"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Yllättävä Nousu (chaos vs kääpiöt ja empire)

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
juhiss

Yllättävä Nousu (chaos vs kääpiöt ja empire)

Viesti Kirjoittaja juhiss »

Tämä oli meidän ihan eka peli pelaajat oli minä ja warhammer chaos .Mulla oli dwarffit ja empiret warhammer chaosilla oli tietenkin chaos.Minä sain aloittaa keräsin vain armeijat kasaan warhammer chaos teki samoin.Sitten lähdin pienellä armeijalla hyökkäykseen.Sota alkoi joen jälkeen. Aluksi se oli tasa väkistä mutta sitten warhammer chaos tuhosi armeijaani.Sitten lähetin heroja yksi kerrallaan parhaiten niistä menestyi pyssy kädessä oleva kääpiö.Mutta sitte seki kuoli.Tilanne oli epätoivoinen minun kannalta.Sitten chaos lähti hyökkäykseen kohti siltaa.Sitten pari empire soldieria yritti puolustaa hyvin epätoivoisesti.Ne kuolivat heti kun chaos herot hyökkäsivät heidän kimppuunsa.Sitten minun vara päällikkö hero tappoi toisen heron ja teki muutekin tuhoa koska se tappoi 1 heron ja 2 sotilasta.Sitten se kuoli piiritykseen.Sitten Minä suutuin ja keräsin armeijat ja tuhosin yhden chaos rykmentin.Sen jälkeen chaosit tuhosivat rykmenttini.Sitten tuli uusi vielä pienempi rykmentti joka teki vielä isompaa tuhoa ja sitte se tuhoutu.Äsken vielä chaos oli johdossa aika paljon.Lähetin TAAS uuden tällä kertaaa isomman armeijjan.Sitten se tuhosi TAAS yhden rykmentin.Sitten chaosilla oli enää neljä ukkoa ja yksi hero(päällikkö oli jo kuollut).Minä kokosin loput mieheni jossa johti päällikköni.Sitten hyökkäsin niillä.Chaos taisteli viimeiseen hengen vetoon asti.JA SITTEN VOITIN.LOPPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/b] ööh laitan nytten armeija listat (yksin kertasesti esim jousimiehiä1 kpl) DWARFS:16 warriorin armeija 10 iron breakersia EMPIRE:16 normaalia sotilasta CHAOS:12 chaos sotilasta 10 ihmis\eläin sotilasta ja 10 sotilasta. ei kovin ihmeellinen olen aloittelia. no kenttä asiaa kenttä oli yksin kertainen keskellä kenttää joki ja molemmilla puolilla jokea on tuki kohta.
Viimeksi muokannut juhiss, Ti 11.04.2006 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

noni, näin siistin, mielenkiintosen ja fantastisen taisteluraportin kera on hyvä mennä nukkumaan, kokeilisist sinäkin.
Huumorilla, huumorilla.
Mekol

Viesti Kirjoittaja Mekol »

aiva upea tarina...lyhyt ja ytimekäs....;)

kannattaa nuihi raportteihi kehittää vähä tarinaa ja kuvat on aina plussaa ja tuo lukioita.....siitä vaa parantamaa
"olemme maailman sivistynein rotu, meillä on eniten tapoja teloittaa"Tämä pätee myös meihin ihmisiin
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Aika erikoinen selostus kun lukee "sitten minun rykmentti tuhosi jonkun rykmentin jne" Oikeat nimet parantavat reporttia huomattavasti ja tekee mielnkiintoisemmaksi. Kuvat olisi ollut kiva lisä kun oman mielikuvituksen mukaan saa kaiken laisia typeriä kuvia kentästä.

Mielenkiintoista luettavaa kuintenkin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

kivan lyhyt ja ytimekäs...ihan mukavaa luettavaa
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Ja sitten, ettei me saada tätä lisää, kerron, että ylläolevat viestit olivat sarkasmia.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
juhiss

KIITOS

Hyvä että pidätte!
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Hmmm.... ei muuten mitään, mutta tekisit hyvin, mikäli kirjoittaisit koko homman uusiksi.
Lisää vaikkapa:
-listat edes suunnilleen (ei mielestäni se ole lista, kun sanoo et chaos/empire/dwarffit)
-kerro hieman maastosta (tyhjästä kun on paha nyhjästä, vai mit...)
-hieman vuoropainotteista kertomatapaa
-pistemäärät ovat yleensä +:ssaa
No, eiköhän näin nämä kun otat aluksi huomioon ja hieman omia lisäyksiä niin saada jopa luettavissa oleva raportti...

