Paljonko JUURI SINULLA on uponnut rahaa WH:hon?
Ei ne GW:n hinnat nyt niin käsittämättömiä ole. Joskus ottivat
päähän vaan olenpa alkanut hyväksyä GW:n hintoja, kuitenkin heidän
ilmoittamat syyt (tai huhut), miksi hinnat nostettiin voivat hieman risoa.
Tietysti olisi tylyä ilmoittaa, että tuotteen kysyntä on noussut selvästi,
joten nostamme hintoja mutta silti... Noh, bisnes on bisnestä ja se täytyy
hyväksyä.
Mikäli katselette muidenkin figuvalmistajien hintoja, niin kyllä nekin
melko korkeita ovat Esim. Ral Parthan erään lohharin hinta oli
whitemetallin tulon aikoihin 125-175mk, nykyisin (luulin että Ral Parthan
kuolleen, mutta tuntuu vielä kuitenkin hengittävän. Liekö joku muu firma
ostanut itselleen tms.) hinta onkin 32,5£!
Eli nousu on ollut melkoinen verrattuna GW:nkin hintoihin.
Reaperinkin figujen hinnat ovat nousseet (jopa yli tupliksi) joten GW:n
hintojen nosto ei välttämättä johdu heidän "ahneudestaan".
Itse kuitenkin suosin muita valmistajia sen takia, että heidän figunsa
ovat erilaisia ja harvinaisempia kuin GW:n. Lisäksi tykkään mm.
Garrityn skulptaamien figujen tyylistä. Kuitenkin GW:n muoviset figut
vetävät voiton hintansa suhteen, joten niitä tulee suosittua perusmokujen
suhteen...
päähän vaan olenpa alkanut hyväksyä GW:n hintoja, kuitenkin heidän
ilmoittamat syyt (tai huhut), miksi hinnat nostettiin voivat hieman risoa.
Tietysti olisi tylyä ilmoittaa, että tuotteen kysyntä on noussut selvästi,
joten nostamme hintoja mutta silti... Noh, bisnes on bisnestä ja se täytyy
hyväksyä.
Mikäli katselette muidenkin figuvalmistajien hintoja, niin kyllä nekin
melko korkeita ovat Esim. Ral Parthan erään lohharin hinta oli
whitemetallin tulon aikoihin 125-175mk, nykyisin (luulin että Ral Parthan
kuolleen, mutta tuntuu vielä kuitenkin hengittävän. Liekö joku muu firma
ostanut itselleen tms.) hinta onkin 32,5£!
Eli nousu on ollut melkoinen verrattuna GW:nkin hintoihin.
Reaperinkin figujen hinnat ovat nousseet (jopa yli tupliksi) joten GW:n
hintojen nosto ei välttämättä johdu heidän "ahneudestaan".
Itse kuitenkin suosin muita valmistajia sen takia, että heidän figunsa
ovat erilaisia ja harvinaisempia kuin GW:n. Lisäksi tykkään mm.
Garrityn skulptaamien figujen tyylistä. Kuitenkin GW:n muoviset figut
vetävät voiton hintansa suhteen, joten niitä tulee suosittua perusmokujen
suhteen...
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
-
manmangler
- Viesti:
Muistan kun joskus eräät ihmiset päivitteli paljoko rahaa on minulla mennyt, niin eräs valimoteollisuuden ihminen kysäisi onko kukaan ostanut teistä aitoja tinasotmiehiä, sillä metalli ukkoja ei pidä verrata matchboxin muovi solttuihi (Siihen aikaan en omistanut paljoa Muoviukkoja, sillä metalli luukkisiakin on yli parisataa). No nykyään esim. sikso sanoi että parempi rahan mennä figuihin kuin viinaa.
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
C'mon taste my Rot
:-D Ainaki kolme niit siel ojas luuraa...VonCarstein kirjoitti:Hehe. Ninnulla on vähän niinkun oma lehmä ojassa tässä topicissahypsilurus kirjoitti: Valitettavasti joudun ostamaan rahalla kaikki kamani toisin kun jotkut tyypit jotka saavat kaikkea kivaa rompetta FOC.......... :evil:
Seriously se ostaako joku GW:n figuja vai ei on yks hailee, jos saisin provikkaa niin voisinki välittää... Mutta en tykkää siitä että jotain dissataan aiheetta. Se saa mun karvat nouseen pystyyn.
