traitorit ja champpa
traitorit ja champpa
saako traitor infiltroida jos johtamassa on kaaos champpa jolle on ostettu sama skilli?
Mitä kummaa?daider kirjoitti:Ei, LatD aspalle ei saa veteraanikykyjä.
LaTD aspahan saa ostaa armorystä vehkeet ihan normaalin aspan tapaan. Mikäs sitä estäisi veteraanikykyä ottamasta?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Kardinaali
- Viesti:
Kyllä se niitä veteran skillejä saa.. Mutta traittoreiden kohdalla erikseen vaan kielletään infiltroida jos aspa on liittynyt (vaikka aspalla infiltrate olisikin, joten turha). Pettureiden infiltrointi ilmeisesti perustuu eri metodeihin kuin championeiden esim. tuntevat oman taistelualueensa läpikotaisin yms yms...Deetwo kirjoitti:Mitä kummaa?daider kirjoitti:Ei, LatD aspalle ei saa veteraanikykyjä.
LaTD aspahan saa ostaa armorystä vehkeet ihan normaalin aspan tapaan. Mikäs sitä estäisi veteraanikykyä ottamasta?
No se on sitten vähän kyseenalaista näitten "irrallisten" champpojen kohdalla mielestäni. Toisaalta kun champalla on täysi pääsy armouriin niin luulisi sen saavan ottavan vet.skillejä tämän kautta..daider kirjoitti:Codex Eot, sivu 42 ()
"Only Chaos Space Marine units can choose veteran skills."
Näyttää pahasti nyt siltä että tässä on kaksi eri näkökohtaa, jotka kummatkin mielestäni vaikuttavat yhtä järkeviltä/järjettömiltä. Kumpikohan mahtaa olla oikein sitten?
- The Captain
- Valvoja
Onko se CSM unit? Kyllä minusta on, koska myös yksimodelinen unit on unit. Valitettavasti GW käyttää liian usein sanaa unit merkitsemään kaikkea muuta kuin single modeleita, ja toisaalla taas todetaan, että single modelkin on unit. Terminologiatyössä GW ei ole vieläkään kehittynyt.Deetwo kirjoitti:Chaos Space Marine Aspiring Champion ei ole Chaos Space Marine?
Varsin mielenkiintoista.
Mikä se sitten on?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- armored walker
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
ei
Vaikka LatD:n HQ-valinta Aspiring Champion pääseekin armoryyn, ryhmä missä hän on ei voi infiltroida. Sehän kielletään selkeästi ja ne veteran skillitkin menisivät hukkaan, sillä ryhmällä ei varsinaisesti niitä olisi, jolloin Aspiriinikaan ei niistä hyötyisi.
Sama poikkeavuus pätee merkkeihin. Undivided-merkki maksaa LatD-aspalle 20 pistettä sen normaalin yhden sijasta.
Ja otetaan hieman tuota taustateoriaa mukaan. Kaaosmariinien ryhmissä oleva Aspiring Champion on käytännössä sama kuin mariinien veteraanikessu. Hieman parempi taistelija heihin verrattuna.
Tavallisten ihmisten ja muiden joukossa hän on kaikilla tavoilla ylivertainen olento ja vaikka hän osaisikin infiltroida, hän ei siltikään välttämättä osaa tehdä sitä samalla tavalla kuin vähäisemmät olennot.
Lyhyesti sanoen: traitor-yksikkö, mihin Aspiring Champion on liittynyt ei voi infiltroida - mitenkään.
Sama poikkeavuus pätee merkkeihin. Undivided-merkki maksaa LatD-aspalle 20 pistettä sen normaalin yhden sijasta.
Ja otetaan hieman tuota taustateoriaa mukaan. Kaaosmariinien ryhmissä oleva Aspiring Champion on käytännössä sama kuin mariinien veteraanikessu. Hieman parempi taistelija heihin verrattuna.
Tavallisten ihmisten ja muiden joukossa hän on kaikilla tavoilla ylivertainen olento ja vaikka hän osaisikin infiltroida, hän ei siltikään välttämättä osaa tehdä sitä samalla tavalla kuin vähäisemmät olennot.
Lyhyesti sanoen: traitor-yksikkö, mihin Aspiring Champion on liittynyt ei voi infiltroida - mitenkään.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.