fb: wood elffejä
- Omenapoika
kyllä oli koska olin minäkin sielläklonkku kirjoitti:Hei, minähän olen nähnyt noi. Tänään. Livenä. Eikös noi ollutkin näytillä tampereen pienoismallipäivillä? Hienoja on, ihailin niitä paikan päällä. Se lohikäärme on tosi hieno(huom. lohikäärme, olen fabe expertti).
i'm back !
Joopa joo, kyllä sivellin on nyt löytänyt oikean käden herrakseen
sen verran hienoja noi on!
Ainut mikä pisti silmään oli pohjien ratkaisu. Mulle wood elffit tulee mieleen metsän samoajina tai iloisena väkenä mutta pohjat olivat mustat ja ankeat :/ vähän jos olisi ollut enemmän väriä, vaikka edes tumman vihreää niin olisi piristänyt rutkasti.
Ainut mikä pisti silmään oli pohjien ratkaisu. Mulle wood elffit tulee mieleen metsän samoajina tai iloisena väkenä mutta pohjat olivat mustat ja ankeat :/ vähän jos olisi ollut enemmän väriä, vaikka edes tumman vihreää niin olisi piristänyt rutkasti.
Tarkoitat varmaan, että voittikos Ironman sen kisan?;)zezuz kirjoitti:kyllä oli koska olin minäkin sielläklonkku kirjoitti:Hei, minähän olen nähnyt noi. Tänään. Livenä. Eikös noi ollutkin näytillä tampereen pienoismallipäivillä? Hienoja on, ihailin niitä paikan päällä. Se lohikäärme on tosi hieno(huom. lohikäärme, olen fabe expertti).oli muuten aivan mahtavalivenä, etkös sinä muuten voittanut sen kisan?
Tuo lohhari tosiaan onnistui ensimmäisen sijan luokassaan nappaamaan.Muutkin olivat hienoja figuja tuoneet ja varmaan tuomaristolla oli pähkäiltävää kun piti lohikäärmeratsastaja ja tavalliset jalkamiesfigut laittaa järjestykseen. Tällä kertaa isompi koko korjasi voiton, vaikka varsinaisesti maalausjälki ei välttämättä paras ollutkaan. Näin tällä kertaa...zezuz kirjoitti:
kyllä oli koska olin minäkin sielläoli muuten aivan mahtavalivenä, etkös sinä muuten voittanut sen kisan?
-
Easterling
Nöööhöhöyyyy! Sinne meni meikäläisenki maalausinto! Vai muka ilman ihmeellisempiä säätöjä... Ja kakat. Jos tuo on perusmaalaustasi, niin mitä onkaan kunnon säätömaalaus.
Kuten edellä on jo todettu, hepat ovat hienoja. Todella eläväisen näköisiä. Ja lohikäärme sitte. Onkohan se kuvailemiseen ees keksitty sanoja. En erityisemmin välitä mistään elffeistä, koska ovat jotensakin kuivan näkösiä, mutta mieli muuttu ku näki nämä! Hienoa työtä.
Kuten edellä on jo todettu, hepat ovat hienoja. Todella eläväisen näköisiä. Ja lohikäärme sitte. Onkohan se kuvailemiseen ees keksitty sanoja. En erityisemmin välitä mistään elffeistä, koska ovat jotensakin kuivan näkösiä, mutta mieli muuttu ku näki nämä! Hienoa työtä.
Suicide is the proof of life.