Katastrofeja figujen maailmassa
- Iron-Father
Onhan tässä miullekkin käyny kaikenlaista ilkeetä harrastuksen aikana. Ne on aina p'ska juttuja kun onnistuu kaatamaan täysiä maalipurkkeja päälleen/lattialle/pöydälle. Tätä tuntuu tapahtuvan useiten pitkän maalaus operaation päätteeksi kun väsyneenä lähtee nousemaan pöydän ääressä. Enpä tunne ketään hammeristi kaveria joka ei olisi sotkenut paikkoja näin. Itelläni pahin tilanne oli, kun asuin hotellissa lattiaremontin takia kuukauden. Olihan sielläkin figuja maalattava. Sitten eräänä päivänä onnistuin kuin onnistuinkin kaatamaan metalli maalin sinne lattialle. Levisi suhteellisen pahasti kokolattiamatolle. Sitä sitten siivoomaan. Toinen paha tilanne oli erään muuton jälkeen kun kamat oli vielä laatikoissa pitkin lattiaa ja aloitin sitten illalla maalaamisen ainoan jo kootun pöydän ääressä. Onnistuin pitkään maalattuani kaatamaan ruskean inkin laatikoitten päälle. Siinä sitten helevetinmoinen kiroilu kun kaikki muutetut kamat on inkissä.
Ainoa tapaus siitä miten figuja on hajonnut liittyy helffi sotavaunuuni. Se vaunu on hyvin mahdollisesti kirottu, kun sitä seuraa kaikenmoiset onnettomuudet. No tämä tapaus oli tällainen, että olin pitkän pelin jälkeen keräämässä kamojani lattialta. Jouduin kantamaan figut pois monessa satsissa ja kentän koottuani jäi lattialle vielä tämä epäonninen sotavaunu jonka aioin vielä hakea muut kannettuani. Äitini pätti tulla hakenaan jotain olohuoneesta. Tämä nero käveleli suoraan sotavaunun luokse ja sitä näkemättä tallasi sen päälle. Hän tietenkin kaatui murskattuaan sitä ja rojahti suoraan epäonnisen helffi kärryn päälle. Elikkäs tupla rusentamisen jälkeen kärry oli alkulimaa. Tai ei ihan, mutta ei uskoisi kuinka moneen osaan kärry voi mennä ja kuinka pahasti metalli figu voi vääntyä.
Ainoa tapaus siitä miten figuja on hajonnut liittyy helffi sotavaunuuni. Se vaunu on hyvin mahdollisesti kirottu, kun sitä seuraa kaikenmoiset onnettomuudet. No tämä tapaus oli tällainen, että olin pitkän pelin jälkeen keräämässä kamojani lattialta. Jouduin kantamaan figut pois monessa satsissa ja kentän koottuani jäi lattialle vielä tämä epäonninen sotavaunu jonka aioin vielä hakea muut kannettuani. Äitini pätti tulla hakenaan jotain olohuoneesta. Tämä nero käveleli suoraan sotavaunun luokse ja sitä näkemättä tallasi sen päälle. Hän tietenkin kaatui murskattuaan sitä ja rojahti suoraan epäonnisen helffi kärryn päälle. Elikkäs tupla rusentamisen jälkeen kärry oli alkulimaa. Tai ei ihan, mutta ei uskoisi kuinka moneen osaan kärry voi mennä ja kuinka pahasti metalli figu voi vääntyä.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
- Son of Chaos
No, suurin vahinko joka minulle on tapahtunut oli varmaan kun olin lähdössä pelaamaan kaverin luo ja koko armeija (4000pts) oli pakattu kahteen pehmustettuun pahvilaatikkoon jotka olivat päällekkäin kirjoitus pöydällä. Sitten ei tarvittukaan muuta kuin nopea käännös ja pieni vahingollinen huitaisu kädellä niin molemmat avonaiset laatikot putosivat lattialle ja levittelivät sisältönsä... Tässä rytäkässä hajosi noin 7 chaos nihtiä ja iso kasa muita figuja.
Itselleni on sattunut pari pientä katastroofia.
Kerran tallasin voimalla lattialla lojuneen delf spearmanin päälle. Upposi jalkaani pari senttiä. Mokomien haltioiden aseisiin taidetaan laittaa myrkkyä teeman mukaan ja haavahan tulehtui ja oli pitkään kipeä, ja jalka käyttökelvoton.
