"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

pyydän kaikilta anteeksi

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
hirttopuu

pyydän kaikilta anteeksi

Viesti Kirjoittaja hirttopuu »

Elikkä pyydän kaikilta anteeksi jos olen ollut paha suustani. Se on jopa sääntöjen vastaista mutta tehty mikä tehty, mennyttä harvemmin voi muuttaa. En oikeastaan voi sille mitään mutta kun olen perinyt ilmeisesti korkean verenpaineen isältäni. Moderaattorit, voitte poistaa mut jos haluutte, rikoin ite sääntöjä joten antaa mennä. Ja anna mä arvaan, nyt joku on siel et huono tekosyy toi verenpaine mut jos ei usko niin tulkoot ite mittaamaan. Mul vaan ottaa hermoon ku mua ollaan syrjitty koko ikäni ja sit tulee joku kommentti ja mä päästän vahingossa jotain. Mut eihän se tietenkään liity asiaan, niin ku ei koskaan. Ja anteeks se joku ketä haukkusin nimellä Lahtari

nöyrin anteeksi pyyntö henkilöltä Niko Vainio
ja mitäs tähän kirjoittaisi
Kardinaali
Viesti:

Re: pyydän kaikilta anteeksi

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

nkv kirjoitti:Elikkä pyydän kaikilta anteeksi jos olen ollut paha suustani. Se on jopa sääntöjen vastaista mutta tehty mikä tehty, mennyttä harvemmin voi muuttaa. En oikeastaan voi sille mitään mutta kun olen perinyt ilmeisesti korkean verenpaineen isältäni. Moderaattorit, voitte poistaa mut jos haluutte, rikoin ite sääntöjä joten antaa mennä. Ja anna mä arvaan, nyt joku on siel et huono tekosyy toi verenpaine mut jos ei usko niin tulkoot ite mittaamaan. Mul vaan ottaa hermoon ku mua ollaan syrjitty koko ikäni ja sit tulee joku kommentti ja mä päästän vahingossa jotain. Mut eihän se tietenkään liity asiaan, niin ku ei koskaan. Ja anteeks se joku ketä haukkusin nimellä Lahtari

nöyrin anteeksi pyyntö henkilöltä Niko Vainio
Noh noh... Oikeasti sinä et ole yhtään sen pahempi muiden henkilöiden joukossa, joille foorumilla asiointi on uutta ja ihmeellistä. Ja kutsuessasi minua lahtariksi otin sen lähinnä kohteliaisuutena. ;) (en tiedä miksi)
Kannattaa lukea tosin lukea Sotavasaran säännöt vastaisuuden varalle tämän linkin takaa: http://www.sotavasara.net/keskustelu/viewtopic.php?t=1

Niin ja anteeksipyyntö on yhdyssana ;)
hirttopuu

Viesti Kirjoittaja hirttopuu »

äidinkieli oli 6
ja mitäs tähän kirjoittaisi
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Arvostamme anteeksipyyntöäsi. Minulla tosin ei ole mitään hajua mitä pahaa olet tehnyt, mutta eihän täällä muuta toivota, kuin että pahoja töitä ei jatkossa tehdä.

Mutta minä nyt lukitsen tämän ketjun, niin viestisi ei kerää epäasiallisuuksia jatkokseen. Niitä verenpaineongelmaisia ja muita hermoheikkoja täällä kuitenkin on läjäpäin muitakin.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”