"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Crescent Guard rynnäkkö! - Koko armeija uusissa kuvissa.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
migsula

Crescent Guard rynnäkkö! - Koko armeija uusissa kuvissa.

Viesti Kirjoittaja migsula »

http://www.pbase.com/migsula/eagles

Kuva

Kuva

Myös ennennäkemättömiä figuja. Kommentit tervetulleita, sillä yli vuoden mammutti projekti isompia mariineita on nyt 1500pojossa. Parhaillaan teen armeijalle alkuperäisen suunnitelman mukaisesti droppodei kevään turnajaisiin.

Sitten otan hieman taukoa mariineista ja maalaan välillä tosissaan showcase materiaalia uusiin kisoihin :)
☠️
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Wou wou wou!!Jos jotkut ni noi o nättejä :D Jetpackit ja kaiket muutki on täydellistä ehkä hienoimpia marsuja jota olen nähnyt..selkeä ja e ollenkaan sotkua..9 räpsähtää Kympille pitää pitää sijaa..ettei kulu ;) mutta on kyllä upeita
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
blurred

Viesti Kirjoittaja blurred »

Aivan hemmetin komeaa jälkeä. Näin IG-pelaajaan nuo perustrooperit iskivät erityisesti. Ei voi antaa rakentavaa kritiikkiä, kun kaikki on jo kunnossa. :) Keep up the good work.
...and hell came with him...

"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Hiton upeaa työtä koko armeija! On äijällä ollut motivaatiota, kun muistelee miten vuosi sitten aloittelit näitä parin mariinin voimin.

Olet pidennellyt mariineita, mutta mistä kohista olet noita muokannut isommiksi? Saako vain jalkoja suoristamalla noin uljaita janttereita?
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

No nyt tais mennä se viimenenkin motivaatio saada oma armeija valmiiks :s
Oot vaan osannu keskittyä olennaiseen niin hyvin ettei tuon parempaa armeijaa ole nähtykkään.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Jep, nuo on aivan käsittämättömän hienoja.Konversiot, fiilis ja maalaus on akikki huippuluokkaa. Sitä vaan ihmettelee, miten hienosti kaikki osat on toteutettu. Panssarit on kuluneet, likaa on jaloissa ja kaikenlaista.
Onneksi sentään Migsula tuppaa katoamaan turnauksissa ennen palkintojen jakoa, niin muillekkin jää mahkuja ;)
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

kyll on hienoi...maalaus jälki loistavaa kaikin kohin hienoja...9 noist tulee...
migsula

Kiitos kommenteista. Kun itse kattoo porukkaa, ni onhan siellä asioita joita ois voinu tehä vielä paremmin, mutta kaiken kaikkiaan oon tosi tyytyväinen tähän proggikseen. Oli myös aiempaa enemmän luottamusta tehä mitä ite haluaa, eikä mistä muut ehkä tykkää, ja kuitenkin porukka on pääosin tykännyt. Ilman keskusteluita ja kannustusta täällä, Conissa, turnauksissa, Dakkassa ja B&Cllä, tuskin oisin tähän tulokseen jaksanu/päässy.

Marinet on isonnettu kaavalla:
2mm muovilevyä rintapanssari puoliskojen väliin, 2mm pituutta polven yläpuolelle ja 2mm pituutta vyötäröön, ja sitten tietysti järkevämpiä asentoja.

Odotan innolla tulevia turneita, kun saan pelikykyisen armeijan vihdoin liikkeelle. Sillon ehkä "kehtaan" jäädäkki palkintojen jakoon. ;)

Sitte täytyy vähän lisäillä Kaartiin ja Inkvisiittoreihin ja mulla on 5000pojoa suurta Imperial-armeijaa Medusa V kamppanjointiin.

kiitoksia.
☠️
Hevari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hevari »

Eikös noi oo iron handeja
Purola

Viesti Kirjoittaja Purola »

miksu siä senkin taikuri! nuo oikeesti näyttää siltä että ne vois rynniä päin näköä. erityisesti tykkään siitä että niitä on isonnettu. vaikuttavaa. olet suurimpia idoleitani.
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

On ne tyylikkäitä. Yksittäiset kuvat antavat nähdä enemmän figuista, kuten speedereistä ja dredistä. Myös lipunkantaja on onnistunut, tosin aika pienen lipun pistit tankoon. Mikäs muuten tämä Medusa V -kampanja on?

