"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Brettejä. [!!!! vihdoin jotain minultakin!!!! ](PÄIVITETTY)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
kasvi

Brettejä. [!!!! vihdoin jotain minultakin!!!! ](PÄIVITETTY)

Viesti Kirjoittaja kasvi »

-siellä on kuvia sekalaisessa järjestyksessä armeijani pääjehusta sekä bsb:stä (maalattu käytännössä jo 6kk sitten...) uusia kuvia tulee varmaankin, kun saan jotain valmiiksi.. :) (tai no kyse on maalausmotivaatiosta.. :D )

- elikkäs figut on lakattu, mikä tuo ainakin jonkin sorttisen kiillon ja mönsyn siivistä se teki jotenkin paksut... toisaalta onhan se parempi, että maalit pysyy paikoillaan.

niin ja sitten vielä: elikkä kuvaaja, minä olen surkea kuvaamaan, kamera on keskinkertainen, eikä mitään tukia ole käytetty ja photoshopin kaltaiset poppakonstit on jätetty poittes.. :)

mutta katselkaa ja kommentoikaa..........

niin ja pelikentälle tarkoitettua kamaa...

http://photobucket.com/albums/y259/illi ... rhammerit/
Viimeksi muokannut kasvi, Ke 22.02.2006 22:48. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Zanfa

Viesti Kirjoittaja Zanfa »

Ihan pimeen hienoja mutta kuvat oli vähän pieniä ja noihan menee helposti yli pelifigujen
Voimmeko muuttaa maailmaa? Emme , mutta totta helvetissä voimme aina yrittää.
kasvi

no pistakaa lisaa kommenttia!...
Palkkamaalausta
-Nojatuoli
Natukka

Viesti Kirjoittaja Natukka »

Ihan upeitahan noi on. Kaverilla on myös brettejä( knihti horde), mutta ongelmana hänellä on se että on paljon spreijattuja figuja, jotka pitäis maalata ja vielä huolella.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

tosi komeita....10 numeroks noist tulee (kuvat oli kyll vähän pieniä mutt ei se haittaa...)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Miekkonen

Viesti Kirjoittaja Miekkonen »

Kuvat oli hieman pimeitä kannattaa virittää joku valkonen paperi figun taakse kun otat kuvaa.
Freehandit näytti olevan aika hyvin hanskassa ja erityisesti griffonin siivet olivat hienot.
"D'oh!"
-Homer J. Simpson
kasvi

Razwrakka kirjoitti:tosi komeita....10 numeroks noist tulee (kuvat oli kyll vähän pieniä mutt ei se haittaa...)
joo no en nyt kyllä todellakaan näistä mitään 10 antaisi, mutta käyköön.. :D

ja todellakin kuvat ovat hieman tummia, sekä pieniä, mutta kuvaustaidothan kehittyvät tässä koko ajan samalla, kuin näitä kuvia napsii...

seuraavaksi tulossa "taistelupyhiinvaeltajia"...
Palkkamaalausta
-Nojatuoli
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Kuvat on kyllä niin heikkoja että ei voi sanoa yhtään mitään maalauksesta, tolta etäisyydeltä melkein kaikki figut näyttävät kelvollisilta.
kasvi

Nazreg Moonsinger kirjoitti:Kuvat on kyllä niin heikkoja että ei voi sanoa yhtään mitään maalauksesta, tolta etäisyydeltä melkein kaikki figut näyttävät kelvollisilta.
kyllä tuosta ainakin itseni mielestä voi sanoa vaikka mitä... onhan siinä lähikuvakin.. :)
no otetaan sitten ihan sinun mielikses uusia kuvia tuota pikaa...
Palkkamaalausta
-Nojatuoli
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Joo taas täällä tämän Razwrakkan oikee käyttäjä..kaveri anto 10..en oikee ite antas noi paljo 10mppejä..ei sillee ettei noi hienoi mut kymppi on semmone et ei saa silmi pois kuvasta ees..7-8..
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
kasvi

no nytten on edes hieman "parempia" kuvia ja pyhiinvaeltajat tulevat todennäköisesti mukaan huomisella...
Palkkamaalausta
-Nojatuoli
zezuz

