Fearless och instictive behavior.
Fearless och instictive behavior.
Noh nyt on tullut moninaisia mielipiteitä siitä tarvitseeko curnifexi synapsea. Toiset väittävät kiven kovaan "tarvitsee" ja toiset taas heilauttavat kättä ja sanovat "mitä suotta, sehän on fearless". Tämä on taas niin tarkkaa sananmuodon nussimista ettei oman englanninkielen taitoni moiseen riitä, joten kysyn siis täällä. Kuis ois?
- Amazing Slug
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Mistäs laticus tuon repäisit?
tyranid codex-> "instictive test" If you want to move that brood that turn for any reason, it must take ld test at the start of its movement phase. If this test is failed, the brood will fall back as it had failed a morale test.
Ja kun fexi on fearless niin se ei fall backaa, joten tuo ei siihen vaikuta.
tyranid codex-> "instictive test" If you want to move that brood that turn for any reason, it must take ld test at the start of its movement phase. If this test is failed, the brood will fall back as it had failed a morale test.
Ja kun fexi on fearless niin se ei fall backaa, joten tuo ei siihen vaikuta.
- Amazing Slug
Ei välttämättä. Kirja ei oikeastaan sano mitä tapahtuu kovin selkeästi.daider kirjoitti: Se vain jää tyhmänä seisoskelemaan ja miettii että mitäs nyt?
Sanotaan vain, että jos testin läpäisee, saa toimia normaalisti. Toimitaanko testin mokatessa sitten jotenkin epänormaalisti? Koska mitään ei sanota, luulisin että fexi toimii testin mokatessaankin ihan normaalisti.
Mutta testi on otettava. Se on pakko, siitä ei pääse eroon mitenkään.
Kiva juttu kun uusi nidikirja on kirjoitettu niin antaumuksella.
Täysin kummallista että carnifex/lictor joutuu sitten muka ottamaan instinctive testin jos se ei vaikuta mihinkään... Kun taas
Myöskin kummallista että IB on määritelty leadership testiksi eikä moraaliksi, jonka fearlessit passaavat automaattisesti.
Kaippa sitä sitten joutuu heittämään carnifexeille ja lictoreille, joihin se ehkä vaikuttaa.. tai sitten ei.
Varsin epämääräistä, eikö?
Täysin kummallista että carnifex/lictor joutuu sitten muka ottamaan instinctive testin jos se ei vaikuta mihinkään... Kun taas
Taas voidaan tulkita että fearlessista johtuen ei vaikuta, tai sitten muutenvaan epähuomiossa vihjaavasti kirjoitettu.Ripper entry kirjoitti:Rippers are relentless eating machines, and hence are Fearless and do not obey the rules for Instinctive Behavior
Myöskin kummallista että IB on määritelty leadership testiksi eikä moraaliksi, jonka fearlessit passaavat automaattisesti.
Kaippa sitä sitten joutuu heittämään carnifexeille ja lictoreille, joihin se ehkä vaikuttaa.. tai sitten ei.
Varsin epämääräistä, eikö?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Lukeehan tuossa "and". Eli Ripper on sekä Fearless että immuuni IBlle, ei immuuni koska on Fearless.Deetwo kirjoitti:Kiva juttu kun uusi nidikirja on kirjoitettu niin antaumuksella.
Ripper entry kirjoitti:Rippers are relentless eating machines, and hence are Fearless and do not obey the rules for Instinctive Behavior
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä