"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tyraniidit/mariinit

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Lumppu
Viesti:

tyraniidit/mariinit

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

perustelkaapas kumpia alan täysiaikaisesti keräämään tyraniidejä (ihunia)
or mariineja (for the emperor)??
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

sehän on ihan oma valitasi , mutta ota huomioon kummankin vahvuudet...tai sitten valitset kummatkin...
big or small,we loot it all.hmph..
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Tyranideja, koska mariineita kerää noin 99,9% hammeristeista. Ei, valinta on sinun ja vain sinun, emmekä me voi siinä auttaa
Lumppu
Viesti:

no kun sydän (siis minun) vetää kahteen suuntaan...
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Sitten vain yksinkertaisesti keräät molempia
vexa

Viesti Kirjoittaja vexa »

Ota kolikko päätä kumpaa alotat kruunalla ja kumpaa klaavalla, heitä, valitse se mikä tuli ja jos epäilyttää niin ota se toinen.

Mutta ihan oikeena neuvona, käytäs hakua ja selaile eri armeijanvalintaoppaita. Sotusta pitäisi ainakin 2 löytyä. 1 keskustelu ja sitten linkki The Captainin kirjoittamaan.
"Another day nearer the battle,
So drink up my lads and look brave,
'Cos every day nearer the battle
Is another day nearer the grave."
TYRANIDUSER(FIN)

Viesti Kirjoittaja TYRANIDUSER(FIN) »

.l
Viimeksi muokannut TYRANIDUSER(FIN), Ma 05.03.2007 09:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Leksa

Viesti Kirjoittaja Leksa »

Tälläisissa asioissa muut ihmiset voivat auttaa sinua melko vähän. Itse kumminkin kääntyisin tyrkkyjen puoleen juuri siksi, että aivan liian moni pelaa nykyään marsuilla. Toki saat niillä pelata mikäli huvittaa, oma on asiasi. kannattaa myös miettiä rotujen plussia ja miinuksia:

Mariineilla:
+Paljon hyviä yksiköitä, tankkeja jne.
+Perusjalkaväki hyvää ja kestävää
+3+ save kaikilla paitsi scouteilla
+Saa hyvin juustolistoja, mm. se legendaarinen kuuden podaavan dredin lista
+Vähälukuinen armeija, figuja ei tarvitse paljon.
+Helppo maalata

-"kaikki pelaa marsuilla"
-Listat usein melko samanlaisia, voi käydä tylsäksi.
-Trooppivalintoja vähän

Tyrkyt:
+Iki-ihanat monstrous creaturet
+Tyylikäs armeija
+Kovaa lähistelyvoimaa, mutta osaa myös ampua

-Figuja tarvitsee yleensä paljon, massa-armeija
-Carnifexit ja muut isot ötökät usein metallisia(ko?) ja kalliita

Muut asiasta enemmät tietävät lisätkää, en kummankaan rodun erikoistietäjä ole. Lisäksi The Captain on tehnyt vallan mainion armeijanvalintaoppaan, suosittelen.

Mutta nyt Lostia ;)
Viimeksi muokannut Leksa, Ti 21.02.2006 17:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Lumppu
Viesti:

joo..no ite oon päätänyt kerätä tyrkyi ja örkkei....
Kiitos vinkeistä..(siks päädyin tyrkyihin koska mua inhottaa mariinien koneiden hinta....örkkien koneet on halpoi....ja örkit on jäänyt mieleen kun keräsin LOTR:ia)
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

Razwrakka kirjoitti: koska mua inhottaa mariinien koneiden hinta....örkkien koneet on halpoi...
tarkoitatko nyt rahassa?

sillä örkkien ja mariinien dredikin taitaa maksaa saman verran ja jos örkille ostat jonkun looted tankin niin saman verran se rahassa maksaa kun mariineilla...ja yleensä örkeillä joudut ostaan vielä enemmän figuja kun mariineilla koska ne on niin halpoja pisteissä...
big or small,we loot it all.hmph..
Lumppu
Viesti:

no sitä meinasin et ku rahas predatorit yms..koneet on melkein aina 35€
killa-kaani 17.50€ (ja onhan se parempi et mä kerään örkei ja nidejä kun 99.9% kerää mariineja)
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Razwrakka kirjoitti:no sitä meinasin et ku rahas predatorit yms..koneet on melkein aina 35€
killa-kaani 17.50€ (ja onhan se parempi et mä kerään örkei ja nidejä kun 99.9% kerää mariineja)
Niin no, predatorin ja kumppaneiden pistehinta on siinä 100pst ja risat. Killer-kanin 45. Eli joudut ostamaan n.2-3 killer kania täyttääksesi saman pistemäärän, kuin tankit.

Mutta ei siinä mitään, jos örkkejä haluat kerätä, niin kerää. Mutta ei kannata luulla, että ne olisivat mitenkään sen halvempi armeija kuin muutkaan. :)
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”