Toinen onnettomuus sattui sitten maalipurkin kanssa. Kaadoin sen syliini ja jynssäsin sitten armyhousujani moottorinpesuaineella ja juuriharjalla. Tämä oli siitä onnekas sattuma, että housuistani tuli trendikkään kuluneet.
Kerran tallasin voimalla lattialla lojuneen delf spearmanin päälle. Upposi jalkaani pari senttiä. Mokomien haltioiden aseisiin taidetaan laittaa myrkkyä teeman mukaan ja haavahan tulehtui ja oli pitkään kipeä, ja jalka käyttökelvoton.
Toinen onnettomuus sattui sitten maalipurkin kanssa. Kaadoin sen syliini ja jynssäsin sitten armyhousujani moottorinpesuaineella ja juuriharjalla. Tämä oli siitä onnekas sattuma, että housuistani tuli trendikkään kuluneet.
-
vompovompatti
Hyppäsin aamulla ja pomppasin nopeasti ylös. Pääsin figujeni kohdalle ja silmissä alkoi sumeta. Tajusin että nyt ei hyvää seuraa ja nappasin oven kahvasta kiinni. Nopea reagointini pelasti mariini ja ig armeijoitteni modelit hq:uita lukuunottamatta. Silmissä pimeni ja tipahdin selälleni mariini ja ig hq:n päälle koko painollani. Onneksi napit singahtivat osaksi alta pois.
Vahinko:
SM
Apteekkarilla hajonnut reppu ja ranteesta poikki mennyt käsi, Chaplainiltä reppu irti ja jotain pientä taipumista baseissa. Muutama perus jamppa menetti boltterinsa.
IG
Yksi haljennut base
Minä
Ig:n officeri huomasi tilaisuuden ja iski power swordinsa jättiläisen lihaan. Selkään noin 30cm pitkä todella ikävästi kutiseva verinen naarmu.
Vahinko:
SM
Apteekkarilla hajonnut reppu ja ranteesta poikki mennyt käsi, Chaplainiltä reppu irti ja jotain pientä taipumista baseissa. Muutama perus jamppa menetti boltterinsa.
IG
Yksi haljennut base
Minä
Ig:n officeri huomasi tilaisuuden ja iski power swordinsa jättiläisen lihaan. Selkään noin 30cm pitkä todella ikävästi kutiseva verinen naarmu.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Kämmähdyksiä
Minulle sattui sellaista että kun olin kasaamassa Gnoblar scraplauncheria ja kasasin nopeasti joten mikään liimaus ei kerennyt kuivua hyvin ja kun kaikki osat oli kiinni pidin scrapia käsissäni ja odottelin etä liima kuivuisi niin...PAM
ja scraplauncheri oli osina lattialla.
Vahingot
Scraplauncheri palasina
minä hermoraunion partaalla ja mieleni teki nostaa scraplauncherin palat ja paiskata ne seinään.
ja scraplauncheri oli osina lattialla.
Vahingot
Scraplauncheri palasina
minä hermoraunion partaalla ja mieleni teki nostaa scraplauncherin palat ja paiskata ne seinään.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Mielestäni ihan oikeutettu kysymys näitä viestejä lukiessa: Mitä Figut tekevät lattialla?
Sitten omia pikku onnettomuuksia
Pientä statistiikkaa ensiksi:
Keskimäärin maalauskerralla:
0,56 Maalipurkkia kaatuu.
2,26 Sivullista Figua tippuu (ei sillä hetkellä maalauksessa)
4,23 kertaa maalattava figu tippuu
2,96 Vesiastiaa kaatuu
Ja 0.23 liimaonnettumuutta...
Keskimäärin pelatessa:
0.65 Kättä irtoaa
1,43 Flying basen tikkua katkeaa (mitkä melkein kaikki tapahtuvat samalle land speederille)
1.32 epämääräistä pikku härpäkettä irtoaa figuista
0.13 Figua tippuu jossain välissä peliä
Kuljetuksen statistiikka olisi vielä synkempi... :-)
Pahin yksittäinen onnettomuus sattui swooping hawkseilleni . Olin väkertänyt, jostain syystä huonosti tarttuvalla, GW:n metalliliimalla siipiä kiinni figuille, kirjaimellisesti sormet verillä, melkein tunnin ennenkuin figut olivat valmiita pohjamaalaukseen. No laitoin ne alustalle ja lähdin ulos sprayaamaan ne. Matkalla kuitenkin päätin ottaa takin päälle koska oli suhteellisen viileää. Takki tietenkin oli alimmaisena tuolilla ja kiskaisin sen esiin tietämättä että veli oli pistänyt kypäränsä siihen päälle. Se tietenkin luiskahti sieltä välistä suoraan siihen viereen asettamieni Hawkien päälle. Vauriot kuitenkin jäivät oletettua pienemmiksi, vain Exarchi oli hajonnut kaikista liitoksista ja kolme muuta menetti siipensä, mutta nämä suostuivat ihmeen helposti asettumaan uudelleen...
