Hammerheadin konvertaus??
Hammerheadin konvertaus??
Juu eli minä omistan Taun Devilfish-tankin, ja ajattelin tehdä siitä Hammerheadin.
Onko ideoita mistä/millä tavalla voisin konvata siihen sen railgunin????
Ideoita otan mielelläni vastaan.
Kiitos jo etukäteen.
Onko ideoita mistä/millä tavalla voisin konvata siihen sen railgunin????
Ideoita otan mielelläni vastaan.
Kiitos jo etukäteen.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
fhg
No joo enpä oikein taida se ensinnäkin tulis maksaa miljoonan ja täytyy olla helpompiakin keinoja.Ratovaari kirjoitti:Rakenna Railgun stuffista, Green Stuffista.
Onko muilla ideoita.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
- Rectunator
- figunarkki
Railgunin piippu on litteä ja yksinkertainen. Itse leikkaisin 2 palaa cardboardista joihin sitten leikkaisin sopivat aikot keskelle ja yhdistäisin palaset. Piipun kärkiosan muotoilisin greenstuffista läpysköiden ympärille, tai kehittelisin jonkun kartonkivirityksen. Tornin tempaisisin jostain random esineestä mikä löytyy wanhasta lalulaatikosta tms.
RE: Hammerheadin konvaus
Joo no tällä hetkellä minulla on jo railguni, rakensin sen tänään elektroniikan tunnilla puusta.
Ja tornin teen spruen pätkistä joihin pistän kiinni muovi levyä tai sitten kehitttelen jotain muuta ja viimeistelen kaiken sitten green stuffilla.
Kiitos vinkeistä, pistän sitten joskus ehkä kuvia kun saan vehkeen kasailtua ja maalaattua
Ja tornin teen spruen pätkistä joihin pistän kiinni muovi levyä tai sitten kehitttelen jotain muuta ja viimeistelen kaiken sitten green stuffilla.
Kiitos vinkeistä, pistän sitten joskus ehkä kuvia kun saan vehkeen kasailtua ja maalaattua