alottamassa 40 koota
alottamassa 40 koota
Moi!
Olen tässä warhammer puolella keräillyt kaaosta ja welffejä ja nyt innostuin 40 koosta.
Eli mikähän 40k armeeja olisi alottelialle helppo? Kun en tiä melkee mitää 40 koon säännöistä. 40k rulebook on kyl tilattuna. Itseäni kiehtoisi Necronit tai Black templarit (templarit kuulemma vaike? Ja niitä ei enää myydä kauvaa?)
no mut ehdotuksii ja mielellään perusteluita
kiitos.
Olen tässä warhammer puolella keräillyt kaaosta ja welffejä ja nyt innostuin 40 koosta.
Eli mikähän 40k armeeja olisi alottelialle helppo? Kun en tiä melkee mitää 40 koon säännöistä. 40k rulebook on kyl tilattuna. Itseäni kiehtoisi Necronit tai Black templarit (templarit kuulemma vaike? Ja niitä ei enää myydä kauvaa?)
no mut ehdotuksii ja mielellään perusteluita
kiitos.
-
Officer-Matti
- ankara halla
- Valvoja
Templareita kyllä myydään ajanlaskun loppuun asti, mutta ei omissa "Black Templar" -laatikoissaan vaan joudut ostamaan erikseen tavallisen mariini laaatikon ja siihen sitten erikseen Black Templars osat (eli täsmälleen saman setin kuin nytkin on myynnissä.. ainoa ero on se, että tulevaisuudessa joudut ostamaan Black Templar -osat erikseen).
Necronit puolestaan ovat helpot ja nopeat maalata ja sen verran rankaisua kestävä armeija, että antavat paljon anteeksi taistelukentällä eli näiden asioiden puolesta pelkästään suhteellisen aloittelijaystävällinen armeija.
Loppupeleissä sinun (ja nimenomaan sinun, älä anna kenenkään muun kertoa/valita tätä) täytyy itse valita se armeija mitä haluat kerätä ja millä haluat pelata.
Huonoa vaihtoehtoa ei olekkaan.
Niin kauan kuin tykkäät armeijasi keräämisestä ja sillä pelaamisesta (vaikka häviäisitkin, sitäkin tulet tekemään valitsemastasi armeijasta riippumatta ja paljon sillä aina on olemassa sinua parempia vastustajia) niin olet valinnut oikein.
Necronit puolestaan ovat helpot ja nopeat maalata ja sen verran rankaisua kestävä armeija, että antavat paljon anteeksi taistelukentällä eli näiden asioiden puolesta pelkästään suhteellisen aloittelijaystävällinen armeija.
Loppupeleissä sinun (ja nimenomaan sinun, älä anna kenenkään muun kertoa/valita tätä) täytyy itse valita se armeija mitä haluat kerätä ja millä haluat pelata.
Huonoa vaihtoehtoa ei olekkaan.
Niin kauan kuin tykkäät armeijasi keräämisestä ja sillä pelaamisesta (vaikka häviäisitkin, sitäkin tulet tekemään valitsemastasi armeijasta riippumatta ja paljon sillä aina on olemassa sinua parempia vastustajia) niin olet valinnut oikein.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Lost and the Damned on ihan oma armeijansa, ei variantti.
LatD on kaaosarmeija joka koostuu petturi-ihmisistä, demoneista ja mutanteista. Armeijaan voi ottaa myös liittolaisiksi kaaos marineita.
Varsin viihdyttävä armeija pelata.
LatD on kaaosarmeija joka koostuu petturi-ihmisistä, demoneista ja mutanteista. Armeijaan voi ottaa myös liittolaisiksi kaaos marineita.
Varsin viihdyttävä armeija pelata.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Necronien suurin miinus on, että niillä on vaikea pärjätä hyvinvarustetulle mariiniarmeijalle ja näitähän yleensä vastustajina riittää... 
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
- Half-breed
- ankara halla
- Valvoja
- ankara halla
- Valvoja