Sitten omia pikku onnettomuuksia
Pientä statistiikkaa ensiksi:
Keskimäärin maalauskerralla:
0,56 Maalipurkkia kaatuu.
2,26 Sivullista Figua tippuu (ei sillä hetkellä maalauksessa)
4,23 kertaa maalattava figu tippuu
2,96 Vesiastiaa kaatuu
Ja 0.23 liimaonnettumuutta...
Keskimäärin pelatessa:
0.65 Kättä irtoaa
1,43 Flying basen tikkua katkeaa (mitkä melkein kaikki tapahtuvat samalle land speederille)
1.32 epämääräistä pikku härpäkettä irtoaa figuista
0.13 Figua tippuu jossain välissä peliä
Kuljetuksen statistiikka olisi vielä synkempi... :-)
Pahin yksittäinen onnettomuus sattui swooping hawkseilleni . Olin väkertänyt, jostain syystä huonosti tarttuvalla, GW:n metalliliimalla siipiä kiinni figuille, kirjaimellisesti sormet verillä, melkein tunnin ennenkuin figut olivat valmiita pohjamaalaukseen. No laitoin ne alustalle ja lähdin ulos sprayaamaan ne. Matkalla kuitenkin päätin ottaa takin päälle koska oli suhteellisen viileää. Takki tietenkin oli alimmaisena tuolilla ja kiskaisin sen esiin tietämättä että veli oli pistänyt kypäränsä siihen päälle. Se tietenkin luiskahti sieltä välistä suoraan siihen viereen asettamieni Hawkien päälle. Vauriot kuitenkin jäivät oletettua pienemmiksi, vain Exarchi oli hajonnut kaikista liitoksista ja kolme muuta menetti siipensä, mutta nämä suostuivat ihmeen helposti asettumaan uudelleen...
Ei figu proggiksia (Edelleen kuitenkin ~98% nörttikamaa):
Retro-TV tietokone
Vesijäähdytetty pelikone
D&B:tä ja neurofunkkia
Kiksua
Retro-TV tietokone
Vesijäähdytetty pelikone
D&B:tä ja neurofunkkia
Kiksua
- DJ_Silverpig
Noilla chainmaileilla on kumma tapa kaatuilla.Drago^ kirjoitti:Maalatessa figujani onnistin kaatamaan chainmailin maalausalustalleni
Jokainen chainmailini on kaatunut ainakin osittain viimeistään kahden viikon käytön jälkeen pöydälle.
Suora lainaus possun suusta "Pahimmat mokaukset maalauksessa?"-topikissa:
Erehdyin joskus ostamaan GeeWeen muoviliimaa (onhan se ihan tehokasta) ja avasin korkin, kallistin rajusti ja liimasin luurankoni kasaan. Tämän jälkeen laskin avonaisen liimapurkin vastamaalattujen hienojen liskojeni väliin...
Ilmaa oli mennyt sinne purkkiin liiman alle. Liimaa sitten työntyi yllättävän kovalla paineella purkista ulos hienojen liskojeni päälle.
Maalaus meni uusiksi ja muutamat yksityiskohdat peittyivät liimaan... Tiedättehän... GeeWeen liima sulattaa...
Ensimmäisen kerran inkkejä kokeillessani yritin kuivattaa ukkoa inkistä puhaltamalla... Tietenkin se inkkipurkki siinä takana avoinna.
Siitä sitten naama ja paita sinisenä vessaan pesemään kasvoja.
Onneksi pidin silloin huonoa paitaa, inkit imeytyvät niin hyvin.
Samantapainen kömmähdys kävi modelling flockin kanssa, kun puhalsin ukon basesta ylimääräisiä puruja pois. Oli siinä takana iso pakasterasiallinen flockia. Pöllähdys pisti koko huoneen vihreäksi.