Viesti Kirjoittaja zezuz »

hienoja ovat figut. arvosana 8+
i'm back !
kasvi

elikkäs nyt uudet battlepilgrimit tulleet: nekin ovat saanet käsittelyn tuolta kuuluisalta MASTONIN "matta" lakalta, mutta maalithan se pitää.. :) aikaa yhteen jäpikkään kulunut noin 3 tuntia..

elikkäs sitä samaa pelikauraa, kuin koko muukin tuleva bretonnia:
ps. mukana myös ihan vertailun vuoksi ensimmäinen ritarini, jonka maalasin noin 4v. sitten (4. maalattu figuurini koko urani aikana.. :) )Toisaalta olen maalannut "aktiivisesti" vasta about vuoden.

http://photobucket.com/albums/y259/illi ... it/Jampat/

Ja kommenttia vois mieluiten laitella.. :)
Palkkamaalausta
-Nojatuoli
kasvi

no ei sitten.. :P
Palkkamaalausta
-Nojatuoli
zezuz

Viesti Kirjoittaja zezuz »

noi uudet jampat on kyl aidosti cool :P niille 9-
i'm back !
kasvi

tässäkö on sotavasaran kommentointi- kritisointimotivaatio?? :D

kylläpäs on laskenut alkuajoista... :).. näyttäkää jo, mihin pystytte! ;)
Palkkamaalausta
-Nojatuoli
Natukka

Viesti Kirjoittaja Natukka »

No jos nyt on pakko...hyvää jälkeä!
Poomermon

...

Viesti Kirjoittaja Poomermon »

Joo itse figut ovat oikein näppärää jälkeä, mutta standardeista voisin hieman nillittää. Ovat nimittäin hieman nopeasti tehdyn oloisia ja vaikutelma korostuu kun itse figut ovat maalattu niin huolella. Erityisesti ratsumiehen bannerin leijona on hieman koomisen ololoinen ja griffon-ratsastajan lipun väriteema (puna-musta ruudukko) sopisi minusta enemmänkin örkeille kuin ritareille (niitten kuuluisi olla värikkäitä). Tietysti niitä on vaikea tehdä, mutta jos haluaisit jotain osa-aluetta parantaa niin tämä olisi minusta hyvä kohde.
kasvi

Re: ...

Poomermon kirjoitti:Joo itse figut ovat oikein näppärää jälkeä, mutta standardeista voisin hieman nillittää. Ovat nimittäin hieman nopeasti tehdyn oloisia ja vaikutelma korostuu kun itse figut ovat maalattu niin huolella. Erityisesti ratsumiehen bannerin leijona on hieman koomisen ololoinen ja griffon-ratsastajan lipun väriteema (puna-musta ruudukko) sopisi minusta enemmänkin örkeille kuin ritareille (niitten kuuluisi olla värikkäitä). Tietysti niitä on vaikea tehdä, mutta jos haluaisit jotain osa-aluetta parantaa niin tämä olisi minusta hyvä kohde.
juu olen kyllä itsekin miettinyt samaa.. maalaus kyllä onnistuu (ainakin jotenkuten), mutta juuri väriteeman hakeminen on hankalaa minun osaltani.. :( Sen olen jo päättänyt, että teen bretonnian teemalla.. siis en sellaisia monivärisiä yksilöitä.. saan näin nopeammin.. ja minusta tuo brettien "moniväriarmeija" on näin yksinkertaisesti tokaistuna ruma.
Palkkamaalausta
-Nojatuoli
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

Ei nyt mitään GD tasoa, mutta peli kentälle tuo on jo loistavaa jälkeä (osa vastustajista on kateudesta vihreitä ja minä lukeudun joukkoon, vaikka en ole sua vastaan pelannut...)
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”