"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Malakianin Space Hulk blogi

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Finklestein

Malakianin Space Hulk blogi

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

Ajattelin tässä hieman herätellä tätä jo haudattua GW:n loistavaa lautapeliä Space Hulk.

Löytyykö täältä enää Space Hulkin himoharrastajia. Itse sain korvattua pari päivää sitten PDF dokumenttini aivan oikealla SP:llä ja sen molemmilla lisäosilla. Nyt olen aivan innoissani kunnostanut peliä. Maalaillut figuja, paikannut pakettia etc. Ja kyllä omistan 1st editionin.

Näyttää hieman siltä ettei GW:n vanhoille peleille löydy enää harrastajia mikä on sääli, sillä ne ovat pelejä jotka kaikkien pitäisi kokea.

Aloinkin tästä samantien SP:n keräilyn. Itseltäni puuttuu 1 genestealer ja pari blippiä. Expansioneiden boxitkin puuttuu. Nämä kun vielä saisi niin kaikki olisi hyvin.

Pelailut aloitan lauantaina ja voisinkin laittaa jonkun battle reportin tänne.

Kertoisitteko omista pelikokemuksistanne ja yhteydestä Space Hulkiin.
Viimeksi muokannut Finklestein, Ke 22.02.2006 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

Kyllähän tuota suht aktiivisesti tulee pelattua. Itselläni on 2x perus spacehulk 1st edition. 1x 2nd edition, 1x genestealer, 1x deathwing. Noissa kahdessa vikassa lisärissä ei ole boxeja ja hyvin osat menee noihin muihinkin :)

Lisäksi on vielä 2x perusboxin tilesetit joten pystyy rakentamaan aikapas ison hulkin vaikka 8 pelaajalle :)

Vanhoja terminatoreita (metallisia aivan ekoja) on iso läjä plus muita terminatoreita + genejä.

Sanoisin, että paras peli mitä olen pelannut tähän ikävuoteen eikä kiinnostus ota laantuakseen. Harmi tosiaan, että pelaajia ei niin hirveästi ole.
Finklestein

Itselläni on ne sinisestä muovista valatut lowsculpt natorit ja stealerit. 1 termis on ylimääräinen. Voisin vaihtaa sen yhteen genestealeriin. Hybridit ja librarianit on muovisia. Sellaisesta beigen värisestä muovista valattuaja ;)

Löysin myös paketin sisältä punaisesta muovista valattuja slottabaseja. Mielenkiintoista. Mistä lienevät tulleet?

Löytyykö sulta muuten vanhoja metallitermiksiä claweilla, Hammerilla ja assaultcannonilla. Tarvitsisin kipeästi niitä. Jonkunnäköinen captainkin olisi mukava.

Oletkos muuten miten maalaillut vigujasi? Itse maalasin omat termikseni eilen nostalgisen oranssiksi. Sellaisiksi kuin Blood Angelsien väriteema on alunperin tarkoitettu ;)... Stealerit maalasin myös vanhan väriteeman mukaisesti.

Coniin voisis Hulkin raahata jos ilmaannun paikalle.
Relic

Punaiset slottat on flamermarineille :) Erotat ne joukosta pelissä.
On mulla noita claweja ja hammereita ja vanhoja captaineja 2-3 :) plus sitten assaulteja joku 3.

En vaan välttämättä tohdi luopua niistä ..

Samat muoviset siniset genet ja termiksetkin löytyy mitä paketeissa tuli mukana. Ja myös ne beiget genet ja librut.

En ole maalannut noita mitään :). Työstän Mordheimiin warbandeja ja maalaan muita figuja, joten noi on jääny vähemmälle huomiolle siinä mielessä.

Mielessä on käynyt kyllä varmaan jokapäivä 2kk ajan et pitäs maalaa eikä siinä aikaa menis kauan. Ajattelin tehdä nuo marinet imperial fisteiksi.
Ziggi

Viesti Kirjoittaja Ziggi »

Pelaileeko joku Helsingissä Shulkia säännöllisesti?

Jos niin niin olen ainakin periaatteessa kiinnostunut jos tarviitte lisää porukkaa. Oma settini (1st Ed) on jossain aika täydellisenä, mutta ei ole kaivettu naftaleenissta sitten 90-luvun alun.

Ziggi
Finklestein

Relic kirjoitti:Punaiset slottat on flamermarineille :) Erotat ne joukosta pelissä.
Aijaa en tiennytkään :D... Tosi bolterit voi konvata flamereiksi paketissa tulevilla flamereilla, joten ei niitä baseja tarvita.
laticus

Viesti Kirjoittaja laticus »

Malakian kirjoitti: Löysin myös paketin sisältä punaisesta muovista valattuja slottabaseja. Mielenkiintoista. Mistä lienevät tulleet?
Slottabaseja tuli terminaattoreille kolmea eri väriä, 4+4+2. Kummallekin squadille 4+1, erivärinen oli kessun alusta. Flamerin sai laitettua storm boltterin päälle, joten flamerille ei tarvittu eriväristä alustaa.
Relic

Aijaa en tiennytkään :D... Tosi bolterit voi konvata flamereiksi paketissa tulevilla flamereilla, joten ei niitä baseja tarvita.
Juu niin voi mutta silti niille on nuo basetkin :)
Relic

Pelaileeko joku Helsingissä Shulkia säännöllisesti?
Helsingin Vuosaaressa asun ja pelaan aina, kun mahdollista. Missä asut itse?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”