Possu
-
RiviSotilas
Olin juuri saanut Land Raider Crusaderini kasattua ja maalasin sitä loppuillan aina seuraavan vuorokauden puolelle. Joskus siinä sitten rupesi aivan armottomasti ramasemaan ja heitin vielä pensselistä viimeisetkin snot greenit figuun, pesin pensselin ja päätin jatkaa seuraavana päivänä. Mitä vielä, Snot green oli jäänyt auki juuri sen verran, ettei sitä huomannut takaapäin, ja maalaamaan tullessani siirsin sen hajamielisesti tankin päälle kumoon ottaakseni pensselin esille. Juuri silloin huudettiin aamupalalle ja lähdin pöydän äärestä jättäen snotin valumaan viimeistelyä vailla olevan tankin päälle. Tankista maalattava uudelleen, samoin kaksi värään paikkaan osunutta figua. Kun huomasin vahingon, heräsi koko talo tuskanhuutoihini (se oli muuten kerrostalo).
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"
Tämän käyttäjän voi poistaa.
Tämän käyttäjän voi poistaa.
- Hands_of_blue
Tämä nyt ei varsinaisesti liity figuihin mutta kävi kun tein maastoa. Olin juuri levittänyt liimaa yhteen maastonpalaseen kun avonainen erikeeper purkki tippui kädestäni lattialle. Purkki osui lattiaan viistosti pohja edellä ja syntyi sama ilmiö kuin luodin lähtiessä hylsystä: isku purkin pohjaan lennätti puolet putelin sisällöstä huoneen poikki vastakkaiseen seinään. Eikä muuten lähtenyt helposti irti tapetista.
Figuillessa opittua:
- Käytä Vallejon maaleja. Niitä on paljon vaikeampi kaataa kuin GW:n vastaavia.
- Vallejon maalipullojen tukoksia ei kannata avata puristamalla pulloa helvetin lujaa.
- Pelipöydän reunaan nojaaminen aiheuttaa katapultti-ilmiön.
- Pinnaamattomat figuurit kaatuvat useammin kuin pinnatut, ja myös hajoavat joka kerta palasiksi.
- Kokeile ennen liiman levittämistä että osat sopivat paikalleen.
- Kaatunut static grass on ikävää siivottavaa.
- Liimasudit kannattaa pestä heti käytön jälkeen.
- ...ja aika pitkälle maalisuditkin.
- Maalatessa ei kannata pitää päällään parhaita vaatteitaan.
- Spraymaali todellakin sulattaa styroksia.
- ...eikä sitä voi käyttää kovassa tuulessa tai pakkasella.
- Sähkökäyttöinen minipora ei ole kovin kätevä työkalu boltterien piippujen auki poraamiseen.
- Styroksin leikkaaminen veitsellä sotkee. Paljon.
- Green stuffiin jää sormenjälkiä vielä muutaman tunnin kuivumisen jälkeenkin. Niiden poissaaminen tuossa vaiheessa onkin pirun paljon hankalampaa.
- Figun silmien "parantelu" juuri urheilusuorituksen jälkeen ei ole hyvä idea.
- Käytä Vallejon maaleja. Niitä on paljon vaikeampi kaataa kuin GW:n vastaavia.
- Vallejon maalipullojen tukoksia ei kannata avata puristamalla pulloa helvetin lujaa.
- Pelipöydän reunaan nojaaminen aiheuttaa katapultti-ilmiön.
- Pinnaamattomat figuurit kaatuvat useammin kuin pinnatut, ja myös hajoavat joka kerta palasiksi.
- Kokeile ennen liiman levittämistä että osat sopivat paikalleen.
- Kaatunut static grass on ikävää siivottavaa.
- Liimasudit kannattaa pestä heti käytön jälkeen.
- ...ja aika pitkälle maalisuditkin.
- Maalatessa ei kannata pitää päällään parhaita vaatteitaan.
- Spraymaali todellakin sulattaa styroksia.
- ...eikä sitä voi käyttää kovassa tuulessa tai pakkasella.
- Sähkökäyttöinen minipora ei ole kovin kätevä työkalu boltterien piippujen auki poraamiseen.
- Styroksin leikkaaminen veitsellä sotkee. Paljon.
- Green stuffiin jää sormenjälkiä vielä muutaman tunnin kuivumisen jälkeenkin. Niiden poissaaminen tuossa vaiheessa onkin pirun paljon hankalampaa.
- Figun silmien "parantelu" juuri urheilusuorituksen jälkeen ei ole hyvä idea.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Liimailin Landraider Crusaderin turretteja kasaan (tässä vaiheessa lantikan kasaaminen oli jo tovin kestänyt) kun tarkkaavaisuuteni hiipui olennaisesti. Sivelin metalliliimaa haluamaani kohtaan ja aloin asettelemaan vastakappaletta paikalleen, avoin liimapurkki kädessä... Liimapurkki kallistui niin paljon, että puolet sen sisällöstä (vasta avattu purkki) kaatui tyttöystävän vanhempien paksulle "karvamatolle" (tiedätte kyllä millaisesta on kyse).