Ja mulla ei kumminkaan pappa betala noita nappeja (miksi, oi miksi niitä ei myydä stokkalla... :-D)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
mutta aika monella tätä ihan tosissaankin harrastavalla on se ikävä velvollisuus aina vinkua holhoojalta rahaa, kun haluaa uuden superukkelin.. hinnat eivät ole sinäänsä aivan kohtuuttomat, mutta se edelleen ärsyttää, että mitä paremmat ukon statsit ovat, sitä kalliimpi se on rahassa, vaikka sen teko kustantaisi täsmälleen saman verran... Tästä syystä kaikki ne paremmat ukot on konvertoituja, tulipahan sekin taito melko hyvin opittua sen kautta 
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Mutta jos ne eivät maksaisi statsien mukaan, niin sitten vinguttaisiin, että miksi huonot statsit omaava tyyppi maksaa yhtä paljon kuin jokin parempi yksikkö.s2pid kirjoitti:mutta aika monella tätä ihan tosissaankin harrastavalla on se ikävä velvollisuus aina vinkua holhoojalta rahaa, kun haluaa uuden superukkelin.. hinnat eivät ole sinäänsä aivan kohtuuttomat, mutta se edelleen ärsyttää, että mitä paremmat ukon statsit ovat, sitä kalliimpi se on rahassa, vaikka sen teko kustantaisi täsmälleen saman verran... Tästä syystä kaikki ne paremmat ukot on konvertoituja, tulipahan sekin taito melko hyvin opittua sen kautta
Omnia mors aequat - Death equals all things
-
Skavengeneral
-
hypsilurus
Dorktower on muuten aivan loistava! Mutta ei yhtä hyvä kun PVP, joka löytyy täältä http://www.pvponline.comhypsilurus kirjoitti:Tähän on hyvä lopettaa
http://www.gamespy.com/comics/dorktower ... mic&id=646
M
-
The Chaos Cell
-
MaalaajaMasa
- Henri Ketonen
jaa-a....
mulla on armeija/joukkue/fleetti/jengi/lauma/posse/whatever tai kaksi (tai kolme) jokaseen GWn lanseeraamaan figu peliin...paitsi Inquisitoriin ja manowariin...
kauan on harrastettu ja paljon on ostettu....just ostin hirveen kasan slaaneshia 40k:hon ja fantsuun....tarkotus saada 2k listat kumpaankin...ei oo halpaa ei
varsinkin kun mehustelee koko ajan.
toisaalta, itse olen kaiken kustantanut, joten reikä näkyy vain ja ainoastaan omassa kukkarossa...enkä tässä kyllä nyt tarkoita että olisin niin sanotusti lihaläpät auki.
mulla on armeija/joukkue/fleetti/jengi/lauma/posse/whatever tai kaksi (tai kolme) jokaseen GWn lanseeraamaan figu peliin...paitsi Inquisitoriin ja manowariin...
kauan on harrastettu ja paljon on ostettu....just ostin hirveen kasan slaaneshia 40k:hon ja fantsuun....tarkotus saada 2k listat kumpaankin...ei oo halpaa ei
toisaalta, itse olen kaiken kustantanut, joten reikä näkyy vain ja ainoastaan omassa kukkarossa...enkä tässä kyllä nyt tarkoita että olisin niin sanotusti lihaläpät auki.
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
www.achtungpainter.com
- Druzhina Captain
- Valvoja
Viime ostoksiin meni pojan Empire armeijaan ja FB:n kirjoihin noin 150 euroa (ostin käytettyinä) ja Daemonhuntereihin myös noin 150 euroa ja nyt täytyy vielä tämän kuukauden lopussa ostaa 180 euron edestä lisää, jotta pääsisin turnaukseen. Vielä kaksi poikaa haluaa aloittaa FB armeijoita, toinen Chaos ja toinen Wood Elf, eli noin 2x250 euroa täytyy vielä varata.
Ensimmäisen WD-lehden ja ensimmäisen WH peli ostin kymmen vuotta sitten ja siinä ajassa ehdin ostaa monta WH tuotetta, WFRP ja lehdet mukaan lukien. Näiden ostojen arvoa on nyt vaikea laskea. Sitä paitsi nyt minulta löytyy joitakin tuotteita, jotka ovat harvinaisuuksia ja niiden nykyinen arvo on huomattavasti korkeampi kuin ostohetkellä.
Ensimmäisen WD-lehden ja ensimmäisen WH peli ostin kymmen vuotta sitten ja siinä ajassa ehdin ostaa monta WH tuotetta, WFRP ja lehdet mukaan lukien. Näiden ostojen arvoa on nyt vaikea laskea. Sitä paitsi nyt minulta löytyy joitakin tuotteita, jotka ovat harvinaisuuksia ja niiden nykyinen arvo on huomattavasti korkeampi kuin ostohetkellä.
-
Dean Andersson