edit:/ Muista myös seuraavalla kerralla ettet melkein kokoajan toista samaa sanaa, nyt melkein jokaisen pisteen jälkeen sitten....sitten...sitten...sitten...
Viimeksi muokannut Synnin niittäjä, Ma 27.02.2006 08:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Jyrzzä

Re: KIITOS

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

hujoppi kirjoitti:Hyvä että pidätte!
Sori vaan,mutta luulen että ylemmät kommentit on sarkastisia.Okei,ei mistään ihan huipulta haettua,mutta hyvät naurut tosta repes."Joen jälkeen alkoi taistelu","Sitten minun varapäällikkö hero tappo toisen heron ja teki tuhojaan(!) tappamalla 2 :D rivijamppaa".Hah!

Okei,seuraavaan raporttiin voisit pistää armeijalistat,pelikentän esittely ja vuoronumerot,sekä kertoa kuinka iso peli on kyseessä.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

*Tippuu melkein tuolilta ja nauraa*.

....sairasta.

Oikeesti? Kannattaa tehä raportista jotain muuta kuin epäselvä novelli. Niinkuin edelliset ovat sanoneet.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Suomen kielen opettelu myös auttaa asiaa. Ei kaikkea yhteen pötköön, isot alkukirjaimet ja välimerkit kuntoon.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hmmm..

Viesti Kirjoittaja hmmm.. »

Enpä tiedä mitä sanoa.Sanon vaan että ensinmäinen tappio ei varmaankaan opettanu mulle mitään ja toinenkaan ei sanonu mitää.Tai se sanoi että hävisin taas.
apina_nyyba

Viesti Kirjoittaja apina_nyyba »

Juuh virheet ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! häiritsivät hiukan. Olisi tuostakin erästä kunnon raportin vääntää eikä "sitten rykmenttini tuhosi jonkun toisen rykmentin..." .
juhiss

sitä sodasta

minusta se peli oli jännä mutta myönnän kyllä että tuo raportti on kyllä aika huono............NO ENSI KERRALLA PAREMPI!!!!!!!!!!!!!!
hmmm..

Viesti Kirjoittaja hmmm.. »

Ensi kerralla kyllä aijon voittaa
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

Tuota, ei pahalla, mutta erään herra Pratchetin mukaan ihmiset, jotka käyttävät useaa huutomerkkiä peräjälkeen ovat useimmiten luonnevikaisia...

Eikä muutenkaan ole kohteliasta karjua naama punaisena muille, varsinkaan, jos on tuore käyttäjä.

Valokuvia kannattaa olla ja muista tarjota pelaajien armeijalistat nähtäväksi. Sekä Empirestä, kääpiöistä, että kaaoksesta saa hyvinkin erilaisia kokoonpanoja ja "se kääpiö, millä oli se pyssy" ei ole kovin kuvaava, hmm?

Ja sinäkin muuten taidat olla sen opettajan uhreja, joka opettaa, ettei välimerkin (pisteet, pilkut, yms) jälkeen tule välilyöntiä. Paljon niitä liikkeellä. Korjaanpa virheluulon: välimerkin jälkeen tulee välilyönti.
M-kay?
arrabarra

Viesti Kirjoittaja arrabarra »

tähän paikkaan voisin siteerata äidinkielen opettajaani: "Tuo on äidinkielen raiskausta".

Tota joo kirjotusvirheitä vilisee, kuvat puuttuvat ja armeejalistat puuttuu
ja noita huutomerkkejä voisi vähentää.

Harjoitus tekee mestarin ;)
Nipsu

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Rukoilen että kyseessä on ensimmäinen selostuksesi! Se ei ollut ehkä "aivan sitä mitä mitä täällä ollaan hakemassa". sarkasmi ja yritys kunniaan!
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Olen samaa mieltä aijempien kanssa...Kuvat voi ehkä juuri ja juuri pois, mutta kaikki muu tärkeä (armeijalistat, skenu, maaston kuvailu, jos ei ole kuvia, vuorot, taustatarina on aina mukava sekä oikeinkirjoitus).Muistappa nuo ensi kerralla niin hyvä tulee.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Harasova

Viesti Kirjoittaja Harasova »

LOL
(ei millään pahalla mut niin se vaan on)
WoW = addictoiva perkele
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Taisteluraportit”