Matosta alkoi nousta niin pistävä katku, että koko huone oli pakko evakuoida silmien kirvelyn vuoksi. Kun vahinkoja päästiin tarkistamaan, havaitsimme kämmenen kokoisen alueen karvoja "palaneen" yhteen, ja lopputulos oli kiven kova läntti maton (onneksi) reunassa.
Taisi siinä tunti jos toinenkin mennä kun yritimme epätoivoisesti siivota vahinkoa keskinkertaisella menestyksellä.
Eräs vakio kikkani on jättää figujen säilytysboxi pöydän reunalle niin, että onnistun jotenkin nojaamaan siihen ja lennättämään koko sisällön lattialle. Varsinkin metallisten figujen raajat tuppaavat tykkäämään kyttyrää tästä. Onneksi näin on tapahtunut vähemmän viime aikoina.
Matosta alkoi nousta niin pistävä katku, että koko huone oli pakko evakuoida silmien kirvelyn vuoksi. Kun vahinkoja päästiin tarkistamaan, havaitsimme kämmenen kokoisen alueen karvoja "palaneen" yhteen, ja lopputulos oli kiven kova läntti maton (onneksi) reunassa.
Taisi siinä tunti jos toinenkin mennä kun yritimme epätoivoisesti siivota vahinkoa keskinkertaisella menestyksellä.
Eräs vakio kikkani on jättää figujen säilytysboxi pöydän reunalle niin, että onnistun jotenkin nojaamaan siihen ja lennättämään koko sisällön lattialle. Varsinkin metallisten figujen raajat tuppaavat tykkäämään kyttyrää tästä. Onneksi näin on tapahtunut vähemmän viime aikoina.
Oletpa kärsinyt, kaikki varmasti ottavat osaa.lordi55 kirjoitti:Figuni(High elf Archer) Tippui lattialla ja koiramme jyrsi sen atomipalasiksi
Itse olen välttynyt katastrofeilta suurissa määrin, ellei lasketa sitä että olen pilannut maalauksellani jo 500+ euron arvosta figuja.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
I agree.Acoparaptor kirjoitti:
Itse olen välttynyt katastrofeilta suurissa määrin, ellei lasketa sitä että olen pilannut maalauksellani jo 500+ euron arvosta figuja.
Mutta kaverilla oli käynyt niin, että jostain kumman syystä sen avoinna ollut figulaatikko tipahti. Siinä rysäyksessä oli hengen vaarassa 24 tavallista eldaria, 8 howling banshee, vyper, warseer, serpent ja muuan pikkuveli. Ei siinä mitään ihmeellistä tapahtunut. Ei mitään luonnotonta. Muovi figuilta oli vain liitos kohdat osittain hajonneet, mutta muuten selvittiin säikähdyksellä.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
No ei mulle mitään ihan katastrofaalisia juttjua oo tapahtunu patki koska meillä on/oli iso koira about 70kg..ja tietysti silloin kun kamun kanssa pelataan ukoilla se tulee jalkojensa kanssa sinne tanssimaan...kerran se astu örkin päälle et oike rusahti..ei vaaku käsi katkennu ja kaikki osat irtos..no joskus koira on ottanu liima(onneks kiinni)tuubin suuhusa ja lähteny karkuu..no kerra ku oli serkkuja ni ne tiputti Warbossin lattialle..
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Pelattiin tossa pari kuukautta sitten Lotria ja oltiin pelattu jo pari tuntia niin kaveri tulee ja tarjoaa pipareita meille.Sitten se onnistuu tiputtamaan lautasen pipareineen figujen päälle(pelattiin lattialla).
Ei onneksi käynyt mitään vakavampaa. Sitten samassa pelissä sama henkilö heittelee metallista tikaria ja onnistuu jotenkin kummallisesti heittämään senkin figujen päälle.
Ei onneksi käynyt mitään vakavampaa. Sitten samassa pelissä sama henkilö heittelee metallista tikaria ja onnistuu jotenkin kummallisesti heittämään senkin figujen päälle.
