Örkkien battlewagonin koko?
Örkkien battlewagonin koko?
Olen mitiskellyt normaalin battlewagoninkokoa sillä suunnitelmissa olisi rakentaa enemmän tai vähemmän pitkulamainen rymistellijä, mutten tiedä olisiko se silloin säääntöteknisesti oikein. Edes codexi ei vihjaa mitään.
Hjelp?
Hjelp?
- The Captain
- Valvoja
Re: Örkkien battlewagonin koko?
Iso. Sen tarkempaa määritelmää ei ole, mutta lantikan kokoinen on yleisesti ajateltu pienimmäksi hyvällä katsotuksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Master Calgar
Koska erillistä modelia tästä ei ole, tee ihmeessä battlewagon, joka on 20 tuumaa pitkä ja ohut. Sitten deployaat sen vinosti omalle alueellesi ja laitat lähistelevän ryhmän sisään. Ensimmäisellä vuorolla, jos sen saat, pivotat wagenin paikallaan ja ajat 6 tuumaa eteenpäin -> ukot lähikseen heti ensimmäisellä vuorolla. Toki tämä ei ole mitenkään suositeltavaa, tai muutenkaan kovin "järkevää", mutta näyttäkää minulle kohta, jossa tällaisen liikkeen tekeminen kielletään, nih!
Ja ei, en itse pelaa örkeillä
(ja please, ei sitten otetta liian vakavasti jookosta?)
Ja ei, en itse pelaa örkeillä
(ja please, ei sitten otetta liian vakavasti jookosta?)
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Noita pivot- ja linkometodeita olen nähnyt käytettävän, mutta ensi kerralla jätän ainakin reilun pelin pisteet (tmv.) antamatta jos moista sikailua harrastetaan.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
- Nicodemus von Traube
Meillä päin on tapana puhua näätäiliöistä. Toivottavasti tuommoista en tule näkemään pelissä.
Joskin todennäköisesti pelissä pyytäisin pikkupeeloa joka tuollaista yrittäisi laittamaan sitä battlewagoninsa etummaista osaa kuusi tuumaa eteenpäin (tai mitä nyt battelwagon nyt liikkuukaan) enkä sallisi linkoamista. Eli että se osa joka wagonista on lähimpänä vihollista on deployaamiszone+tankin liikkeen päässä pöydän reunasta (eli sen 12"+6" jos bw liikkuu 6" ja 12"+12" jos bw liikkuu 12"). Mikäli pikkupeelolle tuo ei kävisi eikä kyse olisi turnauksesta jäisi peli sitten siihen. Turnaustilanteessa pelaisin loppuun asti ja vetäisin parkkipaikalla peeloa turpiin ("näätäiles tämä *mäts*"). *grins*
(Enkä sitten tarkoittanut tätä mastercalgarille, vaan niille jotka kuvittelevat käyttävänsä tuota näätäilyä oikeasti.)
Joskin todennäköisesti pelissä pyytäisin pikkupeeloa joka tuollaista yrittäisi laittamaan sitä battlewagoninsa etummaista osaa kuusi tuumaa eteenpäin (tai mitä nyt battelwagon nyt liikkuukaan) enkä sallisi linkoamista. Eli että se osa joka wagonista on lähimpänä vihollista on deployaamiszone+tankin liikkeen päässä pöydän reunasta (eli sen 12"+6" jos bw liikkuu 6" ja 12"+12" jos bw liikkuu 12"). Mikäli pikkupeelolle tuo ei kävisi eikä kyse olisi turnauksesta jäisi peli sitten siihen. Turnaustilanteessa pelaisin loppuun asti ja vetäisin parkkipaikalla peeloa turpiin ("näätäiles tämä *mäts*"). *grins*
(Enkä sitten tarkoittanut tätä mastercalgarille, vaan niille jotka kuvittelevat käyttävänsä tuota näätäilyä oikeasti.)
15mm for teh win
Joskus on ollut olemassa tuo örkkien Battlewagon, mutta nyt en millään löydä kuvaa siitä. Muistan kuitenkin sen näyttävän hyvin paljon muilta örkkien ajoneuvoilta. Voin sanoa, että siinä kuvassa se ei ollut pitkulainen ja kapea, vaan järeä kunnon vaunu.
Harmittaa etten kuvaa löytänyt, mutta todisteeksi väitteelleni voin laittaa linkin sivuun, jossa mainitaan kyseisen sotakoneen laatikon sarjanumero, millä sitä on myyty.
http://www.solegends.com/citrt/index.htm
Sarjanumero on RTB14. Sivun oikeassa laidassa melko ylhäällä. Hmm, missä ihmeessä olen tuon kuvan nähnytkään... Luultavasti vanhassa WD:ssä tai jossain RT:n örkkikirjoissa. Jos löydän kyseisen koneen kuvan, niin laitan linkin, mutta epätoivoiselta yritys tuntuu.
Harmittaa etten kuvaa löytänyt, mutta todisteeksi väitteelleni voin laittaa linkin sivuun, jossa mainitaan kyseisen sotakoneen laatikon sarjanumero, millä sitä on myyty.
http://www.solegends.com/citrt/index.htm
Sarjanumero on RTB14. Sivun oikeassa laidassa melko ylhäällä. Hmm, missä ihmeessä olen tuon kuvan nähnytkään... Luultavasti vanhassa WD:ssä tai jossain RT:n örkkikirjoissa. Jos löydän kyseisen koneen kuvan, niin laitan linkin, mutta epätoivoiselta yritys tuntuu.
Luumumehu on soturien juomaa
http://www.forgeworld.co.uk/acatalog/QU ... KS_21.html
tuoltapa löytyy forgen tekemä battlewagon , vähän scrollaatte alaspäin nii pitäis löytyy...
tuoltapa löytyy forgen tekemä battlewagon , vähän scrollaatte alaspäin nii pitäis löytyy...
big or small,we loot it all.hmph..
- ankara halla
- Valvoja