"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Black templarit pois myynnistä?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Janson

Black templarit pois myynnistä?

Viesti Kirjoittaja Janson »

Moi!

Selailin tuossa white dwarfia ja huomasin, että monet black templars-figut oli merkitty "available instore while stock last"-merkillä. Selailin myös fantsun sivuja ja siellähän oli BT Command, assault ja Crusader-boxit merkitty lakkautetuiksi. Eli tarkoittaakos tämä nyt sitä, että jatkossa black templarit pitää tehdä tavallisista mariineista ja virallisia figuja haluavat joutuvat ostamaan sen sikakalliin BT Upgrade-spruen?

Ei sillä, että asia minua mitenkään haittaisi, ajattelin vain varmistaa. Ja tietenkin ne jotka eivät asiasta tienneet saattavat saada tästä uutta tietoa.

PS: Toivottavasti ei ollut vanha juttu, en ainakaan haulla löytänyt. :)
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

On vanha juttu, mutta ei se mitään.

Tulevaisuudessa ainakin GW:n kaupat (mahdollisesti myös jälleenmyyjät) tulevat myymään "Chapter Upgrade" pakettia jossa tulee mukana muutamat spruet (niin crusader kuin vehicle) joilla päivittää vanilijamariinit Templareiksi.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Spetulhu

Viesti Kirjoittaja Spetulhu »

Just näin. Ainakin virallisesti syynä on kauppatilan tehokas käyttö. Miksi pitää useampi pino eri mariinibokseja kun voi myydä samaa boksia kaikille ja sitten myydä vielä mausteet päälle?
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.

-Vanha sananlasku IG:ssä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”