-Guardsman
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Drakken

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Voi elämä! Ei kukaan osaa maalata noin hyvin!!!
Aivan loistavia! (...se varmasti on tullut jo ilmi aikaisemminkin )

Koko armeija oli aivan mahtava! Nuo Scoutit (?) olivat kyllä todellinen taidonnäyte. Niin paljon ne näyttivät IGltä mutta silti olivat aivan selviä marine-scoutteja. Mistä noiden Scouttien kädet ovat? En ole tuommoisia nähnytkään, oletko itse Sculptannut?

On nyt aivan pakko kysyä, kuinka kauan olet maalannut?

Näitä kauneimpia marinefiguureja katsellessa alkaa omat Ultrani näyttää... ei miltään. Mutta ehkä jonain päivänä minäkin osaan.

Täytyy vaan nostaa peukut pystyyn noille, hienoimmat marinet mitä olen nähnyt ja kun olet vielä nähnyt vaivaa muokata joka figuurin - ja vielä noin hienosti. Aijjai.... Olen sanaton... Pitäisi varmaan kuivata tuo kuolalammikko lattialta, ennenkuin laminaatti menee pilalle.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Guardsman kirjoitti:Mikäs muuten tämä Medusa V -kampanja on?
Ensi kesän 40K-kanpanja. Vähän kuin Eye of Terror (?) -kampanja pari vuotta sitten. Tosin tämä kampanja sijoittuu vain yhdelle planeetalle ja uusi cityfight tulee olemaan vahvasti esillä.

Migsulle onnittelut, mainiota työtä! Vihdoin kunnon kuvat scouteista.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Varsin nättejä. Uskoisin, että kehuihin ei tarvi niin paljoa panostaa, kun suurin osa kehuu muutenkin.

Voisinpa sanoa pari juttua ainakin, mitkä omaan silmään osuivat nyt.
Panssareissa tahtoi loppupäässä olla ehkä turhankin paljon naarmuja, kuin olisivat sukeltaneet juoksuhiekassa.
Väriskaala sisältää ehkä turhankin paljon metallia, tehden jotenkin omaan silmääni pitkällä tarkastelulla hitusen yksitoikkoisia.

Ainakaan tuon enempää en voi keksiä niistä "moittimista", sillä nuokin seikat vain johtuvat omista mieltymyksistä.
Erittäin nätti armeija, varmaankin Black Templareiden successor chapteri, joka selittää hyvin, miksi nuo ovat niin likaisia ja naarmuisia.
Ja armeijaan sisältyy kaksi librariania ja kappalainen? Ainakin on hyvin tuota valinnan vapautta.
Ja tosiaan, parhaimmat osat maalauksen osalta tahtoo olla nuo paljaat päät. Ne ovat vain jotain niin uskomattoman hienoja.
- Kynä-ääliö
migsula

Scouttejen kädet on pää osin Catachan Heavy Weapon spruesta. Siinä on mahtavia paljaita käsiä. Muuten scoutit on iso kasa pilkottuja cadianei ja marineita greenstuffilla ja väärinpäin olevilla Tau repuilla.

Mä oon maalannu suht aktiivisesti vuodesta 1998 asti, eli mitä? kaheksan vuotta. Hammerin tapaaminen 2000 ja Dakkan löytyminen samana vuonna olivat iso harppaus, ku kuuli vähän muidenkin opeista, varsinkin konvertoinnissa (pinning).

Chapter or Raven Guard successori.

Kiitti,

-m
☠️
Hammer

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Nonni! Nyt on sulla näemmä hyvä kamera käytössä. Figut alkaa jo kuvissa näyttämään siltä kuin ne näyttää luonnossakin.

Eli pääsee nekin ihmiset nauttimaan näistä jotka ei ole nähnyt näitä livenä.

