örkki tankki kysymys...
örkki tankki kysymys...
voiko örkeille hankia Hellhoundin....mä oon kuulut sen mestarillisesta liekitys voimasta...(ja jos voi hankia niin varmaan hankinkin)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Voi hankkia. Katso kodexista kohta "looted vehicle".
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
- Varjonkutoja
Re: örkki tankki kysymys...
Eipä tuo nyt kovin mahtava tankki ole...mielummin hankkisin örkeille basiliskin tai russinRazwrakka kirjoitti:voiko örkeille hankia Hellhoundin....mä oon kuulut sen mestarillisesta liekitys voimasta...(ja jos voi hankia niin varmaan hankinkin)
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Paitsi että niittää jalkaväkeä vallan mainiosti. Hupaisana bonuksena Helvetinkoiran saa pienellä kikkailulla ampumaan coverien/lossin blokkaajien taakse. Vahvasti jalkaväkipainotteisia, ei 3+ savellisia armeijoita vastaan hyvä valinta.Varjonkutoja kirjoitti:Eipä tuo nyt kovin mahtava tankki ole...mielummin hankkisin örkeille basiliskin tai russin
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
- Varjonkutoja
No kyllä örkit raivaavat varmaan pojillakin nuo jalkaväet nopiaan...Leksa kirjoitti:Paitsi että niittää jalkaväkeä vallan mainiosti. Hupaisana bonuksena Helvetinkoiran saa pienellä kikkailulla ampumaan coverien/lossin blokkaajien taakse. Vahvasti jalkaväkipainotteisia, ei 3+ savellisia armeijoita vastaan hyvä valinta.Varjonkutoja kirjoitti:Eipä tuo nyt kovin mahtava tankki ole...mielummin hankkisin örkeille basiliskin tai russin
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Mitens? Kyllä se templaatti on kokonaisuudessaan tankin näkyville aseteltava.Leksa kirjoitti:Hupaisana bonuksena Helvetinkoiran saa pienellä kikkailulla ampumaan coverien/lossin blokkaajien taakse. Vahvasti jalkaväkipainotteisia, ei 3+ savellisia armeijoita vastaan hyvä valinta.
Ai, tästä en tiennytkään. Muuan IG:llä pelaava tuttu oli tuota tosin tulkinnut omalla tavallaan, tiedä häntä. Tilanne olisi esim: tauryhmä seisoo rakennuksen takana, mutta yksi figu on helvetinkoiran ampumasektorissa. Sanoi miekkonen, että templaten saa kääntää haluamaansa asentoon kun se yksinäisen taunapin päällä on, jolloin template kääntyisi kulman taakse jättäen alleen koko ryhmän.Largo kirjoitti:Mitens? Kyllä se templaatti on kokonaisuudessaan tankin näkyville aseteltava.Leksa kirjoitti:Hupaisana bonuksena Helvetinkoiran saa pienellä kikkailulla ampumaan coverien/lossin blokkaajien taakse. Vahvasti jalkaväkipainotteisia, ei 3+ savellisia armeijoita vastaan hyvä valinta.
En varma tuosta ole, saatan olla väärässäkin. Korjatkoon joku asian tietävä.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Riippuu armeijastasi, vastustajan armeijasta, pelityylistäsi, maastonkäytöstä peliporukassanne, jne. Mikään kone ei ole aina toista parempi, mutta yleensä örkeille vehjeet joiden käyttämiseen ei tarvita korkea BS on parempi...WAAGH kirjoitti:Minäkin kerään örkkejä. Ensiks aiojoin ostaa "helvetin koiran" mut sit näinki paremman tankin jonka saa ig:ltä... DEMOLISHERIN
Vai kumpi on parempi??
Köh köh, AC (Armoured Company) Armylistin saa GW:n sivuilta missä on kaikki nuo kaartin tankit. Kannattaa kuitenkin hommata kaartin codexi, AC-Armylistin jotkut tiedot ovat suht bugisia. (AP1 Lascannonit, 10 pts halvempi Demolisher, heikommin panssaroitu Hellhound..)
Edit: Itse linkki Armoured Company osioon.
Edit: Itse linkki Armoured Company osioon.