Niin. Tässä nyt on tullut pohdittua otsikon osoittamaa aihetta. Kumpi oikeasti loppujen lopuksi mahtaa olla tehokkaampi loppupeleissä? se str4 vai save 4+?
Arpipojat ovat tietty pisteen halvempia ja kolme kappaletta str 4 power asetta PK-nobin kera kuulostaa sangen juustoiselta...
'Ard boyzzit tosin pärjäävät varmasti paremmin jalkaisin kuin skarrit panssariensa takia mutta olisiko tuhlausta laittaa panssaripoikia battlewagoniin?
Orks: Skarboyzzit vai 'Ard boyzzit?
- Kardinaali
- Viesti:
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Toisaalta skarboyzzit tappavat vihollisen nopeammin ja pärjäävät täten paremmin lähitaistelussa. Kolme burnaa, nobi klawilla ja mahdollisimman iso yksikkö, niin kyllä sillä selviää. Pistä grotteja eteen lihamuuriksi, niin kestävät ampumista suht hyvin...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
ard'boyzzit on hyvä sijoittaa ajoneuvoihin. Itse varustan ne yleensä big-shootilla ja heitän wagoniin. Kun wagoni tuhoutuu, 4+ save auttaa kun boyzzit lentävät ulos.
Scarboyzzeja olen käyttänyt ainoastaan speed freakkien kanssa burnilla ja klawilla varustettuna. Footslogga armeijaan ne ovat aivan liian kalliita.
Scarboyzzeja olen käyttänyt ainoastaan speed freakkien kanssa burnilla ja klawilla varustettuna. Footslogga armeijaan ne ovat aivan liian kalliita.
--
Aikainen karhu marjastajan nappaa
Aikainen karhu marjastajan nappaa