiakin tapoja löytyy, tuo asetoni (eli kynsilakanpoistoaine oikealta nimeltään) kun tuppaa sulattamaan muovia eikä noin yleisesti ottaen muutenkaan ole kovin ihoystävällistä.Apocalypse kirjoitti:laita purkkiin paljon kynsilakanpoistoainetta ja laita kaikki lillumaan sinne. anna olla 10 min ja sitten otat jonkun vanhan hammasharjan ja harjaat ne värit figuistas pois.
siinä oli maalinpoisto ohje =)
Mutta kyllä sillä maalit lähtee.
Hakua käyttämällä löytyy näitä vaihtoehtoisia maalinpoistotapoja.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
ja kynsilakan poistoaine haihtuu hyvin nopeasti, tina figuissa mielestäni vallan mainio..ankara halla kirjoitti:Parempiakin tapoja löytyy, tuo asetoni (eli kynsilakanpoistoaine oikealta nimeltään) kun tuppaa sulattamaan muovia eikä noin yleisesti ottaen muutenkaan ole kovin ihoystävällistä.Apocalypse kirjoitti:laita purkkiin paljon kynsilakanpoistoainetta ja laita kaikki lillumaan sinne. anna olla 10 min ja sitten otat jonkun vanhan hammasharjan ja harjaat ne värit figuistas pois.
siinä oli maalinpoisto ohje =)
Mutta kyllä sillä maalit lähtee.
Hakua käyttämällä löytyy näitä vaihtoehtoisia maalinpoistotapoja.