En tiedä lasketaanko katastrofiksi, mutta figuistani on sen jälkeen kun niitä olen puisessa salkussa kuljettanut (kävellen) noin 45min maalipinta kärsinyt. Samaten kuljetusten aikana on 3 kertaa figut irronneet baseista tai base irronnut figusta (en tiedä kumpi on oikea ilmaisu). Myös kun olin ottelemassa ensimmäistä kertaa kuvia meikän örkeistä, aluksi irtosi Da Big Bossilta kilpi, ja sitten koko käsi (liimattu 1991 valmistetulla muoviliimalla...).
Muita tapaturmia:
Olen onnistunut kaatamaan Black inkin niin, että yli puolet meni. Onneksi oli sanomalehti, eikä matto mennyt pilalle (pöytätilan puutteessa maalaan lattialla, pitäisi kait rakentaa pihalle pöytä ja mennä sinne maalaamaan).
Kasasin maastoa, ja maalasin Balsaa, tai värjäämistä se oli, tein sekoitusta, johon laiton viimeisenä mustaa. Empä tietenkään huomannut laittaa korkkia kiinni vaan menin puoliunessa nukkuun. Nooh, tietenkin seuraavana päivänä huomasin maalin... Nooh, ei siinä mennyt kuin puolet Chaos Blackistä... Nooh, vanhempien rahoilla lissää.
Maasto-ongelmaa:
Tulostin hienon paperitalon, mutta en ehtinyt kasata sitä, kun oli kiire kaverille pelaan. Nooh, tietenkin olin juuri ennen maalannut figuja, ja otin vesikupin ja pensselitkin matkaan. Vesikuppi ei olle 100% kuiva, vaan siinä oli viellä pari pisaraa vettä. Eikös nämä pisarat menneet paperitaloon joka oli samassa Meikän Boksissa kuin figut, paperitalo ja muut, ja paperitalo meni pilalle. Nooh, onneksi en ollut ehtinyt kasata. =\
Muita tapaturmia:
Olen onnistunut kaatamaan Black inkin niin, että yli puolet meni. Onneksi oli sanomalehti, eikä matto mennyt pilalle (pöytätilan puutteessa maalaan lattialla, pitäisi kait rakentaa pihalle pöytä ja mennä sinne maalaamaan).
Kasasin maastoa, ja maalasin Balsaa, tai värjäämistä se oli, tein sekoitusta, johon laiton viimeisenä mustaa. Empä tietenkään huomannut laittaa korkkia kiinni vaan menin puoliunessa nukkuun. Nooh, tietenkin seuraavana päivänä huomasin maalin... Nooh, ei siinä mennyt kuin puolet Chaos Blackistä... Nooh, vanhempien rahoilla lissää.
Maasto-ongelmaa:
Tulostin hienon paperitalon, mutta en ehtinyt kasata sitä, kun oli kiire kaverille pelaan. Nooh, tietenkin olin juuri ennen maalannut figuja, ja otin vesikupin ja pensselitkin matkaan. Vesikuppi ei olle 100% kuiva, vaan siinä oli viellä pari pisaraa vettä. Eikös nämä pisarat menneet paperitaloon joka oli samassa Meikän Boksissa kuin figut, paperitalo ja muut, ja paperitalo meni pilalle. Nooh, onneksi en ollut ehtinyt kasata. =\
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Olin lastannut kaverin Eldar-armeijani laatikkoon odottamaan kuljetusta toisen kaverin luokse. Kaverini astui vahingossa laatikkoon. Tuli muutama osa bitsiboksiin äkkiseltään lisää... Perujantterit aika hyvin säilyivät, mutta kaksi vyperiä ja neljä jetbikeä meni aika lahjakkaasti ruttuun. Muutamat päät irtosivat. Onneksi avatar ja falcon olivat muualla. -_-
No pahin oli varmaan kun pelatiin erään nimeltämainitsemattoman helfi keräilijän kanssa aloittelemassa peliä ja istuin säkki tyynylle työntäen sen samalla archer osaston päälle. Peli hieman viivästyi ja kaveri tuli erittäin iloiseksi. Muita: kaadoin puoli purkkia black inkkii puun väriselle pöydälle, ei muuten ollu oma pöytä eikä inkki! Kerran oli juuri saanut kaamos nihtien champpionin ja hevosen maalattua maalattuani aivan liian kauan putkeen ja kun tuli aika liittä ratsu ja ratsastaja yhteen niin enkös peittänyt kummatkin modelit siihen kirottuun pikaliimaan! Siinä pahimmat mutta yleisön pyynnöstä voin kyllä tehdä listankin...
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.