Respektiä täytyy antaa miehelle joka silloin aikoinaan innostui näistä isonnetuista marineista muiden mukana, mutta jolla on nyt vuosi ja risat myöhemmin kokonainen armeija näitä marineita pelikentällä (enpä ole muista isonnetuista marineista sen enempää kuullutkaan... omanikin jäivät noin kuuteen yksilöön.)

Laatu on myös todella hyvä läpi koko armeijan etkä ole suostunut minkäänlaisiin kompromisseihin tai muihinkaan naisiin figuja tehdessäsi. (Mitä nyt se yksi dreadi jonka lakkaus tuhosi...)

Täytyy sanoa että tää armeija on yksi upeimmista, elle peräti upein miniatyyri armeija minkä olen maailmalla nähnyt (tosin suurimman osan armeijoista olen nähnyt vain netin kautta...)

Tästä armeijasta on enään vaikea vetää paremmaksi! Siinä onkin haastetta sinulle seuraavaan armeijaasi...
migsula

Hammer kirjoitti:
Tästä armeijasta on enään vaikea vetää paremmaksi! Siinä onkin haastetta sinulle seuraavaan armeijaasi...
Täytyy vaan sukeltaa sinne örkkejen maailmaan ja tehdä toine "artwork-matching" armeija. Jossa figu määrästä johtuen tulee olemaan sairas duuni, mutta joka luonteeltaan taas sallii niin paljon rennomman ja vapaamman(hullumman) toteutuksen, että se vähän tasoittaa. Kyllä kai se on sitten seuraava kokonaan uusi armeija, jahka ensin vähän tekee lisää TAUta; kaartia ja =I=tä kamppanjaan; ja ne pari showcase proggista.
☠️
Jupsuli

Viesti Kirjoittaja Jupsuli »

Tuli kyllä sellanen fiilis, että tekis mieli maalata kaikki omat marinet uudestaan :D Uskomattoman hienoja kyllä! Itse arvostan sitä eniten, että koko armeija on todellakin maalattu ja vielä kun laadusta ei ole tingitty senttiäkään!

Sellanen kysymys, että onko tuohon tulossa tankkeja ollenkaan? (Pahoittelen kysymystä jos jossain luki enemmän tietoa näistä, en ehtinyt katsoa)
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Tämmöisiä kun katselee niin tulee kummasti motivaatiota uudelleenmaalata omien mariinien vanhempia modeleita. Kertakaikkisen hienoa jälkeä alusta loppuun ja kun vielä tietää miten hankala väri tuo valkoinen on maalata siistiksi...

Vielä kun kerrot salaisuutesi mistä helvetistä revit aikaa maalata tuolla tasolla armeijan alusta loppuun? :D
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
migsula

Tom_Gore kirjoitti: Vielä kun kerrot salaisuutesi mistä helvetistä revit aikaa maalata tuolla tasolla armeijan alusta loppuun? :D
Ajan määrällä ei ole tässä yhtälössä mitään sijaa, kyse on siitä miten sen vähän ajan käyttää ja itsekurista. :) Kaikenkaikkiaan taidan olla nopea maalaamaan - on pakko, koska on niin paljon duunia/koulua/harrastuksia/laatuaikaa/mummollakäyntiä/yms. Nykyisin ku ehtii istahtaa maalaamaan, ni se on kyllä sellasta tykitystä, että oksat pois.

Välilläkun lukee WDtä ja joku kertoo että näihin kaartilaisiin meni 3h per ukko, ni kyllä se ihmetyttää. Mulla menee max 2h per marine, ja 30min per kaartilainen.
Jupsuli kirjoitti:Sellanen kysymys, että onko tuohon tulossa tankkeja ollenkaan?
Ehkä joskus. Drop Pod armeija näistä tulee, mutta kyllä mä tankkeiki haluan. Voi jäädä yhteen jos sitä lähtee suurentamaan. Berghdal teki mahtavan Rhinon aikanaan GDhen, yhdistämällä LR ja Rhino kititn...mutta 80euron tankkeihin ei oikeen oo varaa pelikäytössä;) Ehkä mä sitten teen Land Raiderin, oikeen kunnolla, sisätilat maaliin ja kaikki. Se on kuitenkin niin mahtava tankki ja en oo maalannut yhtään sitte vuoden 2001...
☠️
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”